Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Hawk

Legacy Member
meh, al dagen bezig aan't schrijven over:
Wet 26 juli 1962 betreffende de rechtspleging bij hoogdringende omstandigheden inzake onteigening ten algemene nutte, BS 31 juli 1962.

Utred

Legacy Member
Ge moet allemaal eens naar het begin van twilight new moon kijken, chapeau als ge het meer dan 10 minuten volhoudt.

Snowyflake

Legacy Member
Weet er iemand een goede fantasy film die niet te oud is? ( max +- 15j oud) :D Want al degenen die mij aanspreken uit de top 50 van imdb heb ik ondertussen al gezien :sad:

Baats zei:
Ben maar tot randnummer 110 geraakt op één dag, bah :/

Haha mijn grens lag ook op randnummer 110 :D MAAR heb ook al dat stuk van Bertel gedaan dus dat zijn 20-30p extra (in totaal is dat ongeveer de helft van alles wat we al gezien hebben) :) morgen de andere helft van recht doen. Alleen de laatste les zie ik niet zitten :s Met die reorganisatie ofzoits, snapte er niets van :sad:

Utred zei:
Hermelien is aant wenen, kwil haar troosten:sad:

Ik wil haar ook wel troosten :love:

Utred zei:
Ge moet allemaal eens naar het begin van twilight new moon kijken, chapeau als ge het meer dan 10 minuten volhoudt.

Heb eerste film gezien van twilight toen hij net uitwas, die viel nog mee maar tweede film was :puke: dus de andere films niet meer gezien.

Nas

Legacy Member
Lol, die Twilight brol, 10 min gekeken en der gebeurt daar gene zak in.

Nunak

Legacy Member
Mezelf vandaag een dagje vrijaf gegeven na de helse projecten van de afgelopen weken.
Morgen beginnen met al mijn vakken eens te bekijken en bij te werken.

Utred

Legacy Member
Nas zei:
Lol, die Twilight brol, 10 min gekeken en der gebeurt daar gene zak in.

Kheb het opgenomen. Na de vakantie nog es proberen, met een paar vrienden en veel alcohol.

Lorvet

Legacy Member
Wat een achterlijk kuthoofdstuk dit. Zit al 2 uur bezig om te begrijpen hoe door een computer 1 woord geprint wordt. Snap het nog altijd maar half.

Lorvet

Legacy Member
God ziet mij alleen overdag, daarmee dat het allemaal 's nachts moet gebeuren he.
Ik en principes zijn toch geen goeie match dus ja...

Cadiuro

Legacy Member
Whatthefuck lichaam

Een hele week geprobeerd voor negen uur op te staan zodat ik kon beginnen om 9u
Nooit gelukt
Vandaag geen wekker gezet, tis fucking Pasen
Wakker voor negen

RAGE

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
Haha mijn grens lag ook op randnummer 110 :D MAAR heb ook al dat stuk van Bertel gedaan dus dat zijn 20-30p extra (in totaal is dat ongeveer de helft van alles wat we al gezien hebben) :) morgen de andere helft van recht doen. Alleen de laatste les zie ik niet zitten :s Met die reorganisatie ofzoits, snapte er niets van :sad:

't Is gewoon supersaai.. die av en rvb boeien mij nu echt keer geen kloot, en ik heb zo het gevoel dat het écht geen simpel examen gaat zijn.

stinky

Legacy Member
Argh, waarom ben ik dingen zo snel beu. Kzit in mijn 2e bach en ik kan al geen fucking riemverbinding meer zien:doh::doh:.

stinky

Legacy Member
:(, werktuigkunde. Maar alsk het zo beu blijf ga ik iets anders doen denk ik. Ik had gedacht dat ik het 2e interessanter ging vinden, maar da valt vies tegen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan