Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

freakykiller

Legacy Member
Lorvet zei:
Ik zou graag ook /care willen zeggen, maar betrap er mij zelf vaak op dat ik me serieus erger aan enkele meisjes die in mijn jaar zitten. Ze mekkeren niet meer dan gemiddeld, maar werken wel 3.14 keer meer. Een burn-out zou hun geen kwaad kunnen doen :evil:

Ik gun het ze wel maar ik word toch wel even misselijk als ze zelf vragen gaan stellen bij de prof bij keuzevakjes als biosystemen :confused:. Of zoals vorig jaar iedere uitlegsessie/monitoraatsessie daar waren, misschien zelf eerst eens de cursus proberen te verstaan vooraleer te vragen ?

stinky

Legacy Member
freakykiller zei:
Ik gun het ze wel maar ik word toch wel even misselijk als ze zelf vragen gaan stellen bij de prof bij keuzevakjes als biosystemen :confused:. Of zoals vorig jaar iedere uitlegsessie/monitoraatsessie daar waren, misschien zelf eerst eens de cursus proberen te verstaan vooraleer te vragen ?

Die maken er gewoon een sport van om zoveel mogelijk te gaan vragen. Ooit waren ze een vraag aan het stellen over iets dat pas 50 blz. later kwam :s.

stinky

Legacy Member
tom1 zei:
Klojo's dat da zijn, azo leergierig!
Aan een onderwijsinstelling dan nog :x

Dat heeft niks meer met leergierig te maken. Als je kijkt naar de hoge punten die ze halen en de soms verschrikkelijk domme vragen die ze stellen, dan weet je dat ze vaak het antwoord zelf al weten als ze ff zouden nadenken.

freakykiller

Legacy Member
stinky zei:
Die maken er gewoon een sport van om zoveel mogelijk te gaan vragen. Ooit waren ze een vraag aan het stellen over iets dat pas 50 blz. later kwam :s.

Ahja, als die dat 's avonds willen doen mij goe ! Ondertussen drinken wij ergens anders een pint :woohoo:

Utred

Legacy Member
Als ze bij mij domme vragen stellen is het meestal toch omdat ze echt wel dom zijn denk ik. Ben es benieuwd hoe de punten gaan zijn.

Lorvet

Legacy Member
stinky zei:
Die maken er gewoon een sport van om zoveel mogelijk te gaan vragen. Ooit waren ze een vraag aan het stellen over iets dat pas 50 blz. later kwam :s.

Ne maat van mij stond te wachten om ook een vraag te stellen. Van mijn part mogen ze vragen stellen zo vaak ze willen maar dat ze mensen die af en toe eens een vraagje stellen altijd zo lang doen wachten kan ik niet af, altijd achteraan de wachtlijst. Ik ben misschien 2 keer na/voor de les iets gaan vragen, en elke keer stond ik er een kwartier omdat zij er al stonden -_- Ik vermoed dat die proffen op den duur denken: "Oh nee, toch niet opnieuw die domme kallen"
Btw, stinky, jij hebt over een week Analyse en Mechanica op 2 dagen zeker?

@Tom: jaloers op mensen die in hun studententijd niets anders doen dan voor school werken en het target zijn van 250 medestudenten :rofl: Zij liever dan ik :p

stinky

Legacy Member
Lorvet zei:
Ne maat van mij stond te wachten om ook een vraag te stellen. Van mijn part mogen ze vragen stellen zo vaak ze willen maar dat ze mensen die af en toe eens een vraagje stellen altijd zo lang doen wachten kan ik niet af, altijd achteraan de wachtlijst. Ik ben misschien 2 keer na/voor de les iets gaan vragen, en elke keer stond ik er een kwartier omdat zij er al stonden -_- Ik vermoed dat die proffen op den duur denken: "Oh nee, toch niet opnieuw die domme kallen"
Btw, stinky, jij hebt over een week Analyse en Mechanica op 2 dagen zeker?

@Tom: jaloers op mensen die in hun studententijd niets anders doen dan voor school werken en het target zijn van 250 medestudenten :rofl: Zij liever dan ik :p

Ja, ik heb dinsdag Analyse en woensdag Mechanica. Vandaag mijn laatste dag Mechanica en morgen aan Analyse beginnen. Hopelijk voor de laatste keer :(.

Lorvet

Legacy Member
Ik had gewoon hoerenchance bij dat examen; al dat gedoe over rijen en reeksen liet ik vallen buiten fourierreeksen omdat dat een van haar favorietjes was. Geen enkele vraag over reeksen gehad, maar wel een grote vraag over fourierreeksen => 15/20 :D Blijft wel, op WiBa misschien na, het kuttigste vak dat ze uitgevonden hebben.

stinky

Legacy Member
Ik had met de herexamens een 9, viel ook tegen. Ik had bij de EUS naar x afgeleid en da mag ni. -1, zegt ze :(. Anders wask ook nog gedelibereerd voor Analyse II.

freakykiller

Legacy Member
stinky zei:
Ik had met de herexamens een 9, viel ook tegen. Ik had bij de EUS naar x afgeleid en da mag ni. -1, zegt ze :(. Anders wask ook nog gedelibereerd voor Analyse II.

Ouch, ben ik even blij dat ik enkel dat soort pech had in 1e zit en niet in 2e zit. Hopelijk dit semester niet weer of ik kan zoals de Matt met zijn 10'nen een lijstje van mijn 9's maken !

Lorvet

Legacy Member
Een van mijn peters vorig jaar: 4x9 1x3 1x14. Goede nieuws: de 14 was op Sysi Zonder giscorrectie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan