glashelder
Legacy Member
Exorikos zei:Dat is toch exact hetzelfde als op elk ander examen? Als je alle vragen kent, buiten één en hij vraagt net die, dan ben je ook gebuisd. Pech bij meerkeuze-examens is een even belachelijk excuus als "ik kreeg net die ene vraag die hij niet mocht vragen"...
Grotendeels ja, maar afhankelijk van waar de antwoordmogelijkheid staat, heb je meer of minder pech.
Nu ja, 'k zeg het, ik vond het gewoon een rotsysteem
'k Werd er helemaal tureluurs van. En ik neem aan dat iedereen hier ook wel de standaard giscorrectie (+3/-1) zal verkiezen boven deze.
Serieus, als je er niet door ben, ken je het gewoon niet grondig genoeg, want dan heb je verkeerd geantwoord. Simpel.

