Lorvet
Legacy Member
coldplayke zei:Ik vind dat geen saai vak omdat ik literatuur echt interessant vind, het is wel vooral vanbuiten blokken. Hoe interessant ik het ook vind, het examen ging rotslecht. Essayvraag: leg het begrip 'mimesis' uit en verklaar het belang en de verschillende invullingen ervan van pre-klassiek Griekenland tot en met de 18de eeuw. Licht je antwoord toe met voorbeelden uit zo veel mogelijk verschillende talen.
Die vraag lukte nog redelijk, daar had ik me op voorbereid. Maar ja, dat dacht ik op mijn proefexamen ook en toen had ik een 9/20 op mijn essay![]()
Dan de tekstvraag was Hamlet. Normaal moet ik daar wel goed op hebben. Maar die meerkeuzevragen...Ik heb echt letterlijk dat hele handboek vanbuiten geleerd en nog kon ik die vragen niet. Misschien ben ik gewoon dom :')
Of misschien ben je zoals veel te veel meisjes jezelf alleen maar veel te laag aan het inschatten!

Ik heb echt letterlijk dat hele handboek vanbuiten geleerd en nog kon ik die vragen niet. Misschien ben ik gewoon dom :')





