Mueske
Legacy Member
Ben ik ook aan het lezen.e.House zei:On the road is een stuk interessanter dan mijn thesis! Beste boek ooit?
Geweldig boek inderdaad!Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik ook aan het lezen.e.House zei:On the road is een stuk interessanter dan mijn thesis! Beste boek ooit?
Geweldig boek inderdaad!e.House zei:On the road is een stuk interessanter dan mijn thesis! Beste boek ooit?
Ben ik ook aan het lezenMueske zei:Ben ik ook aan het lezen.Geweldig boek inderdaad!

Nooby4Ever zei:Stopt dan gewoon in plaats van het elke 5 pagina's te herhalen
Ik vind het trouwens wel leuk![]()

Ik wil aan mijn thesis werkentom1 zei:Stomme thesis, ik wil aan mijn cursussen werken.


Dacht even dat ge het over de post erboven hadIronpole zei:Het nieuwe is er ook alweer af, vak begint saai te worden.
, gelukkig niet.
freakykiller zei:Dacht even dat ge het over de post erboven had, gelukkig niet.
Tetten![]()

Orchidee_x zei:Gisteren weer heel de dag niets kunnen doen; dat wordt hier echt den slechtste blok ever.En dan zit ons ma te zeggen dat ik iedere vakantie alleen maar zit te blokken, wat absoluut waar is, ahum.:ironic: Ja deze zomer heb ik geblokt, in totaal zes weken, das nog altijd geen hele zomer eh (zij beweert dat altijd). En ja, kerstvakantie is nu eenmaal blok, net zoals dat in de paasvakantie toch een beetje verwacht wordt. Kben lijk al 3 dagen mee gaan winkelen en er zijn zes dagen repetities voor de ouderavond van de jeugdbeweging, en dan nog wat andere dingen.. Dan nog beseft ons ma nie dat ik nu de tijd ertussen wat wil werken voor school. Ik weet da velen van jullie content zouden zijn jullie ma dat zo zeggen, maar ik ben dat eventjes beu.
/rant
. Maar gewoon niet op reageren is het beste denk ik!