Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Is hier iemand goed met matlab?
ik moet de Szegö kromme plotten maar zit vast:
y2=@(x)(abs(x+i) <= 1);
y3=@(x)(abs((y2(x)*exp(1-y2(x)))) == 1);
plot(y3(x),'r');
Volgens de error kan ik geen symbolische functie vergelijken, seems legit maar geen idee hoe ik het dan wel zou moeten doen :p
|z*e^(1&#8722;z)| = 1 met |z| &#8804; 1 dit is de wiskundige formule
Iemand?

Redelijk wat Matlab ervaring maar totaal geen theoretische achtergrond dus ik snap de ballen van uw probleem. :p Die wiskundige formule lijkt mij waar/vals te zijn voor bepaalde waarden van z, dus ik snap niet goed wat er geplot moet worden. :unsure:

Ironpole

Legacy Member
Matt. zei:
Redelijk wat Matlab ervaring maar totaal geen theoretische achtergrond dus ik snap de ballen van uw probleem. :p Die wiskundige formule lijkt mij waar/vals te zijn voor bepaalde waarden van z, dus ik snap niet goed wat er geplot moet worden. :unsure:

Inderdaad. En daarbij ziet Matlab niet graag zo van die function handles. :(

Nooby4Ever

Legacy Member
Matt. zei:
Redelijk wat Matlab ervaring maar totaal geen theoretische achtergrond dus ik snap de ballen van uw probleem. :p Die wiskundige formule lijkt mij waar/vals te zijn voor bepaalde waarden van z, dus ik snap niet goed wat er geplot moet worden. :unsure:

Dit is een voorbeeld van hoe het er moet uitzien (enkel het "ei" niet de punten er rond): Wolfram Demonstrations Project, dus alle Z (complex) waarvoor de formule voldoet. Nuja of het geplot moet worden weet ik niet, het moet weergegeven worden in een figuur, als matlab leek is dit voor mij gelijk aan plotten :p

Cadiuro

Legacy Member
Damn you, weerpeople :s kzit ier lijk kweni oe ard te zweten me mijne jas.

Matt.

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Dit is een voorbeeld van hoe het er moet uitzien (enkel het "ei" niet de punten er rond): Wolfram Demonstrations Project, dus alle Z (complex) waarvoor de formule voldoet. Nuja of het geplot moet worden weet ik niet, het moet weergegeven worden in een figuur, als matlab leek is dit voor mij gelijk aan plotten :p

Ah, plotten in het complexe vlak, dat kan ik niet ruiken e. :p 'k Zal vanmiddag eens zien, sebiet les.

Faun

Legacy Member
Examenrooster staat erop!
30/05: Medische criminalistiek
25/06: Internationaal Strafrecht

Pff, 26 dagen tijd is echt veel te veel.

TheRedDevils

Legacy Member
Er zijn 2 nieuwe afleveringen van impractical jokers!!!! Snel afhalen :s

Greenie

Legacy Member
1 maandje nog en de thesis moet af (althans de resultaten)
sooo not going to make it :x

Moet nog al men cases runnen omdat mijn co-promoter mij maar onnutige taken bleef geven, die dan achteraf nog niet te verifiëren zijn omdat de exacte settings ontbreken.
Ondertussen dus niets opgeschoten in het preppen van mijn cases, waar bovendien nog constant iets niet mee wilt (de software / ...).
Maar ik had het moeten zien aankomen, nadat zijn vorige thesis-student ook met hetzelfde probleem zat.

... Moest ik ne groten dos haren hebben, kzou ze allemaal aan het uittrekken zijn.

Mr.DarK

Legacy Member
Zo goed als alle vakken bijgewerkt zodat ik tijdens de paasvakantie alles eens rustig kan doornemen en rustig aan mijn paper kan werken. Nu mijn kot opruimen, deze avond gaan uit eten en uitgaan om dan vanaf morgen te knallen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan