flyingdutchman
Legacy Member
Die gast, wat een fenomeen.Th1x4nG zei:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die gast, wat een fenomeen.Th1x4nG zei:
Nooby4Ever zei:Dit is een voorbeeld van hoe het er moet uitzien (enkel het "ei" niet de punten er rond): Wolfram Demonstrations Project, dus alle Z (complex) waarvoor de formule voldoet. Nuja of het geplot moet worden weet ik niet, het moet weergegeven worden in een figuur, als matlab leek is dit voor mij gelijk aan plotten![]()
Er zal wel een mooiere oplossing bestaan, als ge er een vindt, laat eens horen, interesseert me wel.clc
clear all
figure(1)
hold on
for k=-1:0.0001:1
for l=-1:0.0001:1
if (abs((k+1i*l)*exp(1-(k+1i*l))))>0.99999&&(abs((k+1i*l)*exp(1-(k+1i*l))))<1.00001
plot(k,l)
end
end
end
)AmandaH zei:Nog een laatste keer knallen vanavond voordat ik begin aan 2 weken blokken![]()

tommie314 zei:Kent er iemand nog een aantal speciallekes van bij Julien die niet op de kaart staan?
Th1x4nG zei:
Matt. zei:Ok, ge kunt impliciet plotten, en ge kunt complex plotten, maar ge kunt niet impliciet complex plotten (of ik weet toch niet hoe) in Matlab. Dus ik vrees dat ik u niet exact kan helpen, enige dat ik kan bieden is een quick n dirty engineering solution.Er zal wel een mooiere oplossing bestaan, als ge er een vindt, laat eens horen, interesseert me wel.
Tranco zei:aan de architecten en ir.-arch. hier: zijn er mensen die ervaring hebben met autocad en vectorworks? 'k zou graag eens een nieuw tekenprogramma aanleren. revit is uitgesloten en paar weken geleden wat info verkregen over vectorworks en het ziet er wel intressant uit. any toughts? is het de moeite?
noreeeee zei: