Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Tsubasa

Legacy Member
Ik moet ook nog alles doen hoor, maar er is nog tijd na de paasvakantie :p

freakykiller

Legacy Member
Lorvet zei:
Problemen met uw bioritme weer terug normaal te krijgen? :p

Eerste keer van de vakantie eens doorgewerkt. Kleine 50 blz'en op 2 uur voor het eerst bekeken :cool: Tijd voor een beloning vind ik dat.

Meh kan daar nie aan liggen want zat/zondag had'k geen probleem met zelfde bioritme :unsure:

Snowyflake

Legacy Member
glashelder zei:
Dat is eigenlijk wel meestal zo. Als ik me voorneem om veel te doen komt er heel vaak niets van in huis (en voel ik me schuldig), maar als ik foert zeg, blijk ik toch ineens zin te hebben een paar uur later :p

Heb ik dus juist meegemaakt :p Ik ging om kwart voor 12 stoppen en nog naar film kijken. Kies film uit op gemakske maar moest nog 5-10 min downloaden en plots omdat ik geen tijd meer had om nog te kijken naar mijn boek en het ook niet van plan was kreeg ik een drang het toch te doen. Kdacht ohja voor die 5 minuutjes. Maar uiteindelijk toch het beste anderhalf uur van de dag gewerkt :D

glashelder

Legacy Member
Snowyflake zei:
Heb ik dus juist meegemaakt :p Ik ging om kwart voor 12 stoppen en nog naar film kijken. Kies film uit op gemakske maar moest nog 5-10 min downloaden en plots omdat ik geen tijd meer had om nog te kijken naar mijn boek en het ook niet van plan was kreeg ik een drang het toch te doen. Kdacht ohja voor die 5 minuutjes. Maar uiteindelijk toch het beste anderhalf uur van de dag gewerkt :D

Leuk hé, is dat :)

freakykiller

Legacy Member
Goed begonnen, maar 2 afleveringe game of thrones hebben de rest verkloot :unsure:

Tsubasa

Legacy Member
Damn you, ik wist niet dat er al een tweede was... Hoe moet ik nu in godsnaam beginnen leren? :p Ok tijd voor karakter! Pas deze middag kijken!

OT: ga mijn planning omgooien. Dagen en dagen statistiek, dat houd ik niet vol :s. Ga afwisselen met een 'leuk' vak.

Ironpole

Legacy Member
Ander vak vandaag, misschien is dat boeiender dan het vorige (wat ik betwijfel).

Vio

Legacy Member
Hij is er gewoon mee aan het lachen! :p

Put_met_keren zei:
Toevallig mensen die Studium generale als keuzevak hebben?

Had je er nu nog een vraag over ofzo? Moet het wel zelf nog maken.

Lorvet

Legacy Member
Dat had ik nu nooit gedacht van den Utred :unsure:
En we beginnen eraan! (Aan S2 van The Wire welteverstaan)

Orchidee

Legacy Member
Snullies, khad dat ook wel door hoor. :D


Huppa, vandaag eerste vak afwerken. Kga er wat schot mogen achter steken, want er is nog behoorlijk veel bijeenkomst voor de ouderavond van de jeugdbeweging en khad dat nie echt meegerekend. Tziet er wel geweldig uit wat we gaan voorbrengen. Maar nu dus chemie. Knalleuhh:unsure:

Snowyflake

Legacy Member
Elke dag heb ik hier precies langer nodig om uit mijn bed te geraken :s Zaterdag geraakte ik er nog om 9u45 uit en nu is het al 11u15 :sad: Ik doe nu wel 's avonds weer wat langer door :)

Cadiuro

Legacy Member
Bij mij ist omgekeerd, ik sta elke dag zo'n 20 minuten vroeger op. Ga ook wel elke dag vroeger slapen, kmoet volgende week goe uitgerust zijn, anders ga ik dood. Vrij letterlijk.

Leren lukt echt slecht. Balen, want tijdens het jaar ging het eigenlijk nog wel cava.. Kgraak echt ni door mijn leerstof momenteel.

Utred

Legacy Member
Vio zei:
Hij is er gewoon mee aan het lachen! :p

Was het maar zo. Batman Arkham City is veel te plezant.
Moesten de vakken nu nog een beetje interessant zijn, maar nee, orthopedagogie en recht, en pedagogiek. Ik moet dringend die cursus eens gaan halen.

Tsubasa

Legacy Member
Hmm, crappy voormiddag. Maar een goed uur gewerkt. Rest pauze en aanmodderen.

Er zijn 4 vakken (van 6) waar ik zeker voor moet slagen (minstens) en voor eentje heb ik 10 dagen in de examens (van 14 juni tot 25 juni, mijn andere 5 vakken liggen allemaal voor 14 juni :doh:). Wat schiet er over: statistiek, wiskunde en bedrijfsfinanciering. Alleen dat laatste is een beetje interessant. Over eerste twee: saaie vakken zo ver voor de examens doen, gaat echt slecht. Jammer genoeg zijn het vakken waar ge mee bezig moet zijn (ik toch).

Allee, genoeg gerant. Tijd voor game of thrones en deze namiddag eens mijn best doen en gewoon doorbijten, zaag da ik ben.

Baats

Legacy Member
Al het werk van de afgelopen 4 dagen kon ik eigenlijk makkelijk in 1 dag gedaan hebben :sad:

Ma bon, klaar met Analytisch boekhouden, nu nog een beetje Frans :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan