Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
Ofwel ga ik nog een week studeren, ofwel ga ik een paar dagen op vakantie maar ga ik waarschijnlijk achterlopen. What do?

Racing_Genk

Legacy Member
J.F. zei:
Ik denk gewoon van tegen de tijd dat ik het écht moet kennen ben ik dat toch alweer vergeten, want zo interessant is het niet :p ge zult dat misschien wel vlugger erin krijgen, maar ge moet dat toch weer opnieuw doen, dus ik vraag me gewoon af of ge die tijd wat ge er nu in steekt er ook echt uithaalt :D

Ik heb uit mijn eigen ervaring geleerd dat als ik iets nog nooit gezien heb en dan voor de eerste keer moet gaan leren, het toch een pak langer duurt voor ik het echt goed ken dan als ik het wel al eens geleerd heb.

Maar dat kan bij iedereen verschillen :)

@fliblit: vakantie en daar paar uurkes per dag studeren?:p

glashelder

Legacy Member
Het heeft 1,5 jaar geduurd, nog vrij lang imo, maar het is zover: glashelder gaat iets over seks schrijven in een paper :unsure:

Equal time for women: gender roles, sexuality and the male strip show

God. Ik ga echt over strippers schrijven in mijn paper :lol: Maar ik had nog één symbolisch interactionistische studie nodig en ik was al anderhalf uur aan het zoeken en ik had geen zin meer en ik had die titel al 10 keer zien voorbijkomen (en telkens denken "zoiets kan ik toch niet in mijn paper zetten"), maar toen klikte ik erop en bleek het héél erg symbolisch interactionistisch te zijn.

Dus straks mag ik van die toffe zinnen schrijven als: "Het symbolisch interactionisme situeert zich op microniveau en kijkt dus naar relaties tussen individuele actoren, bijvoorbeeld interactie tussen een vrouwelijke stripclubbezoeker en een mannelijke stripper (Peterson, 1980)."

Het onderzoek is trouwens participerende observatie :wtf:

freakykiller

Legacy Member
Lorvet zei:
Gij hebt nogal ambities; 5 jaar burgerlijk doen en dan nog 5 jaar EW (dor vrijstellingen waarschijnlijk 4) :lol:
Hebben ze in de werktuigkunde NPGE's op ir. project na eigenlijk? Wij moeten voor ons ir. project immers niets doen in de vakantie, maar wel voor een hoop andere practica en projectjes.

Ik werk als goede christen niet in het paasweekend. Red Dead Redemption tijd zou ik zo zeggen.

Gezou er nog van verschieten :p. Als ge handelsingenieur wil doen moet ge minder vakken doen komende van onze richting dan van TEW/EW. Terwijl handelsingenieur uiteindelijk toch nog altijd meer gemeenschappelijk heeft met TEW/EW dan wij.

Lorvet

Legacy Member
freakykiller zei:
Gezou er nog van verschieten :p. Als ge handelsingenieur wil doen moet ge minder vakken doen komende van onze richting dan van TEW/EW. Terwijl handelsingenieur uiteindelijk toch nog altijd meer gemeenschappelijk heeft met TEW/EW dan wij.
Van HIR wist ik dat onze richtingen nog redelijk goed overeenkomen, maar EW is er toch nog wat verder van. Ach ja, ik ben nou niet direct van plan om dat erna te doen iig :p

Komt mij bekend voor; Student syndrome - Wikipedia, the free encyclopedia

glashelder

Legacy Member
Lorvet zei:
Tijd dat Mark uit het ziekenhuis komt lijkt me :unsure:

Mijn onderzoek niet, dat onderzoek uit 1980 :p

Al moet ik misschien wat vooronderzoek doen, ja :unsure: (11 weken and counting :sop:)

Lorvet

Legacy Member
Pfft, was uitgekeken op Shy Guy, had die als beginavatar gepakt omdat ik niets beters vond. Same story nu eig ook :p Keer zoeken achter een waar ik wat langer op kan blijven kijken...

Utred

Legacy Member
Fuck de tweede twilight film is het slechtste dat ik ooit gezien heb.

Utred

Legacy Member
Kon het nie meer aan, ben naar Harry aant kijken nu. Sherlock is aant oppakken uiteraard, geniale serie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan