josilirios
Legacy Member
ik join helaasUtred zei:Morgen begin ik!
als u mama meekijkt misschien!Utred zei:Tetten in series zijn irritant.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik join helaasUtred zei:Morgen begin ik!
als u mama meekijkt misschien!Utred zei:Tetten in series zijn irritant.

Hmm misschien nekeer naar Gent gaan vandeweek, zonder al dat westvlaams gepeupel :applause:Matt. zei:Al productief geweest! Gent is wa dood, geen kat op straat en een half uur moeten rondlopen voor ik avondeten had. Morgen frietketel. <3
Zit je op kot in Gent of woon je daar?Matt. zei:Al productief geweest! Gent is wa dood, geen kat op straat en een half uur moeten rondlopen voor ik avondeten had. Morgen frietketel. <3
joshetei zei:Hmm misschien nekeer naar Gent gaan vandeweek, zonder al dat westvlaams gepeupel :applause:

Nas zei:Zit je op kot in Gent of woon je daar?

Efflorescence zei:Morgen beginnen, for real this time!

AmandaH zei:nog 3 maanden doorwerken en 't is echte vakantie, mannen
motivatie++

freakykiller zei:
ad: Weet iemand wanneer repkes terugkomen?AmandaH zei:nog 3 maanden doorwerken en 't is echte vakantie, mannen
motivatie++
ad: En dan meteen op Erasmus vertrekken.
).
ad:coldplayke zei:Al mijn zinnen van Duits gemaakt.
om dan te beseffen dat ik die van vorige week opnieuw heb gemaakt
Ik vond al dat ze me bekend voor kwamenad:
