Goh ja, werktuigkunde is dan ook een héél breed domein hé. Het semester dat je nu doet is vooral Mechanische Constructie. En na dat semester, en vooral na ingenieursproject 2, heb ik echt een dégoût gekregen van constructie. Het eerste semester van het derde jaar is dan meer Elektrische Energietechniek en het tweede semester van het derde heeft vier vakken die ook specifiek één van de masterrichtingen omvat.
Ge bent dus niet den eerste die al die mechanica een beetje beu is. Want na Mechanica van Materialen, dan ineens nog MOCAD, Mechanische Productie, het project en Dynamica; dat is wel wat veel van het goede.
Mechanica, you hate it or love it.