Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Racing_Genk zei:Da suckt ze, dan hebt ge voor de examens erna weinig tijd![]()

Utred zei:Ik had daar 23/50 op en ze hebben mij gebuisd. En ook los daarvan was het het meest belachelijk verbeterde examen ooit, ik ben moeten buitenlopen toen ik dat ging inkijken omdat ik anders op die assistente ging beginnen roepen, en die had daar alleens niets mee te maken. Dat was dan een prof die ik nog veel ging zien in Engels.
Ik hoop dat jij meer geluk hebt![]()


Fliblit zei:Vandaag site afwerken

Nu tot woensdag in Gent om eens goe door te kunnen werken zonder gezaag (en eens wat uit te slapen
) om dan vanaf woensdagavond waarschijnlijk nagenoeg niks meer te kunnen doen in de vakantie. 
GemaneDude zei:Over wat gaat de uwe, de mijn over Game of Thrones.
Overigens al wat begonnen aan mijn book review, google for the wins!

Fliblit zei:
Fliblit zei:


GemaneDude zei:Ziet er nog best goed uit.
Ik heb mijne nog niet geupload, maar ik heb helemaal vanboven een grote banner en aan de linkerkant een menupaneel.![]()

Matt. zei:Ik hoop dat de nadruk op de inhoud van de site ligt en niet op het maken van de site zelf. (Of dat het een dwaas opdrachtje is voor weinig punten.)![]()

