Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coldplayke zei:Yup
Ondertussen 424![]()
josilirios zei:kzit vast op het eerste blokje links en dan level 62 :'(

in't begin allemaal opgebruikt omda'k dacht da da terugkwam, afripperscoldplayke zei:Die heb ik ook niet
Maar ge kunt uwe walvis daarvoor gebruiken he

edraket zei:9 dagen geleden mail gestuurd voor mijn stage, nog altijd niets teruggehad.
Wat doen?
Zelfde mail nog eens sturen, herinnering sturen,... ?

zipke zei:K zat vorig jaar met hetzelfde dilemma. k Heb het dan opnieuw gestuurd want stageplaats was iets te belangrijk. Door het gewoon forward naar dezelfde persoon en zeg dat er een deadline aan vastligt.
Die kerel had zich dan direct geëxcuseerd bij mij en zei dat het enorm druk was geweest en hij mijn mailtje uit het oog was verloren. Uiteindelijk toch stage daar gedaan.
Maar wacht misschien nog tot vrijdag, dan zijn ze beter gezind![]()

edraket zei:9 dagen geleden mail gestuurd voor mijn stage, nog altijd niets teruggehad.
Wat doen?
Zelfde mail nog eens sturen, herinnering sturen,... ?
josilirios zei:misschien ook best leesbevestiging toevoegen?![]()
aXl_ zei:Dat zou ik dan weer niet doen. Leesbevestigingen zijn irritant en opdringerig ^^
