freakykiller
Legacy Member
Lorvet zei:Ik zou graag ook /care willen zeggen, maar betrap er mij zelf vaak op dat ik me serieus erger aan enkele meisjes die in mijn jaar zitten. Ze mekkeren niet meer dan gemiddeld, maar werken wel 3.14 keer meer. Een burn-out zou hun geen kwaad kunnen doen![]()
Ik gun het ze wel maar ik word toch wel even misselijk als ze zelf vragen gaan stellen bij de prof bij keuzevakjes als biosystemen
. Of zoals vorig jaar iedere uitlegsessie/monitoraatsessie daar waren, misschien zelf eerst eens de cursus proberen te verstaan vooraleer te vragen ?
.


.


Zij liever dan ik
.
Blijft wel, op WiBa misschien na, het kuttigste vak dat ze uitgevonden hebben.