Bekos zei:
De proffen weten toch ook dat dat plat ligt?
Normaal moesten we die verslagen al direct indienen in het labo, maar door haar slechte organisatie was onze groep al drie uur langer bezig dan de andere groep met hetzelfde labo en we hadden daar wat over geklaagd, waardoor ze ons dat verslag thuis liet afwerken maar zeker in het weekend nog moesten uploaden. Alles zal dan weer uitdraaien op het feit dat we dat verslag maar direct moesten gemaakt hebben in het labo zelf.
Die testjes is ook zo iets, normaal moesten we dat wekelijks doen zodat we alles kenden tegen het examen, maar het heeft geduurd tot de dag voor ons examen tegen dat ze online stonden. Bijgevolg kregen we nog tot de rest van de week erbij, maar als toledo nie meewerkt, zijn we daar nie veel mee he. Tjah, bij haar zal het misschien lukken om nog enkele dagen na de update te vragen, hopelijk.
Th1x4nG zei:
Meisjes die blijten voor niks
Voor niks? Tis om het aantal herexamens beperkt te houden hoor. Ik wil geen herexamens op mijn labovakken.

Kheb vorig jaar genoeg herexamens gehad aja
