Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Baats

Legacy Member
Vanmiddag eens aan Recht beginnen, variatie zal me deugd doen, denk ik.

Al bij al nog niet zo heel veel gedaan de afgelopen week, maar 't is wel nodig.. Derde week na de Paasvakantie valt al volledig weg door een seminarie, dus dan kan ik niets leren :/

NotoriousP

Legacy Member
stinky zei:
Ew is maar 2 jaar als ge vanuit ir komt :). Ofjah, nu toch nog :(.

Ja, wij hebben 2 NPGE's, 2 projecten van statistiek.

Waarom dan gewoon niet management & tew? Ben je er sowieso op 2 jaar vanaf.

stinky

Legacy Member
NotoriousP zei:
Waarom dan gewoon niet management & tew? Ben je er sowieso op 2 jaar vanaf.

Ja, ik zie nog wel. Het is nog ff, dus ik heb nog tijd.
Maar dat is in Leuven zeker?

thommich

Legacy Member
Saphira zei:
wie studeert hier voor dokter en gaat later eventueel orthopedische chirurg doen? Kheb 'n vraagje in verband met 'n vertaling van engels naar nederlands bij 'n reconstructie van 'n voorste kruisband

ik ken er niets van, maar heb die operatie wel gekregen. (En deze zomer voor de tweede keer onder het mes omdat'k hem weer gescheurd heb). Misschien kan ik helpen? (Stuur PM)

Misericordiam

Legacy Member
Nog eens een stuk van m'n groepswerk doen en dan mijn ass gaan kicken in de gym, yeah baby :woohoo:.

Racing_Genk

Legacy Member
stinky zei:
²

Weet iemand wnr ze van plan zijn om van EW een vijfjarige opleiding te maken?
Over 4 jaar, dus degene die volgend jaar aan EW beginnen zijn geneukt :p

Dus als gij volgend jaar/het jaar erop aan EW begint en ge moet maar twee jaar, ontsnapt ge er dus mooi aan

xversex

Legacy Member
Snowyflake zei:
pff kwou ook dat we geen paasvakantie hadden maar gewoon lang weekend en dan die 2 weken krijgen eind mei..

Idd, er is nog niet genoeg druk om te blokken/werken. Kheb nog niet te veel uitgevreten deze paasvakantie... En dit weekend zal het er niet van komen (familiebezoeken).

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Vanmiddag eens aan Recht beginnen, variatie zal me deugd doen, denk ik.

Al bij al nog niet zo heel veel gedaan de afgelopen week, maar 't is wel nodig.. Derde week na de Paasvakantie valt al volledig weg door een seminarie, dus dan kan ik niets leren :/

Ik ben ook aan recht begonnen vandaag :D Voorlopig gaat het nog vlot :)

Plutus

Legacy Member
Is er niemand op reis? In 1e en 2e bach zat ik met de paasvakantie ergens in het buitenland te chillen jong :D good old times (2 jaar geleden en ik klink zoals den bompa..), nu is er precies niemand nog die dat doet?

Duckwhisperer

Legacy Member
Ik ben net terug van Amsterdam :p.

Heb trouwens een look-a-like van Zoeey Deschanel gezien voor den Drew (nee, niet in de walletjes)!

J.F.

Legacy Member
Muh, een review schrijven over een boek waar ge toch geen zak van verstaan hebt gaat niet vooruit :(

Cadiuro

Legacy Member
Naar familie geweest, maar blij want eindelijk een geldig excuus om niks te doen :p

J.F.

Legacy Member
Ik voel mij trouwens 'schuldig' als ik dit lees en iedereen precies zo zit te blokken. Ik doe ook wel dingen in de paasvakantie, maar dan voornamelijk bijwerken en taakskes maken ofzo, maar echt blokken... :(

Cadiuro

Legacy Member
J.F. zei:
Ik voel mij trouwens 'schuldig' als ik dit lees en iedereen precies zo zit te blokken. Ik doe ook wel dingen in de paasvakantie, maar dan voornamelijk bijwerken en taakskes maken ofzo, maar echt blokken... :(

Troost u, ik probeer te blokken, maar praktijk en theorie zijn hier helaas weer twee gescheiden zaken

Racing_Genk

Legacy Member
Ik gebruik dees vakantie juist eerder om te blokken en mijn andere taken ga ik vooral de weken na de vakantie maken :p

J.F.

Legacy Member
Ik denk gewoon van tegen de tijd dat ik het écht moet kennen ben ik dat toch alweer vergeten, want zo interessant is het niet :p ge zult dat misschien wel vlugger erin krijgen, maar ge moet dat toch weer opnieuw doen, dus ik vraag me gewoon af of ge die tijd wat ge er nu in steekt er ook echt uithaalt :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan