Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Lorvet

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik vind dat geen saai vak omdat ik literatuur echt interessant vind, het is wel vooral vanbuiten blokken. Hoe interessant ik het ook vind, het examen ging rotslecht. Essayvraag: leg het begrip 'mimesis' uit en verklaar het belang en de verschillende invullingen ervan van pre-klassiek Griekenland tot en met de 18de eeuw. Licht je antwoord toe met voorbeelden uit zo veel mogelijk verschillende talen.

Die vraag lukte nog redelijk, daar had ik me op voorbereid. Maar ja, dat dacht ik op mijn proefexamen ook en toen had ik een 9/20 op mijn essay :s
Dan de tekstvraag was Hamlet. Normaal moet ik daar wel goed op hebben. Maar die meerkeuzevragen...:puke: Ik heb echt letterlijk dat hele handboek vanbuiten geleerd en nog kon ik die vragen niet. Misschien ben ik gewoon dom :')

Of misschien ben je zoals veel te veel meisjes jezelf alleen maar veel te laag aan het inschatten!:p

libaros

Legacy Member
Lorvet zei:
Of misschien ben je zoals veel te veel meisjes jezelf alleen maar veel te laag aan het inschatten!:p

Zijn er hier nog die dat ergerlijk vinden? De vrouwelijke studenten die constant zitten te mekkeren en dan uiteindelijk de beste scores halen.:puke:

kil911ler

Legacy Member
libaros zei:
Zijn er hier nog die dat ergerlijk vinden? De vrouwelijke studenten die constant zitten te mekkeren en dan uiteindelijk de beste scores halen.:puke:

/care hier :p

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
Iemand zei:
Grr, vennootschapsbelasting op 2 dagen. -_-
Quasi onmogelijk.

veel succes, is idd totaal nie veel tijd maar is niet onmogelijk!
wnr hebt ge examen?

Racing_Genk

Legacy Member
libaros zei:
Zijn er hier nog die dat ergerlijk vinden? De vrouwelijke studenten die constant zitten te mekkeren en dan uiteindelijk de beste scores halen.:puke:

Idd altijd hetzelfde met vrouwen op da vlak :p

DaTa

Legacy Member
Bah, ik kan geen wiskunde meer zien, hopelijk ben ik er meteen door in eerste zit want anders gaat augustus enorm hard tegensteken.

Utred

Legacy Member
libaros zei:
Zijn er hier nog die dat ergerlijk vinden? De vrouwelijke studenten die constant zitten te mekkeren en dan uiteindelijk de beste scores halen.:puke:

Ik zeg altijd dat ik kwenie hoe veel ga hebben en dan ben ik gebuisd.

Balsaus

Legacy Member
DaTa zei:
Bah, ik kan geen wiskunde meer zien, hopelijk ben ik er meteen door in eerste zit want anders gaat augustus enorm hard tegensteken.

Tzelfde hier :p Hopelijk dat ik geluk heb met de vragen , want ik ken niet alles perfect.

OxYg3N

Legacy Member
Vandaag algemene chemie gehad, ging wel redelijk, moeilijker dan verwacht. Normaal ben ik erdoor, maar daar durf ik nooit zeker van te zijn.

Lorvet

Legacy Member
libaros zei:
Zijn er hier nog die dat ergerlijk vinden? De vrouwelijke studenten die constant zitten te mekkeren en dan uiteindelijk de beste scores halen.:puke:

Ik zou graag ook /care willen zeggen, maar betrap er mij zelf vaak op dat ik me serieus erger aan enkele meisjes die in mijn jaar zitten. Ze mekkeren niet meer dan gemiddeld, maar werken wel 3.14 keer meer. Een burn-out zou hun geen kwaad kunnen doen :evil:

Brek

Legacy Member
4/20 van het examen van morgen gaat over papers waarin wordt gezegd hoe bepaalde bedrijven bepaalde dingen uit het handboek toepassen... Boeiend, maar niet om op een examen te vragen. >_<

Joeshoe

Legacy Member
libaros zei:
Zijn er hier nog die dat ergerlijk vinden? De vrouwelijke studenten die constant zitten te mekkeren en dan uiteindelijk de beste scores halen.:puke:

Ik mekker ook en ik haal maar 10 en 11'en :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan