Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Ik ga eens beginnen met Engels taalkunde al in te studeren. Voor algemene taalwetenschap en Duits taalkunde had ik een 9, dus ik wil nu echt wel eens een goed punt op taalkunde hebben -.-'

Utred

Legacy Member
Ik had daar 23/50 op en ze hebben mij gebuisd. En ook los daarvan was het het meest belachelijk verbeterde examen ooit, ik ben moeten buitenlopen toen ik dat ging inkijken omdat ik anders op die assistente ging beginnen roepen, en die had daar alleens niets mee te maken. Dat was dan een prof die ik nog veel ging zien in Engels.
Ik hoop dat jij meer geluk hebt:p

joshetei

Legacy Member
4000 woorden tot nu toe voor de thesis, best het tempo wat opvoeren :p
Niet dat daar een minimum of richtlijn opstaat bij ons maar toch...Nogal moelijk om daar pakweg 70 paginas over te lullen als ge driekwart van den tijd bezig zijt met programmeren.

coldplayke

Legacy Member
Utred zei:
Ik had daar 23/50 op en ze hebben mij gebuisd. En ook los daarvan was het het meest belachelijk verbeterde examen ooit, ik ben moeten buitenlopen toen ik dat ging inkijken omdat ik anders op die assistente ging beginnen roepen, en die had daar alleens niets mee te maken. Dat was dan een prof die ik nog veel ging zien in Engels.
Ik hoop dat jij meer geluk hebt:p

Ik heb meer vertrouwen in de prof haar verbeterwerk dan in mijn studeerskills :p

glashelder

Legacy Member
Bleh. 'k Ga andere studies zoeken voor mijn symbolisch interactionisme... Ik kom er niet uit, in vier op de vijf studies staat er niet wat er zou moeten staan en daardoor zit ik constant te zeveren en rond de pot te draaien. Het zou op zich geen ramp mogen zijn, herschrijven moet ik niet echt doen (enkel de voorbeelden vervangen), maar bleh, wéér gaan zoeken achter die studies :sop:

GemaneDude

Legacy Member
Fliblit zei:
Vandaag site afwerken

Over wat gaat de uwe, de mijn over Game of Thrones. :unsure:
Overigens al wat begonnen aan mijn book review, google for the wins!

Orchidee

Legacy Member
Amaai druk weekend achter de rug. Vannacht nog afgesloten met een zalig galabal en nu is de batterij plat. :p Nu tot woensdag in Gent om eens goe door te kunnen werken zonder gezaag (en eens wat uit te slapen :unsure:) om dan vanaf woensdagavond waarschijnlijk nagenoeg niks meer te kunnen doen in de vakantie.

Kheb lijk teveel een zondagsgevoel nu, ma we gaan es beginnen he. 3, 2, 1 start :unsure:

coldplayke

Legacy Member
:lol:

gevecht
'wat tekst'
sport
'wat meer tekst'
waar passen aikido en judo in dit plaatje?
'nog wat meer tekst'

Sounds like an A+ to me :woohoo:

J.F.

Legacy Member
GemaneDude zei:
Ziet er nog best goed uit. :p
Ik heb mijne nog niet geupload, maar ik heb helemaal vanboven een grote banner en aan de linkerkant een menupaneel. :p

Not sure, maar... informatiekunde? ik moet nl. ook een site maken :(

Matt.

Legacy Member
Ik hoop dat de nadruk op de inhoud van de site ligt en niet op het maken van de site zelf. (Of dat het een dwaas opdrachtje is voor weinig punten.) :unsure:

Nunak

Legacy Member
Matt. zei:
Ik hoop dat de nadruk op de inhoud van de site ligt en niet op het maken van de site zelf. (Of dat het een dwaas opdrachtje is voor weinig punten.) :unsure:

gevecht
'wat tekst'
sport
'wat meer tekst'
waar passen aikido en judo in dit plaatje?
'nog wat meer tekst'

:unsure:

:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan