Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Lorvet

Legacy Member
4, zoals een echte christen werk ik niet op de zondag. Zeker niet wanneer het koers is.

Snowyflake

Legacy Member
Vandaag Wetenschappelijk werk aan het bekijken (stel ik al uit van in februari uit) en wat een kutvak :s:s Dienen vent neemt dat vak veel te serieus op waardoor ge nutteloze zever echt diepgaand moet kennen :s:s Zou normaal gewoon inleidend cadeau vakje moeten zijn om u voor te bereiden op bachelor en masterproef maar neeen ... slaagpercentage van 40% voor zo'n vak is gewoon belachelijk..

Burrid

Legacy Member
Hier wel al bezig van gisteren ze!
Maar ik ga morgen wel minder kunnen doen.

tom1

Legacy Member
Kan iemand mij uitleggen hoe je in Excel de data-labels onder de blokken plaatst?
Het gaat over deze figuur: http://db.tt/1vggKBII

Momenteel staan deze labels (als legende) onder de grafiek, maar ik wil ze dus 90° gedraaid (of min of meer verticaal) onder de juiste balk hebben.

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
Vandaag Wetenschappelijk werk aan het bekijken (stel ik al uit van in februari uit) en wat een kutvak :s:s Dienen vent neemt dat vak veel te serieus op waardoor ge nutteloze zever echt diepgaand moet kennen :s:s Zou normaal gewoon inleidend cadeau vakje moeten zijn om u voor te bereiden op bachelor en masterproef maar neeen ... slaagpercentage van 40% voor zo'n vak is gewoon belachelijk..

Echt drogen kutleerstof dienen boek. In een rapken aangeduid en dan weer verborgen. Zijn voorbeeldvragen tonen ook aan dat hij die zever veel te serieus neemt.

Ik wil er deze week graag Analytisch Boekhouden er zeer goed doorkrijgen, samen met Frans. Volgende week Handels- en Economisch Recht en misschien nog wat Europese integratie :)

Estrebian

Legacy Member
Baats zei:
Echt drogen kutleerstof dienen boek. In een rapken aangeduid en dan weer verborgen. Zijn voorbeeldvragen tonen ook aan dat hij die zever veel te serieus neemt.

Ik wil er deze week graag Analytisch Boekhouden er zeer goed doorkrijgen, samen met Frans. Volgende week Handels- en Economisch Recht en misschien nog wat Europese integratie :)

Het examen van Wetenschappelijk werk viel in mijn tijd goed mee, bij mij was dat wel nog met Daniel Coninckx, geen idee of het nu nog zo is.

Analytisch boekhouden daarentegen, dat is best wel hardcore. Zorg ervoor dat je alles goed snapt en dat je weet hoe je het moet toepassen, want op het examen heb je niet veel tijd over :)

Tsubasa

Legacy Member
Insomnasia zei:
damn it, ik geraak dit semester maar niet in start

²

Mss mijn traject toch op drie jaar doen. Who cares eigenlijk. Niemand in mijn omgeving vind het erg dat ik deze 134 SP in 3 jaar zou doen (ouders, vriendin: die is afgestudeerd en werkt dus die had eerst iets van komaan jongen in 2j, maar vorige week zei ze dat het mijn eigen beslissing is. Damn right).

Ik had zelf liever 2, maar ja, ben echt nen brakke student voor op voorhand te werken :unsure:. chill derde jaarke met al wat werken en wat reizen klinkt eigenlijk niet slecht :unsure:. Examenrooster ook echt lastig om 6/6 te halen en het zo deze zomer te beperken (al 3 in augustus).

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Echt drogen kutleerstof dienen boek. In een rapken aangeduid en dan weer verborgen. Zijn voorbeeldvragen tonen ook aan dat hij die zever veel te serieus neemt.

Ik wil er deze week graag Analytisch Boekhouden er zeer goed doorkrijgen, samen met Frans. Volgende week Handels- en Economisch Recht en misschien nog wat Europese integratie :)

Jep bij mij vliegt dienen boek ook direct weer in de kast na vandaag.

Bij mij is Analytisch Boekhouden ook een absolute prioriteit deze paasblok.
Voor alles heb ik 1-2 dagen gepland en voor Analytisch 7 dagen :D

Estrebian zei:
Het examen van Wetenschappelijk werk viel in mijn tijd goed mee, bij mij was dat wel nog met Daniel Coninckx, geen idee of het nu nog zo is.

Analytisch boekhouden daarentegen, dat is best wel hardcore. Zorg ervoor dat je alles goed snapt en dat je weet hoe je het moet toepassen, want op het examen heb je niet veel tijd over :)

Ja is nu ook dienen Daniel, ik vind die toch niet zo goed meevallen..

Jep ivm met Analytisch zie hierboven ^ :D Wel rot als je niet veel tijd over hebt want nu ben ik altijd al bij de laatste 5 om af te geven in een volledige aula .. ik werk echt super traag :sad:

Ironpole

Legacy Member
tom1 zei:
Kan iemand mij uitleggen hoe je in Excel de data-labels onder de blokken plaatst?
Het gaat over deze figuur: http://db.tt/1vggKBII

Momenteel staan deze labels (als legende) onder de grafiek, maar ik wil ze dus 90° gedraaid (of min of meer verticaal) onder de juiste balk hebben.

Die datalabels gebruiken als x-as zodat die er automatisch onder komen te staan...





Kom, ik ga een planning maken voor deze paasvakantie, wat ik exact ga studeren. Want uit ervaring van de vorige jaren studeer ik wel, maar slack ik af en toe zodat ik uiteindelijk 's avonds nog door studeer omdat ik te weinig overdag gedaan heb. En dan heb ik uiteindelijk geen ontspanning gehad. Zo het gevoel dat als ik aan blok-tempo gestudeerd zou hebben dat ik dan één week kon blokken en één week kon vakantie houden. :p Anyway, nu eens een planning maken!

Orchidee

Legacy Member
Iemand die weet hoe lang die update van toledo nog duurt? Kben't beu. :s

Edit: Laat maar, kheb het gevonden. Nog te lang.

glashelder

Legacy Member
Hier niet veel plannen in de vakantie, buiten die verrekte paper schrijven. Zit nog steeds in de fase van "ik heb hier 20 wetenschappelijk artikels die misschien wel bruikbaar zijn maar ik ben nog niet verder gekomen dan de abstract" en "ik heb ergens een vaag idee, misschien".

Dus dat wordt nog leuk. Qua samenvattingen zit ik redelijk up to date. Blokken zal vooral herhalingsweek worden, denk ik (en de week ervoor, dan skip ik de lessen wel die skipbaar zijn).

Nunak

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Iemand die weet hoe lang die update van toledo nog duurt? Kben't beu. :s

Edit: Laat maar, kheb het gevonden. Nog te lang.

Merkt ge daar zo veel van?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan