Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Ironpole

Legacy Member
Planning maken ok, ze volgen is iets anders. :p Sevens theorie dus dan laptop afzetten! Eerst nog een paar oefeningen.

NotoriousP

Legacy Member
Allé vandaag ga ik al mijn Python code eens deftig in classes en objecten steken. Het saaie werk dus. :(

Racing_Genk

Legacy Member
wiskunde is toch echt de hel, gelukkig nog maar een achttal weken der op af zien en hopelijk er vanaf voor 'altijd' :D

En moet maar een chille 5.5/6 op 20 halen dit semester om te mogen delibereren voor da kutvak

Snowyflake

Legacy Member
Snowyflake zei:
Vandaag mij verdiepen in de magische wereld van analytisch boekhouden :D Heb er eigenlijk wel zin in :unsure:

pfff met zoveel motivatie begonnen maar uiteindelijk nog maar half uurtje gewerkt vandaag :sad: 'tlukt niet vandaag :s

freakykiller

Legacy Member
Uiteindelijk toch nog redelik wa gewerkt gisteren, subiet er ook invliegen zeker

Matt.

Legacy Member
LeSec zei:
Architectuur aant Sint Lucas in Gent :)

Portfolio ergens online? Architectuur is de max, soms. :unsure: Deze kerel vind 'k bv. de max.

Simulaties done! Douchen, naar een doctoraatsverdediging gaan luisteren, en dan nog verslag gaan maken (groepswerk).

glashelder

Legacy Member
Inleiding is af :cool: Dat is toch het moeilijkste hé, mentaal dan toch. Eraan beginnen en een geschikte eerste zin vinden en zo. Yay.

Nu nog een woord of 5000 er achteraan plakken :unsure:

Lorvet

Legacy Member
Eindelijk in gang geschoten. Ben ik een halfuurtje bezig, krijg ik om de haverklap veel te obscure errors bij het programmeren. Zo gaat het natuurlijk niet vooruit >.<

josilirios

Legacy Member
ik was het dopsel van mijn fluostift kwijt MAAR GEEN PANIEK ik heb het teruggevonden!

Alteration

Legacy Member
De afmetingen van het zwembad van Van Eyck in Gent zouden 30,70 m x 13,10 m zijn.
Had het daar eerder al gevraagd aan het personeel hoe lang het eigenlijk was en ze zeiden me 25 meter (wat ik dus al verwonderlijk vond, het lijkt me wat kleiner, zo'n 20 meter) en nu lees ik op Gent.be dus dat het maar liefst 30,70 meter lang is.

Welke informatie is nu betrouwbaar en hoe lang is dat bad nu eigenlijk, want van die 30 meter geloof ik dus geen fluit.

DéWé

Legacy Member
glashelder zei:
Inleiding is af :cool: Dat is toch het moeilijkste hé, mentaal dan toch. Eraan beginnen en een geschikte eerste zin vinden en zo. Yay.

Nu nog een woord of 5000 er achteraan plakken :unsure:

Ik schrijf mijn inleiding achteraf omdat ik dan een hele tekst heb om ze op te baseren. dat helpt :)

glashelder

Legacy Member
DéWé zei:
Ik schrijf mijn inleiding achteraf omdat ik dan een hele tekst heb om ze op te baseren. dat helpt :)

Da's ook meestal mijn insteek. Bij vorige papers moest ik altijd eerst mijn inleiding indienen, vond dat zo vreemd. Nu hielp het wel om wat structuur in m'n hoofd te krijgen. Plus de inleiding en de eigenlijke inhoud van de paper staan nu vrij los van elkaar (inleiding is de schets van de probleemstelling en héél kort over de benaderingswijzen, de eigenlijke paper gaat alleen over de benaderingswijzen om dat probleem te vatten).

Orchidee

Legacy Member
Alteration zei:
De afmetingen van het zwembad van Van Eyck in Gent zouden 30,70 m x 13,10 m zijn.
Had het daar eerder al gevraagd aan het personeel hoe lang het eigenlijk was en ze zeiden me 25 meter (wat ik dus al verwonderlijk vond, het lijkt me wat kleiner, zo'n 20 meter) en nu lees ik op Gent.be dus dat het maar liefst 30,70 meter lang is.

Welke informatie is nu betrouwbaar en hoe lang is dat bad nu eigenlijk, want van die 30 meter geloof ik dus geen fluit.

Die 30,70 is waarschijnlijk met dat kleine stukje erbij he. Ik zou zeggen 25 meter voor het baantjesbad en 5,70 voor dat kleintje. Denk ik he. ;)

Vandaag weeral gaan shoppen en binnen twee uur naar de jeugdbeweging en ik moet ook nog eten, dus euh kga vandaag nie meer beginnen.:unsure: Misschien eens een planning voor de komende dagen maken.:)

Alteration

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Die 30,70 is waarschijnlijk met dat kleine stukje erbij he. Ik zou zeggen 25 meter voor het baantjesbad en 5,70 voor dat kleintje. Denk ik he. ;)

't Zal dat wel zijn. Bedankt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan