Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stinky zei:Ew is maar 2 jaar als ge vanuit ir komt. Ofjah, nu toch nog
.
Ja, wij hebben 2 NPGE's, 2 projecten van statistiek.
NotoriousP zei:Waarom dan gewoon niet management & tew? Ben je er sowieso op 2 jaar vanaf.
Saphira zei:wie studeert hier voor dokter en gaat later eventueel orthopedische chirurg doen? Kheb 'n vraagje in verband met 'n vertaling van engels naar nederlands bij 'n reconstructie van 'n voorste kruisband
Over 4 jaar, dus degene die volgend jaar aan EW beginnen zijn geneuktstinky zei:²
Weet iemand wnr ze van plan zijn om van EW een vijfjarige opleiding te maken?

Snowyflake zei:pff kwou ook dat we geen paasvakantie hadden maar gewoon lang weekend en dan die 2 weken krijgen eind mei..
Baats zei:Vanmiddag eens aan Recht beginnen, variatie zal me deugd doen, denk ik.
Al bij al nog niet zo heel veel gedaan de afgelopen week, maar 't is wel nodig.. Derde week na de Paasvakantie valt al volledig weg door een seminarie, dus dan kan ik niets leren :/
Voorlopig gaat het nog vlot 
stinky zei:Ja, ik zie nog wel. Het is nog ff, dus ik heb nog tijd.
Maar dat is in Leuven zeker?
J.F. zei:Muh, een review schrijven over een boek waar ge toch geen zak van verstaan hebt gaat niet vooruit![]()
J.F. zei:Ik voel mij trouwens 'schuldig' als ik dit lees en iedereen precies zo zit te blokken. Ik doe ook wel dingen in de paasvakantie, maar dan voornamelijk bijwerken en taakskes maken ofzo, maar echt blokken...![]()
NotoriousP zei:Ik doe geen boek open, enkel projecten & papers.
ge zult dat misschien wel vlugger erin krijgen, maar ge moet dat toch weer opnieuw doen, dus ik vraag me gewoon af of ge die tijd wat ge er nu in steekt er ook echt uithaalt 