Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Manu zei:Aangezien promotor nu al 2 weken niets van zich laat horen, heb ik maar een mailtje gestuurd naar mijn prof statistiek uit 2e/3e bach. In principe kent hij mij nog steeds en hopelijk kan hij mij iets sneller een antwoord geven![]()

ge hebt div paneel-titel en -menu geopend en maar voor 1 div geslotenFliblit zei:Die blauwe achtergrond moet nog weg, ik zit daar waarschijnlijk verkeerd met mn divs. En de inhoud, tsja, dat is van ondergeschikt belang. Gewoon wat typen![]()

Fliblit zei:Nadruk ligt vooral op het technische. Leren werken met html, css, syn, filezilla... en hoe het allemaal als geheel in elkaar steekt. Het idee is dat we de theorie eens in praktijk brengen door een site te maken (vrij te kiezen onderwerp). Het staat niet op punten, maar het moet wel gemaakt worden. We moeten ook een database maken met sql en access, maar dat is voor later
Die blauwe achtergrond moet nog weg, ik zit daar waarschijnlijk verkeerd met mn divs. En de inhoud, tsja, dat is van ondergeschikt belang. Gewoon wat typen![]()
En dan maar een 5-jarige opleiding maken om nog wat meer van die irrelevante vakken in de opleiding te proppen. We hebben toch tijd en geld genoeg. Ze zouden dan beter nog een of andere sport of voeding cursus geven of zo, dat is tenminste relevant voor iedere student en is misschien nog enige ROI voor de maatschappij.josilirios zei:ge hebt div paneel-titel en -menu geopend en maar voor 1 div gesloten![]()

Matt. zei:De nadruk leggen op websites maken voor t&l studenten zou gewoon stom zijn. Er zijn mensen die jaren studeren om websites te maken. If anything zouden ze t&l studenten moeten leren hoe een website inhoudelijk aan te pakken, zeker niet technisch.

J.F. zei:Not sure, maar... informatiekunde? ik moet nl. ook een site maken![]()


NotoriousP zei:Zet daar is een epische achtergrond op fzo.
Lorvet zei:Ge zijt Tyrion vergeten! En ook wat inhoudelijke foutjes
Wat moet er allemaal nog op komen eig? Nu is het een droge opsomming van feiten imo.

GemaneDude zei:Jup
Dit is mijn voorlopige site: Game of Thrones Site
Is het trouwens verplicht om de interne stylesheet te exporteren Fliblit? Want als ik dat doe dan verknoeit mijn layout helemaal. :/