Nas
Legacy Member
Doe je ook politieke wetenschappen?Subai zei:Ik ben ook geweest en het zag er idd doenbaar uit als je geleerd ofc (pro forma indienen ftw!). Alleen wordt het wel streng verbeterd, dat kan wel eens tegenvallen. In de zomer ga ik mij ook eens aan dat boek zetten.
PS: als ik zo lees wat jij schrijft ben jij er toch door?
Ik ben nogal moeilijk in het voorspellen van examens

Ik heb een economische richting gevolgd vorig jaar, dus slechts 3u wiskunde. Ik deed 5u tot in het 4e middelbaar, maar 'k had geen zin in nog een uur (ook omdat ik net 65% hadLorvet zei:@Nas; Naar het schijnt hangt dat zwaar af van je vooropleiding. Ik ken 2 WeWi'ers die Pol&Soc doen (oud-klasgenoten) die waren er beiden vlot door. Degene met wat minder wiskundig inzicht waren idd nogal gescheten![]()
). Ik had dan op het einde van het 6e eind de tachtig procent, 3u wiskunde is echt een batje en je bent er niks mee.
Wel de chance gehad dat de eerste twee hoofdstukken van statistiek ik vorig jaar al gezien heb

Ik doe ook politieke en ben er wrs niet doorglashelder zei:Misschien heeft het er ook mee te maken dat ze er expliciet voor kiezen? Ik gok dat velen met tweede zit voor politicologie uit de communicatiewetenschappen en sociologie komen. Die hebben dus helemaal niks met politiek en dat is een vak waar ze "door moeten." Terwijl de politicologen het toch wel interessanter vinden.

Maar ik heb dan ook te weinig gedaan ervoor.

