Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
Pff kpeis dat dienen van EEI hier gewoon grafieken uit zijn duim heeft zitten zuigen om in zijn handboek te zetten :s Ksnap niets van de uitleg erbij en op het internet valt er niets over te vinden :s:s:s

Haha, true story. Die ene grafiek met die kanteling is echt een lachertje. Een stuk of 6 effecten verwerkt in een tiny-grafiek.

EEI= Economie van de Europese Integratie.

samsonite

Legacy Member
Kan iemand me helpen?
Ik probeer op pizza.be een bestelling te plaatsen en wens met mijn bankcontact te betalen.
Gewoon de stappen volgen=>maar op het einde zegt hij dat de bestelling mislukt is
De MisterCash/Bancontact betaling is mislukt. De bestelling zal niet plaatsvinden. Klik hier om terug te keren naar de afrondpagina om het nog eens te proberen. Hier kunt u tevens een andere betaalmethode selecteren.

Wat moet ik nu doen?
Ik heb het al enkele keren geprobeerd maar het wil niet lukken.

samsonite

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Je zal naar de pizzeria zelf moeten gaan denk ik!

Ondertussen na de 4-5 keer te proberen heb ik 'contant betalen' gekozen.
Kzal toch morgen naar de bank moeten want heb nu bijna niets op zak meer.:(

Efflorescence

Legacy Member
Niks voor school gedaan vandaag maar blijkbaar ben ik wel klaar om mijn praktijkexamen voor rijbewijs te doen!:applause:

Misericordiam

Legacy Member
Ik doe hier alle dagen wel iets maar ook niet teveel zenne. 't is vakantie en daarmee uit. De rest kan gerust wat wachten.

Utred

Legacy Member
Ik had liever geen paasvakantie en gewoon 2 weken blok voor de examens. Nu is er nog totaal geen druk en zo lukt dat langs geen kanten.

stinky

Legacy Member
²

Weet iemand wnr ze van plan zijn om van EW een vijfjarige opleiding te maken?

NotoriousP

Legacy Member
Utred zei:
Ik had liever geen paasvakantie en gewoon 2 weken blok voor de examens. Nu is er nog totaal geen druk en zo lukt dat langs geen kanten.

Wij krijgen beiden. :cool:

Flawless

Legacy Member
stinky zei:
²

Weet iemand wnr ze van plan zijn om van EW een vijfjarige opleiding te maken?

Normaal gezien komend academiejaar, maar er is weinig duidelijkheid rond, best is gaan vragen op SidIns of mail sturen naar een paar uniefs.

stinky

Legacy Member
Flawless zei:
Normaal gezien komend academiejaar, maar er is weinig duidelijkheid rond, best is gaan vragen op SidIns of mail sturen naar een paar uniefs.

Als het al zo snel is, dan ben ik zeker te laat wnr ik die opleiding wou doen. Dus dan maakt het eig. nimmer uit.
Kwas nl. van plan om da mss nog bij te doen na mijn huidige opleiding.

TheRedDevils

Legacy Member
pff, deze namiddag naar de grootouders. Weer een dag verspeeld.

Saphira

Legacy Member
wie studeert hier voor dokter en gaat later eventueel orthopedische chirurg doen? Kheb 'n vraagje in verband met 'n vertaling van engels naar nederlands bij 'n reconstructie van 'n voorste kruisband

Ironpole

Legacy Member
Weekends tijdens de vakantie zijn stom. :( Ik zal maar eens in gang schieten voor vandaag!

Snowyflake

Legacy Member
pff kwou ook dat we geen paasvakantie hadden maar gewoon lang weekend en dan die 2 weken krijgen eind mei..

stinky zei:
Als het al zo snel is, dan ben ik zeker te laat wnr ik die opleiding wou doen. Dus dan maakt het eig. nimmer uit.
Kwas nl. van plan om da mss nog bij te doen na mijn huidige opleiding.

Ik denk niet zo snel hoor, als je nog moet beginnen in eerste bach ga je te laat zijn maar als je zou schakelen zou het mss nog kunnen lukken. Wij hebben daar voor HW een bericht over gekregen en vanaf 2013-2014 zijn we ugent en het plan was om dan vanaf 2015-2016 5-jaar te zijn maar het ging mss jaar vroeger zijn en al in 2014-2015. Met dat ik denk dat de unief al zijn richtingen tegelijk gaat overschakelen zal het voor EW wss ook op hetzelfde moment zijn/

Lorvet

Legacy Member
stinky zei:
Als het al zo snel is, dan ben ik zeker te laat wnr ik die opleiding wou doen. Dus dan maakt het eig. nimmer uit.
Kwas nl. van plan om da mss nog bij te doen na mijn huidige opleiding.
Gij hebt nogal ambities; 5 jaar burgerlijk doen en dan nog 5 jaar EW (dor vrijstellingen waarschijnlijk 4) :lol:
Hebben ze in de werktuigkunde NPGE's op ir. project na eigenlijk? Wij moeten voor ons ir. project immers niets doen in de vakantie, maar wel voor een hoop andere practica en projectjes.

Ik werk als goede christen niet in het paasweekend. Red Dead Redemption tijd zou ik zo zeggen.

stinky

Legacy Member
Lorvet zei:
Gij hebt nogal ambities; 5 jaar burgerlijk doen en dan nog 5 jaar EW (dor vrijstellingen waarschijnlijk 4) :lol:
Hebben ze in de werktuigkunde NPGE's op ir. project na eigenlijk? Wij moeten voor ons ir. project immers niets doen in de vakantie, maar wel voor een hoop andere practica en projectjes.

Ik werk als goede christen niet in het paasweekend. Red Dead Redemption tijd zou ik zo zeggen.

Ew is maar 2 jaar als ge vanuit ir komt :). Ofjah, nu toch nog :(.

Ja, wij hebben 2 NPGE's, 2 projecten van statistiek.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan