Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Iemand

Legacy Member
Weet iemand wanne de bib van de logopedie aan de UGent open is? Om mijn weg te vinden in die bibliotheekshizzle, zo'n onoverzichtelijke boel. Ik dacht, ik wacht op Utred of een ander. =)

LeSec

Legacy Member
Matt. zei:
Portfolio ergens online? Architectuur is de max, soms. :unsure: Deze kerel vind 'k bv. de max.

Simulaties done! Douchen, naar een doctoraatsverdediging gaan luisteren, en dan nog verslag gaan maken (groepswerk).

Ja den Bjarke is efkes geleden nog komen spreken in Brussel :') Heeft wel wat leuke dingen reeds gedaan inderdaad! Zeer cool bureau om bij te werken ook tschijnt!

Ja portfolio staat online, maar wegens privacy redenen ga ik da niet op een openbaar forum zwieren :p mocht je interesse hebben kan ik u de link pm-en hoor :)

Utred

Legacy Member
De biomedische bib is open op weekdagen van 9 tot 5 in de paasvakantie.

josilirios

Legacy Member
LeSec zei:
Ja portfolio staat online, maar wegens privacy redenen ga ik da niet op een openbaar forum zwieren :p mocht je interesse hebben kan ik u de link pm-en hoor :)
Hebt ge tijdens u studies al een ganse portfolio bij mekaar? :p

edit; blijkbaar wel, voor u privacy moet ge het hier niet achterhouden want heb het zo al gevonden...

Ironpole

Legacy Member
Hm, had gedacht 4 dagen nodig te hebben voor dit vak en heb er nu 2 dagen + vorig weekend aan gespendeerd. Dit weekend amper iets gedaan dus eigenlijk zijn mijn 4 dagen nu om. :sop:

Denk dat het nu ook niet zo'n goed idee is om de laatste hoofdstukken er nog door te rushen want daar heb ik ook niks aan. Verplaatsen naar het einde van de paasvakantie dan maar en zien of ik voor andere vakken niet teveel gepland heb ofzo...

Ik haat de paasvakantie echt, vooral omdat precies iedereen vakantie heeft/neemt en niet moet leren? Zin om mee een halve week te kamperen? Zin in ne LAN-party? Filmmarathon? Geen blok in juni weet ge wel? :wtf:

Lorvet

Legacy Member
Ironpole zei:
Ik haat de paasvakantie echt, vooral omdat precies iedereen vakantie heeft/neemt en niet moet leren? Zin om mee een halve week te kamperen? Zin in ne LAN-party? Filmmarathon? Geen blok in juni weet ge wel? :wtf:
Tijd om van uw kamertje te komen lijkt me! Ge maakt me niet wijs dat ge bijna 2 maand voor de examens u afsluit van de buitenwereld :wtf:
Vorig jaar een hele week op verlof geweest en dan de 2de week mijn stof ingehaald die ik achter zat. Helaas gaat dat nu niet door een overload aan projecten. Heb het alleen nog niet door :unsure:

Ironpole

Legacy Member
Lorvet zei:
Tijd om van uw kamertje te komen lijkt me! Ge maakt me niet wijs dat ge bijna 2 maand voor de examens u afsluit van de buitenwereld :wtf:
Vorig jaar een hele week op verlof geweest en dan de 2de week mijn stof ingehaald die ik achter zat. Helaas gaat dat nu niet door een overload aan projecten. Heb het alleen nog niet door :unsure:

Mweh, ik zoek vooral de rappe ontspanning op. Van 10 tot 12 wat gamen bvb. Een paar dagen geen klop doen kan ik niet. Ik heb één week blok. :)

Lorvet

Legacy Member
Meer normaal gezien; donderdag is het Onze Lieve Heer Hemelvaart ;) Is normaal 12 dagen aan een stuk dat je vrij bent.

glashelder

Legacy Member
Hier een beetje hetzelfde als Ironpole, denk ik. Doorwerken (elke dag een stukje), maar tussendoor ontspannen via series, spelletjes, fora lezen,... Ik zou me er niet echt goed bij voelen moest ik een paar dagen helemaal met niks voor school bezig zijn :p Als ik doorwerk zoals ik vandaag bezig ben dan kan dat wel, maar eerst maar eens zien hoever ik kom. Bovendien heb ik nogal snel last van schuldgevoelens als ik niks doe, dus soms zit ik toch nog stiekem een hoofdstuk samen te vatten of zo.

Dat is eigenlijk wel meestal zo. Als ik me voorneem om veel te doen komt er heel vaak niets van in huis (en voel ik me schuldig), maar als ik foert zeg, blijk ik toch ineens zin te hebben een paar uur later :p

Utred

Legacy Member
Ik probeer toch ook om nu al redelijk wat te doen ze. Morgen vlieg ik erin!

Racing_Genk

Legacy Member
Ik moet werken vanaf donderdag tot einde paasvakantie. Dus ga enkel vanaf 17u iets kunnen doen als ik nog de fut heb :p

Gelukkig nu al veel gedaan + weekends die nog komen en paasmaandag :D

freakykiller

Legacy Member
Ik moet nu net weer last hebben van extreem moe zijn in de blok :sop:. Daarnet 1 uur gwn ingedommeld, nochtans 8,5 uren geslapen :sop:

Lorvet

Legacy Member
Problemen met uw bioritme weer terug normaal te krijgen? :p

Eerste keer van de vakantie eens doorgewerkt. Kleine 50 blz'en op 2 uur voor het eerst bekeken :cool: Tijd voor een beloning vind ik dat.

Tsubasa

Legacy Member
Lorvet zei:
Tijd om van uw kamertje te komen lijkt me! Ge maakt me niet wijs dat ge bijna 2 maand voor de examens u afsluit van de buitenwereld :wtf:
Vorig jaar een hele week op verlof geweest en dan de 2de week mijn stof ingehaald die ik achter zat. Helaas gaat dat nu niet door een overload aan projecten. Heb het alleen nog niet door :unsure:

Als ge nog niks gedaan hebt, is alles inhalen op 1 week vrij onmogelijk :unsure:

Efflorescence

Legacy Member
Vandaag toch iets gedaan maar het had beter gekund. Ik ben zo gemakkelijk afgeleid als ik niet "verplicht" ben om te studeren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan