Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

josilirios

Legacy Member
Niets dat mij nog interesseert, nog geen hol gedaan deze vakantie...

Th1x4nG

Legacy Member
josilirios zei:
Niets dat mij nog interesseert, nog geen hol gedaan deze vakantie...

That's the fucking spirit aye!
Khad de lat laag gelegd voor deze eerste week, en nog maar een vierde tot uitvoering gekomen. :crazy: Maja vanaf nu gaat de speeltijd wel moeten gedaan zijn. :)

stinky

Legacy Member
Ironpole zei:
Ahzo. Als ge de job van nen HIR wilt doen moet ge HIR doen hé. :lol:

Die kans zit er dan ook in :). Of ik moet terug op magische wijze betoverd worden door de ir-fee.

AmandaH

Legacy Member
stinky zei:
Die kans zit er dan ook in :). Of ik moet terug op magische wijze betoverd worden door de ir-fee.
Je bent van plan om volgend academiejaar aan de bachelor HIR te beginnen of ga je dat nog na je master IR doen?

Mr.DarK

Legacy Member
Th1x4nG zei:
That's the fucking spirit aye!
Khad de lat laag gelegd voor deze eerste week, en nog maar een vierde tot uitvoering gekomen. :crazy: Maja vanaf nu gaat de speeltijd wel moeten gedaan zijn. :)

Vanaf morgen ook is echt beginnen knallen!

stinky

Legacy Member
AmandaH zei:
Je bent van plan om volgend academiejaar aan de bachelor HIR te beginnen of ga je dat nog na je master IR doen?

Als ik HIR ga doen, dan is het na dit jaar. Anders ga ik wss gewoon de master bedrijfskunde van ir doen.

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
Kben ook es gaan lopen, twas bijna even erg als Matt zijn eerste keer:p

't Is ondertussen weer een hele poos geleden. :p Wel weer beginnen als het examens zijn (vanaf 17 mei begin ik weer), dan heb ik tenminste een vast dagschema waarin lopen makkelijker in te plannen valt, en dan kan ik het doortrekken tot in de vakantie want dan heb ik toch niets beter te doen. :unsure:

Vandaag op een stoel gezeten en gegeten. Productiever wordt het niet.

Misericordiam

Legacy Member
lawlz, echt iedere deadline heb ik een dag opgeschoven en dat van maandag tot vandaag. Hetgeen ik vandaag moest doen, zal voor morgen zijn en waar ik gisteren mee klaar moest zijn, ga'k nu afwerken.

Eindelijk nuchter nu. Veel teveel gedronken op restaurant om paar uur geleden nog wat te werken. Gelukkig was'k vanmorgen al vroeg opgestaan en heb'k wa gedaan voor school. Thuisgekomen en filmpje (Limitless :cool:) opgezet. Film bekeken en douche genomen. Nu m'n groepswerk afwerken en om 22.15 Spartacus checken.

Volgende week toch wa knallen zenne

Nunak

Legacy Member
Het tempo moet de volgende dagen toch een versnelling omhoog maar op zich viel het vandaag nog wel mee voor mijn eerste blokdag. Ik heb ook eens mijn vakken bekeken en gezien dat dit semester misschien nog wel haalbaar is mits ik ook tijdens de lesweken mezelf wat begin bij te werken. Gezien 1 van mijn projecten er bijna volledig op zit en het andere project ook eindigt op 9 mei zou dat wel moeten lukken :)

Nu nog een paar uur in het boek van RZL lezen. Dat is nog vrij chill :p

Racing_Genk

Legacy Member
Mijn tempo mag ook de hoogte in schieten, sinds donderdag maar maximum 3u per dag gewerkt :p.

Konden ze dees vakantie nie gewoon just voor de examens plaatsen ipv nu, bende kutzakken

Vincort

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Mijn tempo mag ook de hoogte in schieten, sinds donderdag maar maximum 3u per dag gewerkt :p.

Konden ze dees vakantie nie gewoon just voor de examens plaatsen ipv nu, bende kutzakken

Hoeveel weken vanaf je laatste les tot je eerste examen heb je nu?

Niet minder dan 3 weken mag ik hopen...

Racing_Genk

Legacy Member
Tussen laatste les en eerste examen twee weken :p

Gij ook zoiets he ;)

josilirios

Legacy Member
Eens opgezocht, 6 dagen tussen laatste les en eerste examen, fuck.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan