Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

GemaneDude

Legacy Member
Informatiekunde voor taal- en literatuurstudenten

Puur de basic van de basic he :p

Matt.

Legacy Member
NotoriousP zei:
Afgaand op de broncode zal er niet zoveel technisch aan te pas komen. :p

Ja neen, en dan kunnen ze beter de focus leggen op iets dat relevant is voor t&l studenten zoals hoe een site inhoudelijk op te bouwen. Dat is iets wat webdevs niet leren en nog nuttig kan zijn voor sommige t&l studenten. Nu is het gewoon weer x studiepunten en x euro wasted aan wat leren basic websites maken.

Dus bij deze: t&l studenten, ga eens zagen bij uw opleidingsverantwoordelijken of zo. :unsure:

2 pagina's vd 10. Zou vanavond nog eens willen binnenspringen op café, maar een volledige avond café zal er niet inzitten vrees ik. :(

Fliblit

Legacy Member
Site klaar, nu nog een week wachten totdat ik weer in de Kulak zit om dat op die pc's up te loaden. Filezilla krijgt geen verbinding met de KUL-servers als je dat thuis doet. :sop:

Tsubasa

Legacy Member
Ik doe echt geen kloten deze paasvakantie. Vandaag zit er ook niet veel in... Rest van de week toch eens mijn best doen :s

Efflorescence

Legacy Member
Vandaag mijn Griekse en Latijnse medische termen aan het herhalen en ik ken ze nog allemaal.:applause: Nu rusten. :p

coldplayke

Legacy Member
Matt. zei:
Ja neen, en dan kunnen ze beter de focus leggen op iets dat relevant is voor t&l studenten zoals hoe een site inhoudelijk op te bouwen. Dat is iets wat webdevs niet leren en nog nuttig kan zijn voor sommige t&l studenten. Nu is het gewoon weer x studiepunten en x euro wasted aan wat leren basic websites maken.

Dus bij deze: t&l studenten, ga eens zagen bij uw opleidingsverantwoordelijken of zo. :unsure:

Dat heb ik hem ook al gezegd :p

Th1x4nG

Legacy Member
Tsubasa zei:
Ik doe echt geen kloten deze paasvakantie. Vandaag zit er ook niet veel in... Rest van de week toch eens mijn best doen :s

Tis ewa ne vicieuze cirkel e, kheb het ook al willen merken. Lui zijn kunt ge rap gewend worden. Anyway, vandaag 2 uurkes kunnen werken, nu 3 uur pauze aant pakken. ~_~ Ik heb ook zo ineens veel behoefte aan elken dag sociaal contact onderhouden en overal naartoe bollen, terwijl ik mij int middelbaar perfect kon amuseren opgesloten in mijn kamerke.

Baats

Legacy Member
Voila, Recht is ook min of meer eens herhaald. Bij die laatste hoofdstukken vlamde ik meer door de slides dan ze echt begrijpen, ma bon.

Morgen eens Spaans ofzo doen :unsure:

Matt.

Legacy Member
3.5blz. Eerst eten, dan nog een halve blz typen en dan maar op café. Misschien vannacht nog een bladzijde typen, maar dat is waarschijnlijk ook valse hoop. :p

Black

Legacy Member
Tsubasa zei:
Ik doe echt geen kloten deze paasvakantie. Vandaag zit er ook niet veel in... Rest van de week toch eens mijn best doen :s

2nd, morgen verplicht vroeg opstaan en naar de bib, thuis lukt het amper of niet.

Ook, thuis word ik niet gerust gelaten...

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Voila, Recht is ook min of meer eens herhaald. Bij die laatste hoofdstukken vlamde ik meer door de slides dan ze echt begrijpen, ma bon.

Morgen eens Spaans ofzo doen :unsure:

Hebt gij faillissementrecht ook al bekeken of enkel gerechterlijke reorganisatie?

Ik ben gestopt met recht en begonnen aan Analytisch boekhouden. Ben eerst het begin aan het herhalen maar moet nog voor de eerste keer die laatste 100p bekijken over die journaalposten. Is dat meer of minder dan derest? en is dat moeilijker of minder moeilijk? :p

Kheb er 2 dagen voor in mijn planning :unsure:

Lorvet

Legacy Member
5 uur bezig gezeten aan 1 enkele les + 2u30 in de les zelf gezeten (1u ervan geslapen wel). Dit vak gaat me nog veel tijd kosten vrees ik.

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
Hebt gij faillissementrecht ook al bekeken of enkel gerechterlijke reorganisatie?

Ik ben gestopt met recht en begonnen aan Analytisch boekhouden. Ben eerst het begin aan het herhalen maar moet nog voor de eerste keer die laatste 100p bekijken over die journaalposten. Is dat meer of minder dan derest? en is dat moeilijker of minder moeilijk? :p

Kheb er 2 dagen voor in mijn planning :unsure:


Half en half :p

Bij boekhouden ben ik rond pg. 220 gestopt, die journaalposten beginnen daarna pas zeker?

stinky

Legacy Member
Lorvet zei:
5 uur bezig gezeten aan 1 enkele les + 2u30 in de les zelf gezeten (1u ervan geslapen wel). Dit vak gaat me nog veel tijd kosten vrees ik.

Welk vak is het mss? En hadden gullie daar les van in de vakantie?

Statistiekvraag: Als je een aantal testen uitvoert op een bepaalde type glas en deze resultaten bijhoudt en van die resultaten bereken je dan de steekproefvariantie. Moet je dan voor het uitvoeren van hypothesetesten veronderstellen dat de variantie(=steekproefvariantie?) gekend is of niet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan