Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
Matt. zei:
Right. Die discussie is hier al 1000 keer gevoerd, en we zijn al 1000 keer tot het besluit gekomen dat dit enkel geldt voor iPad's en iPhone's, en dat dat evenzeer geldt voor zovele andere tablets en smartphones. En dan nog, die devices zijn gemaakt om te doen wat ze doen, ik snap écht niet waarom mensen zich ergeren aan "dat ze enkel apps via de app store kunnen installeren" o.i.d. Alsof de hele wereld zelf apps schrijft.

Ge ontgoochelt mij in uw gebruik van weglatingstekens, Matt.
'dat ze enkel apps via de app store kunnen installeren' -> gewoon nen apk openen op Android? :unsure:

Iemand

Legacy Member
Tegen 15 mei moet ik blijkbaar al een versie indienen van mijn thesis. Heb nog niets geschreven. Grrr.

Matt.

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ge ontgoochelt mij in uw gebruik van weglatingstekens, Matt.
'dat ze enkel apps via de app store kunnen installeren' -> gewoon nen apk openen op Android? :unsure:

Da's inderdaad een beetje fout!

Nas

Legacy Member
Matt. zei:
Da's inderdaad een beetje fout!
Is die app van de UGent enkel beschikbaar voor toestellen van Android hoger dan 2.1? Want ik vind em niet in de store en ik heb 2.1 :)

Matt.

Legacy Member
Ge moet mee zijn met uw tijd hé. :p (Ik heb nog 1.5... :unsure: Samsung fail/te tam om te rooten.)

Matt.

Legacy Member
Programmeervraagje:
Wanneer gebruik je class methods en wanneer instance methods? Ik heb hier een lege array die ik moet laden met objecten uit een bepaalde klasse, en de methode om die objecten uit mijn SQL in te lezen staat ook in die klasse. Nu wil ik die methode aanroepen, maar om die aan te roepen moet ik eerst een instance hebben om die methode op te kunnen callen (want momenteel is het een instance method), maar ik maak dus gewoon een instance aan om toch maar die methode te kunnen callen. Dus in dit geval zou ik er gewoon best een class method van maken? (Werkt alletwee, maar het is pbb geen good practice.) :unsure:
Code:
self.dataSets = [[[dataSet alloc] init] readDataSetFromDatabase:self.dataSets];

vs

self.dataSets = [dataSet readDataSetFromDatabase:self.dataSets];

Tsubasa

Legacy Member
Vandaag weinig gedaan. Deze namiddag wat in gang geschoten om 2u, maar dan wat later moest ik nog naar de winkel (Jack D :love:) en mijn rugzak maken voor Dunk. Ben eens nieuwsgierig. Is de muziek van mijn lief en oudere zus ma we gaan met een bendeke voor de leute. Denk wel dat die postrock mij na 1 avond zal tegen steken :p.

Ironpole

Legacy Member
Godverdomme wat een schijtoefeningen. Ben dan maar simulaties gaan doen voor het project om mijn zinnen te verzetten maar dees is nog erger! :angry:

profound

Legacy Member
Matt. zei:
Dus in dit geval zou ik er gewoon best een class method van maken?

Als je dat object alleen maar daar voor aanmaakt, kan je dat idd achterwege laten dmv class methods.

Snowyflake

Legacy Member
Pff kpeis dat dienen van EEI hier gewoon grafieken uit zijn duim heeft zitten zuigen om in zijn handboek te zetten :s Ksnap niets van de uitleg erbij en op het internet valt er niets over te vinden :s:s:s

Racing_Genk

Legacy Member
Lol laatste twee dagen maar vier a vijf uur geleerd in totaal wegens die vakantiejob :p, gelukkig dak al paar dagen voor zit op schema :D

Nu drie dagen vol knallen

@snowy: definieer EEI..

freakykiller

Legacy Member
Studiezaal doet wonderen, al 2 hoofdstukke gedaan en tis nog maar 22 uur (voor mij is dat nog vroeg :p). Hopelijk neem ik niet zoals gisteren 4 uur pauze. Maar uiteindelijk zou ik dan nog 4&half uur hebben om nog te werken/leren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan