Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
De nadruk leggen op websites maken voor t&l studenten zou gewoon stom zijn. Er zijn mensen die jaren studeren om websites te maken. If anything zouden ze t&l studenten moeten leren hoe een website inhoudelijk aan te pakken, zeker niet technisch.

Om 15h begin ik!

Plutus

Legacy Member
Aangezien promotor nu al 2 weken niets van zich laat horen, heb ik maar een mailtje gestuurd naar mijn prof statistiek uit 2e/3e bach. In principe kent hij mij nog steeds en hopelijk kan hij mij iets sneller een antwoord geven :p

Fliblit

Legacy Member
Nadruk ligt vooral op het technische. Leren werken met html, css, syn, filezilla... en hoe het allemaal als geheel in elkaar steekt. Het idee is dat we de theorie eens in praktijk brengen door een site te maken (vrij te kiezen onderwerp). Het staat niet op punten, maar het moet wel gemaakt worden. We moeten ook een database maken met sql en access, maar dat is voor later :p

Die blauwe achtergrond moet nog weg, ik zit daar waarschijnlijk verkeerd met mn divs. En de inhoud, tsja, dat is van ondergeschikt belang. Gewoon wat typen :)

Matt.

Legacy Member
Manu zei:
Aangezien promotor nu al 2 weken niets van zich laat horen, heb ik maar een mailtje gestuurd naar mijn prof statistiek uit 2e/3e bach. In principe kent hij mij nog steeds en hopelijk kan hij mij iets sneller een antwoord geven :p

Ge kunt het natuurlijk ook altijd hier vragen!
Wij hebben zelfs een statistiek consulting service op de faculteit (voor thesisstudenten en onderzoekers)! :cool:

glashelder

Legacy Member
Ooh. De studie over strippers vliegt er uit. Tof, maar ik zoek meer studies die het hebben over constructie of reproductie van gender(rollen) in interactie, en niet studies die het hebben over de gevolgen van gender(rollen) voor interactie.

Maar 'k heb wel wat boeiends gevonden, dus hoera. Hopelijk is het gemakkelijker om uit te leggen waarom die symbolisch interactionistisch zijn en dat ik mij dus niet in allerlei bochten moet wringen om dat te verdedigen.

coldplayke

Legacy Member
Yippieeeee, de noun phrase is af.
Morgen tenses en woensdag modality :sop:

josilirios

Legacy Member
Fliblit zei:
Die blauwe achtergrond moet nog weg, ik zit daar waarschijnlijk verkeerd met mn divs. En de inhoud, tsja, dat is van ondergeschikt belang. Gewoon wat typen :)
ge hebt div paneel-titel en -menu geopend en maar voor 1 div gesloten ;)

Matt.

Legacy Member
Fliblit zei:
Nadruk ligt vooral op het technische. Leren werken met html, css, syn, filezilla... en hoe het allemaal als geheel in elkaar steekt. Het idee is dat we de theorie eens in praktijk brengen door een site te maken (vrij te kiezen onderwerp). Het staat niet op punten, maar het moet wel gemaakt worden. We moeten ook een database maken met sql en access, maar dat is voor later :p

Die blauwe achtergrond moet nog weg, ik zit daar waarschijnlijk verkeerd met mn divs. En de inhoud, tsja, dat is van ondergeschikt belang. Gewoon wat typen :)

Djeez, alsof iemand ooit verwacht dat een t&l student websites kan maken. :lol: En dan maar een 5-jarige opleiding maken om nog wat meer van die irrelevante vakken in de opleiding te proppen. We hebben toch tijd en geld genoeg. Ze zouden dan beter nog een of andere sport of voeding cursus geven of zo, dat is tenminste relevant voor iedere student en is misschien nog enige ROI voor de maatschappij.

NotoriousP

Legacy Member
Matt. zei:
De nadruk leggen op websites maken voor t&l studenten zou gewoon stom zijn. Er zijn mensen die jaren studeren om websites te maken. If anything zouden ze t&l studenten moeten leren hoe een website inhoudelijk aan te pakken, zeker niet technisch.

Afgaand op de broncode zal er niet zoveel technisch aan te pas komen. :p

GemaneDude

Legacy Member
J.F. zei:
Not sure, maar... informatiekunde? ik moet nl. ook een site maken :(

Jup :p

Dit is mijn voorlopige site: Game of Thrones Site :unsure:
Is het trouwens verplicht om de interne stylesheet te exporteren Fliblit? Want als ik dat doe dan verknoeit mijn layout helemaal. :/

Lorvet

Legacy Member
Ge zijt Tyrion vergeten! En ook wat inhoudelijke foutjes :p
Wat moet er allemaal nog op komen eig? Nu is het een droge opsomming van feiten imo.

GemaneDude

Legacy Member
NotoriousP zei:
Zet daar is een epische achtergrond op fzo.

Ik had ipv dat geel een ietwat leukere achtergrond, maar om de een of andere reden verscheen die afbeelding nooit op de site. :/

Lorvet zei:
Ge zijt Tyrion vergeten! En ook wat inhoudelijke foutjes :p
Wat moet er allemaal nog op komen eig? Nu is het een droge opsomming van feiten imo.

Ja ik heb die info los gekopieerd van een of andere site. Qua inhoud maakt het eigenlijk niet uit wat er op komt. :p

J.F.

Legacy Member
Shit, zelfs daar tegnover ziet mijn site er... Basic uit :') zal dat nog wel eens bekijken, ben al blij dat ik de inhoud heb ofzo :p

Ben nu bezig met Engelse taalkunde, zo saai :(

Fliblit

Legacy Member
GemaneDude zei:
Jup :p

Dit is mijn voorlopige site: Game of Thrones Site :unsure:
Is het trouwens verplicht om de interne stylesheet te exporteren Fliblit? Want als ik dat doe dan verknoeit mijn layout helemaal. :/

Geen idee. Zolang je een deftige site hebt maakt dat volgens mij niet uit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan