Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
't Is gewoon supersaai.. die av en rvb boeien mij nu echt keer geen kloot, en ik heb zo het gevoel dat het écht geen simpel examen gaat zijn.

Ja kheb er ook schrik voor dat zijn examen te moeilijk gaat zijn :s rvb en av zijn idd saai :s die reclamedingen van bertel vond ik wel nog meevallen :)

Darkseid

Legacy Member
stinky zei:
:(, werktuigkunde. Maar alsk het zo beu blijf ga ik iets anders doen denk ik. Ik had gedacht dat ik het 2e interessanter ging vinden, maar da valt vies tegen.

Master energie en das opgelost ;) meest interessante richting anyway :p

NotoriousP

Legacy Member
Voldoende redenen dus om vandaag niet te werken. :)

Ik ga gewoon men cursussen enz afprinten, ben ik nu toch al een half semester aan het uitstellen.

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
Ja kheb er ook schrik voor dat zijn examen te moeilijk gaat zijn :s rvb en av zijn idd saai :s die reclamedingen van bertel vond ik wel nog meevallen :)

'k Ben er door. Echt een stuk dat mij totaaal niet interesseert, ma bon.
(Hebben wij randnr's 156 tem 157 gezien, eigenlijk?)

Nu het stuk van insolventierecht nog eens bekijken. Morgen dan nog eens dat stuk van Bertel (waar er trouwens een hoop slides van online staan, waar we wel maar een derde van hebben gezien :/)

Utred

Legacy Member
Kben ook es gaan lopen, twas bijna even erg als Matt zijn eerste keer:p

Lulukai

Legacy Member
en lieve studentjes van me, hoe gaat de paasblok?

veel moed toegewenst :hug: :hug:

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
'k Ben er door. Echt een stuk dat mij totaaal niet interesseert, ma bon.
(Hebben wij randnr's 156 tem 157 gezien, eigenlijk?)

Nu het stuk van insolventierecht nog eens bekijken. Morgen dan nog eens dat stuk van Bertel (waar er trouwens een hoop slides van online staan, waar we wel maar een derde van hebben gezien :/)

Jep we hebben 156 en 157 100% zeker in de les gezien.

Dat stuk van insolventierecht zie ik het minste zitten, vind dat nog saaier dan het bestuur enal.

Ik heb van Bertel enkel bekeken wat we in de les hebben gezien, dus tot aan het begin van verkoop of afstand. Ik denk dat we nog eens een les van hem gaan krijgen voor derest van die slides.

Ironpole

Legacy Member
stinky zei:
Argh, waarom ben ik dingen zo snel beu. Kzit in mijn 2e bach en ik kan al geen fucking riemverbinding meer zien:doh::doh:.

stinky zei:
:(, werktuigkunde. Maar alsk het zo beu blijf ga ik iets anders doen denk ik. Ik had gedacht dat ik het 2e interessanter ging vinden, maar da valt vies tegen.

Goh ja, werktuigkunde is dan ook een héél breed domein hé. Het semester dat je nu doet is vooral Mechanische Constructie. En na dat semester, en vooral na ingenieursproject 2, heb ik echt een dégoût gekregen van constructie. Het eerste semester van het derde jaar is dan meer Elektrische Energietechniek en het tweede semester van het derde heeft vier vakken die ook specifiek één van de masterrichtingen omvat.

Ge bent dus niet den eerste die al die mechanica een beetje beu is. Want na Mechanica van Materialen, dan ineens nog MOCAD, Mechanische Productie, het project en Dynamica; dat is wel wat veel van het goede.

Mechanica, you hate it or love it. :)

stinky

Legacy Member
Ironpole zei:
Goh ja, werktuigkunde is dan ook een héél breed domein hé. Het semester dat je nu doet is vooral Mechanische Constructie. En na dat semester, en vooral na ingenieursproject 2, heb ik echt een dégoût gekregen van constructie. Het eerste semester van het derde jaar is dan meer Elektrische Energietechniek en het tweede semester van het derde heeft vier vakken die ook specifiek één van de masterrichtingen omvat.

Ge bent dus niet den eerste die al die mechanica een beetje beu is. Want na Mechanica van Materialen, dan ineens nog MOCAD, Mechanische Productie, het project en Dynamica; dat is wel wat veel van het goede.

Mechanica, you hate it or love it. :)

Ja, ik vermoedde al zoiets. IK heb alleen niet al te veel motivatie omdat ik er redelijk zeker van ben dat ik later niet in zo'n echte ingenieursjob wil terechtkomen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ironpole

Legacy Member
stinky zei:
Ja, ik vermoedde al zoiets. IK heb alleen niet al te veel motivatie omdat ik er redelijk zeker van ben dat ik later niet in zo'n echte ingenieursjob wil terechtkomen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Patrick heeft bij MOCAD gezegd dat nog geen 10% in de R&D terecht komt. :) Ook niet echt iets dat ik ambieer.

stinky

Legacy Member
Ironpole zei:
Patrick heeft bij MOCAD gezegd dat nog geen 10% in de R&D terecht komt. :) Ook niet echt iets dat ik ambieer.

Ja, maar ik bedoel eig. gewoon geen technische job. Maar eerder iets waar hir's terechtkomen :). Dus is de verleiding nogal groot om dat te gaan doen :(.

Efflorescence

Legacy Member
De helft van mijn cursus inleiding tot de medische wetenschappen gestudeerd vandaag. Hooray!:woohoo:

Ironpole

Legacy Member
stinky zei:
Ja, maar ik bedoel eig. gewoon geen technische job. Maar eerder iets waar hir's terechtkomen :). Dus is de verleiding nogal groot om dat te gaan doen :(.

Ahzo. Als ge de job van nen HIR wilt doen moet ge HIR doen hé. :lol: Als IR gaat dat ook, want in 't algemeen kunde dat gewoon 'Management' noemen (of eender welke holle functienaam) en daar is ne IR ook niet vies van. Misschien dat de master Bedrijfskunde dan iets voor u is? Ik weet niet... Dat is wel geen pure economie dat ge dan krijgt bij mijn weten.

Ik ga ne keer terug beginnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan