Exorikos
Legacy Member
Exorikos zei:Gilbereke toch. Er altijd als de Borneaanse kippen bij om een nieuwe thread te starten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exorikos zei:Gilbereke toch. Er altijd als de Borneaanse kippen bij om een nieuwe thread te starten.
tommie314 zei:Jullie ranzige beesten hebben deeltje 16 volgespamd op 1 maand tijd, dat moet een record zijn. Ik ben benieuwd of we 17 volkrijgen voor het einde van de blok.
Top 5 van de posters uit het vorige deel:
Onder druk terug een poll over tetten.
