Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Ironpole

Legacy Member
Al relatief stevig geknald vandaag! Oorzaak: laptop afkoppelen en ergens wegzetten. Heb mij verplicht om door te doen tot het hoofdstuk af was. Nu nog tijd voor er oefeningen op te maken; van de slechtste assistent ooit!

Lorvet

Legacy Member
stinky zei:
Welk vak is het mss? En hadden gullie daar les van in de vakantie?
Nee, was nog een les van voor de paasvakantie, maar ben nog altijd bezig met mijn vakken in te halen. Is het vak Computerarchitectuur btw. De hoeveelheid leerstof dat die er door wilt jagen is echt gigantisch plus er zijn gequoteerde practica waar je buiten de les nog een hele dag voor nodig hebt. Chance dat de prof en zijn assistenten goed tot erg goed zijn, het examen in 1ste zit open boek is en het an sich erg interessant is, anders was dit 1 grote nachtmerrie.

Ironpole zei:
Al relatief stevig geknald vandaag! Oorzaak: laptop afkoppelen en ergens wegzetten. Heb mij verplicht om door te doen tot het hoofdstuk af was. Nu nog tijd voor er oefeningen op te maken; van de slechtste assistent ooit!
Tis redelijk moeilijk om de westvlaming van toep. probabiliteit te verslaan als ge het mij vraagt :p

Ironpole

Legacy Member
Lorvet zei:
Tis redelijk moeilijk om de westvlaming van toep. probabiliteit te verslaan als ge het mij vraagt :p

Bij ons was het gene West-Vlaming, maar wel ene met een spraakgebrek (dus toch een overeenkomst?). Hij schreef de oefeningen die uitgewerkt in de cursus staan letterlijk over op bord. Als zijn bord vol stond vroeg hij aan ons ofdat we alles hadden overgeschreven en hij mocht afvegen :wtf: Als er dan een vraag kwam kon hij er niet op antwoorden en "ik moet toegeven dat ik het niet heb bekeken." :sop: Ben de tweede les ook nog geweest met het gedacht 'het zal wel beteren' maar dat was niet. Vier lesuren van mijn leven verspilt, echt. :s

coldplayke

Legacy Member
Een 13/20 voor mijn essay

Feedback:
Language: good overall, and quite idiomatic at times. Sometimes, you do tend to use rather difficult words or complex syntax, and this may lead to mistakes or unintelligible passages.

Content: your essay contains some excellent ideas about both stories. Do make sure everything is absolutely clear to your readers.

Redelijk tevreden, alleen jammer dat het weer net geen 14 is :)

Lorvet

Legacy Member
Ironpole zei:
Bij ons was het gene West-Vlaming, maar wel ene met een spraakgebrek (dus toch een overeenkomst?). Hij schreef de oefeningen die uitgewerkt in de cursus staan letterlijk over op bord. Als zijn bord vol stond vroeg hij aan ons ofdat we alles hadden overgeschreven en hij mocht afvegen :wtf: Als er dan een vraag kwam kon hij er niet op antwoorden en "ik moet toegeven dat ik het niet heb bekeken." :sop: Ben de tweede les ook nog geweest met het gedacht 'het zal wel beteren' maar dat was niet. Vier lesuren van mijn leven verspilt, echt. :s

Ziet er naar uit dat jij wint. Ons probleem is nu wel dat wij amper opgeloste oefeningen ervan krijgen, allemaal stukken en beetjes.

koetje07

Legacy Member
hallo,

Momenteel zit ik in het 4e middelbaar, richting Latijn. In de 3e graad zal ik waarschijnlijk Latijn-wiskunde 8u volgen.
Nu ben ik wel wat geïnteresseerd in de fysica en kosmos en had ik graag geweten wat ik best studeer en welke richting je daarvoor best neemt aan de universiteit.
Verlicht mij aub, slimme studenten. :p

Gatsby

Legacy Member
coldplayke zei:
Een 13/20 voor mijn essay

Feedback:
Language: good overall, and quite idiomatic at times. Sometimes, you do tend to use rather difficult words or complex syntax, and this may lead to mistakes or unintelligible passages.

Content: your essay contains some excellent ideas about both stories. Do make sure everything is absolutely clear to your readers.

Redelijk tevreden, alleen jammer dat het weer net geen 14 is :)

:applause:
Proficiat!
Over wat moest je essay gaan?

Ik ben ook nog altijd aan het wachten op de feedback van mijn in-class essay on Poe.

josilirios

Legacy Member
koetje07 zei:
Dank voor de constructieve feedback.

fysica en kosmos, onverstaanbaar dat ge dan bij sterrenkunde terechtkomt eigenlijk he, zelf al eens gezocht?

koetje07

Legacy Member
josilirios zei:
fysica en kosmos, onverstaanbaar dat ge dan bij sterrenkunde terechtkomt eigenlijk he, zelf al eens gezocht?

Ik bedoel dan het tweede deel van uw zin.

Nunak

Legacy Member
Nog een 40-tal slides proberen te doen vandaag :sleep:
Daarna misschien nog wat in het boek van religie lezen ter ontspanning :p

Racing_Genk

Legacy Member
Bekos zei:
Nog een 40-tal slides proberen te doen vandaag :sleep:
Daarna misschien nog wat in het boek van religie lezen ter ontspanning :p

:rofl: Heerlijke ontspanning :)

@koetje: let niet op jos, hij doet wel vaker onvriendelijk

Nas

Legacy Member
Ik sta eigenlijk versteld hoe traag je een Engels boek hebt doorgenomen. Het is wel mijn meest interessante vak, maar het gaat tergend traag vooruit.

Vreemd verschil met pakweg methodologie. Oersaai vak, maar gaat wel sneller vooruit.
:crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan