Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Orchidee

Legacy Member
Bekos zei:
Merkt ge daar zo veel van?

Kmoet laboverslagen uploaden en online testjes maken maar dat gaat niet op de tijdelijke versie (read only), dusja ik merk het. En tis allebei dringend dus dan geraak ik welgefrustreerd ja.

Nunak

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Kmoet laboverslagen uploaden en online testjes maken maar dat gaat niet op de tijdelijke versie (read only), dusja ik merk het. En tis allebei dringend dus dan geraak ik welgefrustreerd ja.

De proffen weten toch ook dat dat plat ligt?

Tsubasa

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Oei, niets gedaan vant weekend.
Morgen eens rustig beginnen.

Drie pagina's statistiek en 10 economie :cool:

:doh:

Zo meteen er in vliegen. Als het saaie niet lukt (statistiek), dan doe ik terug wat economie. Beter als niks doen.

Baats

Legacy Member
Man man, ge hebt toch neuten op FB ze. Elke dag hetzelfde gezever 'Ik haat leren', 'Ik ben ziek', 'Ik haat school'...


Waar zit diene unfriend-knop hier :unsure:

Orchidee

Legacy Member
Bekos zei:
De proffen weten toch ook dat dat plat ligt?
Normaal moesten we die verslagen al direct indienen in het labo, maar door haar slechte organisatie was onze groep al drie uur langer bezig dan de andere groep met hetzelfde labo en we hadden daar wat over geklaagd, waardoor ze ons dat verslag thuis liet afwerken maar zeker in het weekend nog moesten uploaden. Alles zal dan weer uitdraaien op het feit dat we dat verslag maar direct moesten gemaakt hebben in het labo zelf.

Die testjes is ook zo iets, normaal moesten we dat wekelijks doen zodat we alles kenden tegen het examen, maar het heeft geduurd tot de dag voor ons examen tegen dat ze online stonden. Bijgevolg kregen we nog tot de rest van de week erbij, maar als toledo nie meewerkt, zijn we daar nie veel mee he. Tjah, bij haar zal het misschien lukken om nog enkele dagen na de update te vragen, hopelijk.
Th1x4nG zei:
Meisjes die blijten voor niks :cool:
Voor niks? Tis om het aantal herexamens beperkt te houden hoor. Ik wil geen herexamens op mijn labovakken. :) Kheb vorig jaar genoeg herexamens gehad aja :p

Th1x4nG

Legacy Member
dear students,
do to a mistake, the wrong exercises were posted for Lecture 11. The actual questions will posted as soon as possible, and your answering time will be accordingly lengthened.
best
Otto Toivanen

:unsure: Hij schreef ook al 'slights' ipv slides. Terwijl dattem best nog goe verstaanbaar Engels spreekt.

Matt.

Legacy Member
Th1x4nG zei:
:unsure: Hij schreef ook al 'slights' ipv slides. Terwijl dattem best nog goe verstaanbaar Engels spreekt.

:')

Keer vertrekken naar de Brug, zal wrs vree kalm zijn. Vanmiddag/vanavond diehard coden! :woohoo:

Cadiuro

Legacy Member
Ik heb et echt geprobeerd e, maar der komt echt niks uit vandaag.

Alle, niks in, als ge't over leerstof hebt dan.

Sebiet nog is proberen.

Plutus

Legacy Member
Dit weekend bewust niets gedaan, vandaag zou ik beginnen.. Ach, heb toch al een afspraak gemaakt voor mijn bedrijfsproject, 't is iets :p nu vlieg ik er in! Hoofdstuk 1 en 2 van thesis zo goed als afwerken.

glashelder

Legacy Member
Ik heb één of andere halfslachtige mindmap neergekrabbeld.

:sad:

Fliblit

Legacy Member
Zaterdag lan, gisteren beurs, na veertig uur wakker zijn wat uitslapen en rusten. Morgen beginnen met schoolwerk.

Burntfaceman

Legacy Member
Voor de rechten manjes hier: hoe pak ik burgerlijk procesrecht het best aan?

Ik weet dat het aangeraden is om met je codex te leren (duh), maar zijn er bepaalde delen waar ik extra aandacht moet aan schenken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan