Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NotoriousP zei:Afgaand op de broncode zal er niet zoveel technisch aan te pas komen.![]()


Matt. zei:Ik had toch iets leuker verwacht van uw schermafbeelding!
Matt. zei:Ja neen, en dan kunnen ze beter de focus leggen op iets dat relevant is voor t&l studenten zoals hoe een site inhoudelijk op te bouwen. Dat is iets wat webdevs niet leren en nog nuttig kan zijn voor sommige t&l studenten. Nu is het gewoon weer x studiepunten en x euro wasted aan wat leren basic websites maken.
Dus bij deze: t&l studenten, ga eens zagen bij uw opleidingsverantwoordelijken of zo.![]()

Tsubasa zei:Ik doe echt geen kloten deze paasvakantie. Vandaag zit er ook niet veel in... Rest van de week toch eens mijn best doen![]()
Tsubasa zei:Ik doe echt geen kloten deze paasvakantie. Vandaag zit er ook niet veel in... Rest van de week toch eens mijn best doen![]()
Baats zei:Voila, Recht is ook min of meer eens herhaald. Bij die laatste hoofdstukken vlamde ik meer door de slides dan ze echt begrijpen, ma bon.
Morgen eens Spaans ofzo doen![]()


Snowyflake zei:Hebt gij faillissementrecht ook al bekeken of enkel gerechterlijke reorganisatie?
Ik ben gestopt met recht en begonnen aan Analytisch boekhouden. Ben eerst het begin aan het herhalen maar moet nog voor de eerste keer die laatste 100p bekijken over die journaalposten. Is dat meer of minder dan derest? en is dat moeilijker of minder moeilijk?
Kheb er 2 dagen voor in mijn planning![]()

Lorvet zei:5 uur bezig gezeten aan 1 enkele les + 2u30 in de les zelf gezeten (1u ervan geslapen wel). Dit vak gaat me nog veel tijd kosten vrees ik.