Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lantaarnpaal zei:paasvakantie bedoel je?![]()
![]()
kzou best eens in gang moeten schietenad:

josilirios zei:Niets dat mij nog interesseert, nog geen hol gedaan deze vakantie...
Maja vanaf nu gaat de speeltijd wel moeten gedaan zijn. 
Ironpole zei:Ahzo. Als ge de job van nen HIR wilt doen moet ge HIR doen hé.![]()
. Of ik moet terug op magische wijze betoverd worden door de ir-fee.Je bent van plan om volgend academiejaar aan de bachelor HIR te beginnen of ga je dat nog na je master IR doen?stinky zei:Die kans zit er dan ook in. Of ik moet terug op magische wijze betoverd worden door de ir-fee.
Th1x4nG zei:That's the fucking spirit aye!
Khad de lat laag gelegd voor deze eerste week, en nog maar een vierde tot uitvoering gekomen.Maja vanaf nu gaat de speeltijd wel moeten gedaan zijn.
![]()
AmandaH zei:Je bent van plan om volgend academiejaar aan de bachelor HIR te beginnen of ga je dat nog na je master IR doen?
Utred zei:Kben ook es gaan lopen, twas bijna even erg als Matt zijn eerste keer![]()
Wel weer beginnen als het examens zijn (vanaf 17 mei begin ik weer), dan heb ik tenminste een vast dagschema waarin lopen makkelijker in te plannen valt, en dan kan ik het doortrekken tot in de vakantie want dan heb ik toch niets beter te doen. 
) opgezet. Film bekeken en douche genomen. Nu m'n groepswerk afwerken en om 22.15 Spartacus checken.Mr.DarK zei:Vanaf morgen ook is echt beginnen knallen!

tom1 zei:



stinky zei:Die kans zit er dan ook in. Of ik moet terug op magische wijze betoverd worden door de ir-fee.



Racing_Genk zei:Mijn tempo mag ook de hoogte in schieten, sinds donderdag maar maximum 3u per dag gewerkt.
Konden ze dees vakantie nie gewoon just voor de examens plaatsen ipv nu, bende kutzakken