TheRedDevils
Legacy Member
WeedJunk zei:4,5km doe ik in 19min! Work it bitch![]()
Ik deed er vorig jaar 5km in 22min (watersportbaan)
En kwas toen nog niet eens getraind!
Dit jaar nog niet gaan lopen
ad:Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WeedJunk zei:4,5km doe ik in 19min! Work it bitch![]()
ad:TheRedDevils zei:Ik deed er vorig jaar 5km in 22min (watersportbaan)
En kwas toen nog niet eens getraind!
Dit jaar nog niet gaan lopenad:

Suphafly zei:examen en liefdesverdriet ga toch ni echt goe samen![]()
I hate those bitches. Wie maakt er da nu ook gedaan net voor de examens? Bende egoïsten.
Saphira zei:oei?I hate those bitches. Wie maakt er da nu ook gedaan net voor de examens? Bende egoïsten.
Kheb 't zelf ook al es gehad zu![]()
Lorvet zei:Een van mijn peters vorig jaar: 4x9 1x3 1x14. Goede nieuws: de 14 was op Sysi Zonder giscorrectie

Lorvet zei:Een van mijn peters vorig jaar: 4x9 1x3 1x14. Goede nieuws: de 14 was op Sysi Zonder giscorrectie
WolCoM zei:Nog redelijk wat te herhalen. Kom op!

Ik had 3 buizen vorig jaar, alle 3 een 9. Waarvan een 9.8 en 9.6. Toffe dinges.Tsubasa zei:4x 9, dat moet zoveel pijn doen. Hoop het nooit tegen te komen.
Ronden ze dat dan niet af naar boven? Bij WiBa moet je blijkbaar maar 23.5/50 hebben om te slagenUtred zei:Ik had 3 buizen vorig jaar, alle 3 een 9. Waarvan een 9.8 en 9.6. Toffe dinges.

_ns_ zei:Effkes den Drew ownen in één enkele post: BAM
Lorvet zei:Ronden ze dat dan niet af naar boven? Bij WiBa moet je blijkbaar maar 23.5/50 hebben om te slagen![]()
_ns_ zei:Effkes den Drew ownen in één enkele post: BAM

TheRedDevils zei:Ik voor de 10km van Gent
Kwil mijn tijd van vorig jaar verslaan! (48 minuten) Khad de laatste rechte lijn last van mijn buik en daardoor 1 minuut verloren. Dit jaar ga ik voor de 45 minuten.
). Na de examens terug herbeginnen, ik wil het breken 
Tsubasa zei:4x 9, dat moet zoveel pijn doen. Hoop het nooit tegen te komen.