Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Exorikos zei:
Dat is toch exact hetzelfde als op elk ander examen? Als je alle vragen kent, buiten één en hij vraagt net die, dan ben je ook gebuisd. Pech bij meerkeuze-examens is een even belachelijk excuus als "ik kreeg net die ene vraag die hij niet mocht vragen"...

Grotendeels ja, maar afhankelijk van waar de antwoordmogelijkheid staat, heb je meer of minder pech.

Nu ja, 'k zeg het, ik vond het gewoon een rotsysteem :p 'k Werd er helemaal tureluurs van. En ik neem aan dat iedereen hier ook wel de standaard giscorrectie (+3/-1) zal verkiezen boven deze.

Nas

Legacy Member
Subai zei:
Jep, zit in mijn schakeljaar. Het examenrooster is niet écht ideaal te noemen, maar ja, dat nemen we erbij. Welke afstudeerrichting ga je kiezen?

OT: we gaan eens een andere tactiek gebruiken na de pauze! Want de huidige gaat veel te traag... En er is weinig overzicht doorheen de cursus.
Prolly internationale politiek, boeit mij net iets meer dan nationale politiek.
Sqarzz zei:
examen van wat coldplayke?
Nas een goed nachtje gehad?
Ik ging om 6u opstaan

Exorikos

Legacy Member
glashelder zei:
Grotendeels ja, maar afhankelijk van waar de antwoordmogelijkheid staat, heb je meer of minder pech.

Nu ja, 'k zeg het, ik vond het gewoon een rotsysteem :p 'k Werd er helemaal tureluurs van. En ik neem aan dat iedereen hier ook wel de standaard giscorrectie (+3/-1) zal verkiezen boven deze.

Grotendeels? :s Serieus, als je er niet door ben, ken je het gewoon niet grondig genoeg, want dan heb je verkeerd geantwoord. Simpel.

Net toch even moeten lachen met mijn boek.
In de voetnoot staat:
A Celcius degree is the same size as a Kelvin degree
:')

Exorikos

Legacy Member
Lorvet zei:
En dan maar zeggen dat 'graden Kelvin' niet bestaat.

Dat is mij zo aangeleerd in mijn eerste jaar fysica. Het is wel een boek van ingenieurs, daarom waarschijnlijk dat ze toch nog even moeten verklaren dat de verschillen in Celsius en Kelvin even groot zijn. Die jongens zijn niet zo mee natuurlijk! :unsure:

tom1

Legacy Member
Matt. zei:
Al aan 't solliciteren? Of nog de opties aan 't afwegen? :)

Ene keer al bij P&G, maar da is gefaald in de laatste ronde :p. Denk da het nu niet zo'n goed moment is om nieuwe te beginnen aanschrijven, dan wordt ge toch gewoon geklasseerd. Begin maart wanneer de jobbeurzen voorbij zijn begin ik er terug mee :).

Utred

Legacy Member
Deze voormiddag op 2.5 uur 90 bladzijden gedaan. Nu op meer dan 3 uur al 15.

Matt.

Legacy Member
tom1 zei:
Ene keer al bij P&G, maar da is gefaald in de laatste ronde :p. Denk da het nu niet zo'n goed moment is om nieuwe te beginnen aanschrijven, dan wordt ge toch gewoon geklasseerd. Begin maart wanneer de jobbeurzen voorbij zijn begin ik er terug mee :).

Jammer van P&G. Succes nog ermee. :)

_ns_

Legacy Member
Gatsby zei:
Voor degene met een examen op 30/01: werd jullie examen verzet nav de algemene staking?
Wij kregen net een mailtje dat ons examen op die datum sowieso doorgaat en dat afwezigheid door staking geen gewettigde afwezigheid is terwijl ik al gehoord heb van andere mensen in een andere richting dat hun examen wél verzet werd.

Natuurlijk gaat dat door. :)

Baats

Legacy Member
@Snowy: Waar sta je?

Tabellen beginnen der eindelijk goed in te raken nu. Tegen vanavond wil ik 8 en 9 volledig foutloos kunnen opstellen, morgen dan gewoon nog eens de ratio's herhalen. Die zouden er normaal gezien nog goed genoeg moeten inzitten van tijdens de blok.

ThibaultDC

Legacy Member
Examen van deze morgen is ietwat tegengevallen. Waarom heb ik het toch altijd zo moeilijk om dat van mij af te zetten en de draad terug op te pikken. :sad:

Lospeed

Legacy Member
Nog 10 pagina's en ik zit waar ik 20 minuten geleden al wou geraakt zijn! :woohoo:
:unsure:

Joeshoe

Legacy Member
Examen hier ging ook niet geweldig. Ik ken heel die cursus binnenstebuiten en toch had ik moeite met juiste antwoorden te formuleren. Kzal er wel door zijn, maar ik had veel beter verwacht van het vak dat mij dan nog het beste ligt. :sad:

glashelder

Legacy Member
Exorikos zei:
Grotendeels? :s Serieus, als je er niet door ben, ken je het gewoon niet grondig genoeg, want dan heb je verkeerd geantwoord. Simpel.

Ja, dat zeg ik toch ook.

En toch ben ik vrij zeker dat jij ook voor de traditionele giscorrectie zou gaan moest je kunnen kiezen, en niet voor de correctie die ik hier beschrijf ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan