Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
Fliblit zei:
Zijn er sites waarop je dat gratis wat kan leren? Vroeger nog meegedaan aan KBC Beursspel, zoiets :p
Ge zou op eender welke site waar ge kunt portefeuille beheren (zoals tijd.be, das wel deftig uitgewerkt daar) gewoon aandelen kunnen 'kopen' en zien wat uw portefeuille doet; maar een foute beslissing gaat u natuurlijk nooit authentieke pijn opleveren :D

Virtual daytrading sites bestaan er ook wel redelijk, maar geen idee welke goed is. Denk nu ook ni da daytraden meteen is waar ge aan denkt als ge gewoon met beleggen wilt beginnen. :p

freakykiller

Legacy Member
Toch aan het merken dat ik een tikkeltje beter/sneller ga moeten werken als ik ook aan die projecten wil werken =/

Fliblit

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ge zou op eender welke site waar ge kunt portefeuille beheren (zoals tijd.be, das wel deftig uitgewerkt daar) gewoon aandelen kunnen 'kopen' en zien wat uw portefeuille doet; maar een foute beslissing gaat u natuurlijk nooit authentieke pijn opleveren :D

Virtual daytrading sites bestaan er ook wel redelijk, maar geen idee welke goed is. Denk nu ook ni da daytraden meteen is waar ge aan denkt als ge gewoon met beleggen wilt beginnen. :p

Net wat at random aandelen zitten kopen van bedrijven die zich bezighouden met zonne-energie (het wordt zomer, op goed geluk). Klik je dan op iedere link om die geschiedenis te bekijken of hoe weet je dan wat wat is? Bv. bij "Solar" heb je twintig verschillende subsecties die allemaal beursgenoteerd staan, hoe raak je daar wijs uit?

GemaneDude

Legacy Member
Fliblit zei:
Klopt, maar wel niet zo veel, toch? Ook Bru?

Ja ook Bru. Ik had daarstraks vorige examenvragen bekeken en ik kreeg er wat schrik van. :p Ook wel lastig dat er alleen slides van zijn.

Fliblit

Legacy Member
GemaneDude zei:
Ja ook Bru. Ik had daarstraks vorige examenvragen bekeken en ik kreeg er wat schrik van. :p Ook wel lastig dat er alleen slides van zijn.

Vorig jaar waren er veel die ervoor gebuisd waren. We zien wel :p

edraket

Legacy Member
9 dagen geleden mail gestuurd voor mijn stage, nog altijd niets teruggehad.
Wat doen?
Zelfde mail nog eens sturen, herinnering sturen,... ?

josilirios

Legacy Member
edraket zei:
9 dagen geleden mail gestuurd voor mijn stage, nog altijd niets teruggehad.
Wat doen?
Zelfde mail nog eens sturen, herinnering sturen,... ?

leesbevestiging? :s:s:s

coldplayke

Legacy Member
Ik ben verslaafd aan angry birds, ik kan niet meer studeren :(
Voorlopig 404 sterren en ik geraak niet verder -.-''

EDIT: never mind, 407 :woohoo:

Tsubasa

Legacy Member
Nieuwe planning gemaakt en dan redelijk wat gewerkt. Moet wel nog een lastig stuk doen volgens mijn nieuwe planning, maar heb ook speling ingepland :unsure:

Vio

Legacy Member
Put_met_keren zei:
'k Moet er ook nog aan beginnen :s Mijn doel is om het deze vakantie af te hebben. Chance dat al die lezingen online staan :)

'k Vroeg mij af, in die algemene reflectie over het thema moet je verwijzen naar 3 niet-internetbronnen, of dat een citaat mag zijn.
Bv. dit van J. Addison: Three grand essentials to happiness in this life are something to do, something to love, and something to hope for.
En dan daar uw mening over geven. 'k Heb wel een paar ideeën maar ik weet niet of ik op de goeie weg zit...

Ja kzou er ook stilaan willen aan beginnen, helaas heb ik geen paasvakantie :p. Maar ik ben wel naar 5 lezingen geweest, maar kga ze wel nog is herbekijken ook.

En geen idee of dat mag ik moet de opdracht zelf nog eens goed lezen, dus ik kan u niet helpen sorry!

Fliblit zei:
Net wat at random aandelen zitten kopen van bedrijven die zich bezighouden met zonne-energie (het wordt zomer, op goed geluk). Klik je dan op iedere link om die geschiedenis te bekijken of hoe weet je dan wat wat is? Bv. bij "Solar" heb je twintig verschillende subsecties die allemaal beursgenoteerd staan, hoe raak je daar wijs uit?

Lijken mij niet zo'n goeie aandelen, daarnet dit artikel gelezen: Twilight of an Industry: Bankruptcies Have German Solar on the Ropes - SPIEGEL ONLINE - News - International

Tenzij je misschien van chinese bedrijven koopt.

pie-jie

Legacy Member
Fliblit zei:
Net wat at random aandelen zitten kopen van bedrijven die zich bezighouden met zonne-energie (het wordt zomer, op goed geluk). Klik je dan op iedere link om die geschiedenis te bekijken of hoe weet je dan wat wat is? Bv. bij "Solar" heb je twintig verschillende subsecties die allemaal beursgenoteerd staan, hoe raak je daar wijs uit?

Zou ik allesinds niet gaan doen :). Zonne-energie was razend interessant een tijdje geleden, maar nu niet meer. Sinds de overheidssteun hiervoor bijna volledig verdwenen is in de meeste landen zakt de markt keihard ineen ^^.

Fliblit

Legacy Member
Vio zei:
Lijken mij niet zo'n goeie aandelen, daarnet dit artikel gelezen: Twilight of an Industry: Bankruptcies Have German Solar on the Ropes - SPIEGEL ONLINE - News - International

Tenzij je misschien van chinese bedrijven koopt.

eXe./special zei:
Zou ik allesinds niet gaan doen :). Zonne-energie was razend interessant een tijdje geleden, maar nu niet meer. Sinds de overheidssteun hiervoor bijna volledig verdwenen is in de meeste landen zakt de markt keihard ineen ^^.

:cry:

Snowyflake

Legacy Member
pff ik dacht dat gisteren een slechte dag was .. vandaag zelf nog niet begonnen :doh:

Burrid zei:
Meest overrated spel ter wereld.

² een hype die ik echt niet snap ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan