Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
edraket zei:Vanaf morgen vlieg ik er in!![]()

Dienen vent neemt dat vak veel te serieus op waardoor ge nutteloze zever echt diepgaand moet kennen 
Zou normaal gewoon inleidend cadeau vakje moeten zijn om u voor te bereiden op bachelor en masterproef maar neeen ... slaagpercentage van 40% voor zo'n vak is gewoon belachelijk..Snowyflake zei:Vandaag Wetenschappelijk werk aan het bekijken (stel ik al uit van in februari uit) en wat een kutvakDienen vent neemt dat vak veel te serieus op waardoor ge nutteloze zever echt diepgaand moet kennen
Zou normaal gewoon inleidend cadeau vakje moeten zijn om u voor te bereiden op bachelor en masterproef maar neeen ... slaagpercentage van 40% voor zo'n vak is gewoon belachelijk..

Baats zei:Echt drogen kutleerstof dienen boek. In een rapken aangeduid en dan weer verborgen. Zijn voorbeeldvragen tonen ook aan dat hij die zever veel te serieus neemt.
Ik wil er deze week graag Analytisch Boekhouden er zeer goed doorkrijgen, samen met Frans. Volgende week Handels- en Economisch Recht en misschien nog wat Europese integratie![]()

Insomnasia zei:damn it, ik geraak dit semester maar niet in start
. chill derde jaarke met al wat werken en wat reizen klinkt eigenlijk niet slecht
. Examenrooster ook echt lastig om 6/6 te halen en het zo deze zomer te beperken (al 3 in augustus).Baats zei:Echt drogen kutleerstof dienen boek. In een rapken aangeduid en dan weer verborgen. Zijn voorbeeldvragen tonen ook aan dat hij die zever veel te serieus neemt.
Ik wil er deze week graag Analytisch Boekhouden er zeer goed doorkrijgen, samen met Frans. Volgende week Handels- en Economisch Recht en misschien nog wat Europese integratie![]()

Estrebian zei:Het examen van Wetenschappelijk werk viel in mijn tijd goed mee, bij mij was dat wel nog met Daniel Coninckx, geen idee of het nu nog zo is.
Analytisch boekhouden daarentegen, dat is best wel hardcore. Zorg ervoor dat je alles goed snapt en dat je weet hoe je het moet toepassen, want op het examen heb je niet veel tijd over![]()
Wel rot als je niet veel tijd over hebt want nu ben ik altijd al bij de laatste 5 om af te geven in een volledige aula .. ik werk echt super traag
ad:tom1 zei:Kan iemand mij uitleggen hoe je in Excel de data-labels onder de blokken plaatst?
Het gaat over deze figuur: http://db.tt/1vggKBII
Momenteel staan deze labels (als legende) onder de grafiek, maar ik wil ze dus 90° gedraaid (of min of meer verticaal) onder de juiste balk hebben.
Anyway, nu eens een planning maken!Orchidee_x zei:Iemand die weet hoe lang die update van toledo nog duurt? Kben't beu.
Edit: Laat maar, kheb het gevonden. Nog te lang.