Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Nunak

Legacy Member
Het wordt tijd dat dat groepswerk gedaan is. Het is echt irritant en gigantisch saai.

Plutus

Legacy Member
Ben aan het overwegen om promotor herinneringsmail te sturen.. Maar het is echt moeilijk om dat zodanig te formuleren dat ik niet ambetant overkom :p

NotoriousP

Legacy Member
Manu zei:
Ben aan het overwegen om promotor herinneringsmail te sturen.. Maar het is echt moeilijk om dat zodanig te formuleren dat ik niet ambetant overkom :p

Ge moet dat doen, die mensen zijn daar anders totaal ni mee bezig. :)

Snowyflake

Legacy Member
Vandaag mij verdiepen in de magische wereld van analytisch boekhouden :D Heb er eigenlijk wel zin in :unsure:

Duckwhisperer

Legacy Member
Ik wil ook beginnen studeren, nieuwe dingen bijleren enzo.
Maar ik zit hier nog altijd met dat klote juridisch schrijven bezig. :(

LeSec

Legacy Member
MYESHHHHHHHHHH.
Geselecteerd om 7 maandjes in Melbourne te gaan studeren. Academiejaar begint daar wel al begin Juli dus tzal afzien zijn maar bon, geweldige motivatieboost wel ^^

Cadiuro

Legacy Member
Fysica leren

Alles netjes aanduiden

Veel begrepen van de leerstof

Boek dicht en echt geen flauw idee meer wat ik net gedaan had

Tsubasa

Legacy Member
Ik heb dat met wiskunde en statistiek. Zo mooi alles doornemen, (bijna) alles begrijpen, dicht doen, paar dagen later naar kijken en echt weinig nog van weten :p. Daarom dat ik mij ook moeilijk kan opladen voor zo'n vakken te leren.

Kleine 2u oefeningen statistiek gemaakt deze voormiddag. Niet slecht.

Cadiuro

Legacy Member
Hatelijk is da

Fysica en wiskunde zijn echt mijn baalvakken dit semester

Plutus

Legacy Member
Maar als ge dat daarna dan opnieuw doorneemt gaat dat toch veel vlotter? Bij bv. wiskunde kon ik tijd spenderen om iets te begrijpen, eens ik het begreep 3 maand niet meer bekijken en daarna kon ik het na enkele minuten opnieuw. Maar dan wel écht begrijpen natuurlijk, niet gewoon 'oooh ik snap wat ze in dat voorbeeld doen, 'k zal het wel kunnen' :p

Duckwhisperer

Legacy Member
LeSec zei:
MYESHHHHHHHHHH.
Geselecteerd om 7 maandjes in Melbourne te gaan studeren. Academiejaar begint daar wel al begin Juli dus tzal afzien zijn maar bon, geweldige motivatieboost wel ^^

Zalig. Wat studeert gij?

Tsubasa

Legacy Member
Wrs (hopelijk) wel. Heb het nog nooit 2x doorgenomen :p. Eerste keer statistiek en wiskunde vorig semester laten vallen (veel spijt van, had echt een ander vak moeten laten vallen, want de helft uit het eerste semester blijft belangrijk en moet je nog steeds kunnen).

Cadiuro

Legacy Member
Vio zei:
Is dat niet uw richting fysica?

Grapjas :p Kdoe Geografie.

Kheb int eerste jaar Algemene Natuurkunde I samen met Chemie, Geologie, weet ik veel wie nog, maar in latere jaren geen specifieke fysica-vakken meer. Daarmee zeg ik niet dat ik dat niet meer nodig heb, daar ni van.

josilirios

Legacy Member
Misschien best een boek pakken waar geen slides bijhoren vandaag... Wil toch graag iets gedaan hebben...

Matt.

Legacy Member
Toch maar eens naar de winkel, totaal geen zin maar soit. :p Vanmiddag wat foefelen in matlab!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan