Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
Al productief geweest! Gent is wa dood, geen kat op straat en een half uur moeten rondlopen voor ik avondeten had. Morgen frietketel. <3

Misericordiam

Legacy Member
Meh, ik wou de tieten van xena (lucy lawless) wou ik al zo lang eens zien. Die van Ilythia waren ook wel te pruimen.

Tits fo life

Vandaag paar uur productief geweest. Niet slecht voor de eerste dag.

joshetei

Legacy Member
Matt. zei:
Al productief geweest! Gent is wa dood, geen kat op straat en een half uur moeten rondlopen voor ik avondeten had. Morgen frietketel. <3
Hmm misschien nekeer naar Gent gaan vandeweek, zonder al dat westvlaams gepeupel :applause:

Nas

Legacy Member
Matt. zei:
Al productief geweest! Gent is wa dood, geen kat op straat en een half uur moeten rondlopen voor ik avondeten had. Morgen frietketel. <3
Zit je op kot in Gent of woon je daar?

Matt.

Legacy Member
joshetei zei:
Hmm misschien nekeer naar Gent gaan vandeweek, zonder al dat westvlaams gepeupel :applause:

Ik ben anders wel "West-Vlaams gepeupel"! :unsure:

Nas zei:
Zit je op kot in Gent of woon je daar?

Op kot. Maar thuis is het maar beu en meeste van m'n vrienden + vriendin zitten in thesisjaar en zijn dus ook allemaal in Gent + groepswerk wordt ook gedaan in de paasvakantie, m.a.w.: 't is hier veel leuker!

Misschien nieuw kot voor volgend jaar gevonden, woensdag gaan kijken, 215 euro all in (zelfs kabel en kuisvrouw), 15m2 en hoog plafond! :cool:

freakykiller

Legacy Member
Idd Gent is wa dood, aan de julien niet eens moeten wachten :crazy:.

Best ook eens beginnen voor vandaag

Black

Legacy Member
Efflorescence zei:
Morgen beginnen, for real this time!

2nd that, erin vliegen gaan we doen :)

Ik lees dat Gent dood is ? Wil misschien een van de dagen eens een nachtelijk bezoekje brengen, maar als het de moeite niet is...

Lorvet

Legacy Member
Direct aan de finale beginnen van S1 van The Wire, met nog 4 seizoenen te gaan, nu al een serie om bij te houden. Dat vat ook mijn productiviteit van deze dag samen :p

AmandaH

Legacy Member
nog 3 maanden doorwerken en 't is echte vakantie, mannen :cool:

motivatie++

Tsubasa

Legacy Member
Al overslapen. Moet dringend stoppen met slacken. Dit en het weekend erna ben ik weg en moet ook nog een halve dag opgeven voor naar het consulaat van Vietnam te gaan. (Een ganse dag als ze werken zoals die van de Russen :s).

Ik krijg echt mijne klop niet. Ook door het spelen met het idee van het toch op 3j te doen. Maar zou eerst beter mijn best doen en proberen :doh:.

coldplayke

Legacy Member
Al mijn zinnen van Duits gemaakt.
om dan te beseffen dat ik die van vorige week opnieuw heb gemaakt :cry:
Ik vond al dat ze me bekend voor kwamen :sad:

EDIT: zin 69: Zelfs de meeste Duitse Duitsers beschouwen die domme fout als een vergissing die nooit had mogen gebeuren.

Uuuhm...

Misericordiam

Legacy Member
Eerst filmke uitchecken en dan vandaag eens goe doorwerken.

Ik heb er zin in.

Vio

Legacy Member
coldplayke zei:
Al mijn zinnen van Duits gemaakt.
om dan te beseffen dat ik die van vorige week opnieuw heb gemaakt :cry:
Ik vond al dat ze me bekend voor kwamen :sad:

Hoe kunt ge dat nu voorhebben? :doh: :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan