Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Nas

Legacy Member
Drew met zijn gestoef over 'Inleiding tot de wereldpolitiek', maar dat vak valt enorm in herhaling.

Nunak

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Stopt dan gewoon in plaats van het elke 5 pagina's te herhalen :p
Ik vind het trouwens wel leuk :)

Kvond het in het eerste jaar ook nog leuk.

En ik zal mijn rant nog wel eens duiden :p

Fliblit

Legacy Member
Net de volledige powerpoint van de infonamiddag gekregen met de boodschap "stel dit voor aan je middelbare school". Aan het twijfelen of ik eens een mailtje zou zenden naar mijn vroegere directie. Een presentatie over T&L en de Kulak geven aan een bende zesdejaars zou waarschijnlijk niet zo leuk zijn, maar wel goed voor het zelfvertrouwen.

freakykiller

Legacy Member
Eens gestudeerd in de studiezaal -> 5 uur, cva. Had dat beslist gisteren omdat ik wist dat het een zwaar H ging worden zo te zien en dat was het ook =/. Ondanks de 5 uren toch niet zot ver geraakt, ma swat, alles dat geleerd is heb ik al eens geleerd :woohoo:


Ironpole zei:
Het nieuwe is er ook alweer af, vak begint saai te worden.
Dacht even dat ge het over de post erboven had :eek:, gelukkig niet.
Tetten :drool:

glashelder

Legacy Member
Meh, hier dagje vakantie. Mark gaan bezoeken en toen ik thuis kwam moest ik blijkbaar heel dringend veel series bekijken.

Utred

Legacy Member
Het is bij mijn stageverslag logopedie gebleven, maar het is toch al iets. Morgen beter!

Burrid

Legacy Member
Goede studiedag vandaag, en een nog betere klimdag. Alle routes die ik ooit niet kon zijn vandaag vervolledigd. Progressie merken is tof!

Tsubasa

Legacy Member
Geraak hier niet weg. Mijn vriendin zit alleen op haar werk en we zijn beginnen chatten op fb, das 3j geleden :p. Wel grappig.

Orchidee

Legacy Member
Gisteren weer heel de dag niets kunnen doen; dat wordt hier echt den slechtste blok ever.
En dan zit ons ma te zeggen dat ik iedere vakantie alleen maar zit te blokken, wat absoluut waar is, ahum.:ironic: Ja deze zomer heb ik geblokt, in totaal zes weken, das nog altijd geen hele zomer eh (zij beweert dat altijd). En ja, kerstvakantie is nu eenmaal blok, net zoals dat in de paasvakantie toch een beetje verwacht wordt. Kben lijk al 3 dagen mee gaan winkelen en er zijn zes dagen repetities voor de ouderavond van de jeugdbeweging, en dan nog wat andere dingen.. Dan nog beseft ons ma nie dat ik nu de tijd ertussen wat wil werken voor school. Ik weet da velen van jullie content zouden zijn jullie ma dat zo zeggen, maar ik ben dat eventjes beu.:angry:
/rant

Vio

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Gisteren weer heel de dag niets kunnen doen; dat wordt hier echt den slechtste blok ever.
En dan zit ons ma te zeggen dat ik iedere vakantie alleen maar zit te blokken, wat absoluut waar is, ahum.:ironic: Ja deze zomer heb ik geblokt, in totaal zes weken, das nog altijd geen hele zomer eh (zij beweert dat altijd). En ja, kerstvakantie is nu eenmaal blok, net zoals dat in de paasvakantie toch een beetje verwacht wordt. Kben lijk al 3 dagen mee gaan winkelen en er zijn zes dagen repetities voor de ouderavond van de jeugdbeweging, en dan nog wat andere dingen.. Dan nog beseft ons ma nie dat ik nu de tijd ertussen wat wil werken voor school. Ik weet da velen van jullie content zouden zijn jullie ma dat zo zeggen, maar ik ben dat eventjes beu.:angry:
/rant

U ma lijkt mij inderdaad een uitzondering :p. Maar gewoon niet op reageren is het beste denk ik!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan