Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

stinky

Legacy Member
:(, athena wilt ni werken. Alsk op een programma duw, komt er zoals altijd wel een nieuw venster, maar daar staat niets in en ik kan het ook niet selecteren.

Matt.

Legacy Member
LeSec zei:
Ja den Bjarke is efkes geleden nog komen spreken in Brussel :') Heeft wel wat leuke dingen reeds gedaan inderdaad! Zeer cool bureau om bij te werken ook tschijnt!

Ja portfolio staat online, maar wegens privacy redenen ga ik da niet op een openbaar forum zwieren :p mocht je interesse hebben kan ik u de link pm-en hoor :)

Jah, ging eerst gaan luisteren maar wat uit het oog verloren en vriendin had dan al afgesproken om met iemand anders te gaan. Was wel minder boeiend dan ze verwacht had.

PM mag altijd. :)

LeSec

Legacy Member
Matt. zei:
Jah, ging eerst gaan luisteren maar wat uit het oog verloren en vriendin had dan al afgesproken om met iemand anders te gaan. Was wel minder boeiend dan ze verwacht had.

PM mag altijd. :)

Mja zijn lezingen zijn meestal gewoon zijn website wat aflopen :'). Kben ook niet geweest omdat ik wist dat het niet vernieuwend ofzo ging zijn. Check pm

Nunak

Legacy Member
Allez nog maar eens een hele middag/avond/nacht commentaar schrijven :sad:

Put_met_keren

Legacy Member
Vio zei:
Hij is er gewoon mee aan het lachen! :p



Had je er nu nog een vraag over ofzo? Moet het wel zelf nog maken.

'k Moet er ook nog aan beginnen :s Mijn doel is om het deze vakantie af te hebben. Chance dat al die lezingen online staan :)

'k Vroeg mij af, in die algemene reflectie over het thema moet je verwijzen naar 3 niet-internetbronnen, of dat een citaat mag zijn.
Bv. dit van J. Addison: Three grand essentials to happiness in this life are something to do, something to love, and something to hope for.
En dan daar uw mening over geven. 'k Heb wel een paar ideeën maar ik weet niet of ik op de goeie weg zit...

Nas

Legacy Member
Ik voel een griep opkomen. Lig al heel den dag mottig met hoofdpijn en stijve nek in mijn nest :sop:

Balsaus

Legacy Member
Kutzooi , ik kom maar niet dezelfde oplossing uit bij een oefening , heb al 1000 verschillende dingen geprobeerd. Voor de rest ging het net zo vlot :c

Iemand

Legacy Member
Dag 3, nog niets gedaan. Grrr. Toch maar es aanvatten met financieel recht.

Th1x4nG

Legacy Member
zwaar in mijn aars genomen op de beurs vandaag, zo kan ik wel echt ni studeren

Cadiuro

Legacy Member
Deus Ex gekocht als leuk tussendoortje, is intussen al hoofdactiviteit van den dag aant worden :s:s

Fliblit

Legacy Member
GemaneDude zei:
Algemene literatuurwetenschap II is zo verdomd saai.

Klopt, maar wel niet zo veel, toch? Ook Bru?

Th1x4nG zei:
zwaar in mijn aars genomen op de beurs vandaag, zo kan ik wel echt ni studeren

Zijn er sites waarop je dat gratis wat kan leren? Vroeger nog meegedaan aan KBC Beursspel, zoiets :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan