Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

freakykiller

Legacy Member
Meh, zaterdag niet meer kunnen leren door me bioritme en uit te gaan. Vandaag wakker gekomen met toch wel ferme kater :p. Maar na het eten en dessert was de pijn in me hoofd eindelijk weg. Nu zou ik moeten werken maarja, moet morgen vroeg op om te gaan paintballe. 3 dagen dus verkloot :unsure:


josilirios zei:
Eens opgezocht, 6 dagen tussen laatste les en eerste examen, fuck.
6 dage is meestal toch ideaal ?

josilirios

Legacy Member
freakykiller zei:
Meh, zaterdag niet meer kunnen leren door me bioritme en uit te gaan. Vandaag wakker gekomen met toch wel ferme kater :p. Maar na het eten en dessert was de pijn in me hoofd eindelijk weg. Nu zou ik moeten werken maarja, moet morgen vroeg op om te gaan paintballe. 3 dagen dus verkloot :unsure:



6 dage is meestal toch ideaal ?

Voor 1 vak, ja. Niet voor die andere vakken waar soms maar een avond tussenzit.
edit; altijd minstens 1 dag tussen, maar dan nog doe je geen vak van 0 tot examenready...

freakykiller

Legacy Member
josilirios zei:
Voor 1 vak, ja. Niet voor die andere vakken waar soms maar een avond tussenzit.
edit; altijd minstens 1 dag tussen, maar dan nog doe je geen vak van 0 tot examenready...

Ja da had ge nie vermeld he :unsure:

Lorvet

Legacy Member
Miljaar, me misselijk gegeten in paaseitjes op het familiefeest. Wou nog een hoofdstukje afwerken, maar gaan slapen lijkt me een beter idee. Met een emmer erbij :unsure:

@stinky; ik zou toch je bachelor afmaken, dan weet je veel meer wat werktuigkunde inhoudt en je kan dan perfect bedrijfskunde doen en erna HIR. Kwestie van geen overhaaste beslissingen te nemen.

DaTa

Legacy Member
De afgelopen week aan zo'n 3 uur per dag geraakt, volgende week kan ik al 3 dagen niks doen dus ik vrees dat ik die resterende dagen de schade zoveel mogelijk ga moeten bepereken :(.

AmandaH

Legacy Member
'k heb precies het gevoel dat we vorig jaar allemaal harder hadden gewerkt in de paasvakantie dan nu :(

glashelder

Legacy Member
Pfffff. De eerste helft van mijn paper was léuk. Het ging zo vlot en het was zo gemakkelijk en alles zat in mijn hoofd en ik hoefde het alleen nog maar op te schrijven.

Tweede deel (andere benaderingswijze) voel ik mij zo: http://i.imgur.com/OOqXz.gif

Nu ja. 4100 woorden ongeveer (waarvan een stuk of 1500 gezever en uit-mijn-duim-gezuig maar fuck it) en ik heb nog wel redelijk wat om te schrijven, ik ga niet te kort komen of zo.

Matt.

Legacy Member
Al een chance dat het lief een thesis te schrijven heeft, krijg echt weinig werk gedaan. Morgen beginnen schrijven voor seminarie. 3 dagen voor 20blz, zou moeten lukken peisk!

cdp1193

Legacy Member
Vincort zei:
Fuck, gelukkig na eerste examen 10 dagen voor economisch geschiedenis :D

Same, maar dan voor fysica voor de rest 6-7 dagen behalve geneesmiddelenontwikkeling waar ik 24 uur heb na mijn examen.

Nunak

Legacy Member
Ik stop ermee voor vandaag. Al bij al relatief tevreden met wat ik vandaag gedaan heb :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan