Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

phixiuZ

Legacy Member
2 down, 2 to go :cool:

alletwee zwaar geaced waarschijnlijk, +- 16-18/20, niet van mijn gewoonte :applause:

niet gedacht dat de master zo goed ging meevallen :)

Cadiuro

Legacy Member
Subai zei:
Eens kakken en dan nog 2uurkes verder doen. Heb ik toch nog iets gedaan vandaag...

Was dees maar gauw aant doorlezen en had om een of andere reden "en dan nog 2 uurkes verder doen" niet zien staan..

De wegen van mijn brein zijn ondoorgrondelijk.

Burntfaceman

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
Bij ons was dat ook in 2 delen.
1ste deel boek vanbuiten kennen. Paar theorie vragen en paar casusvragen. Dat deel viel goed mee.
En dan het openboek deel, da was kut. Dingen die nergens instonden en waar ik maar weinig van wist. Stond wel op niet veel punten dit deel.
Al bij al had iedereen een goed resultaat verwacht. Bleek echter dat de scores veel lager waren dan jaar voorheen (nog met Vandelanotte). Ik had een 10 en had een 13 verwacht.
Naar schijnt was het in 2de zit wel makkelijker. Wel een kutvak omdat het mij niet interesseert.

@vincort: we zitten in de Curva Sud (bij de ultra's :cool:). Gij?

Edit burntface: onthoud dat Wit-Rusland niet bij EVRM is!
Merci!

Mensenrechten is idd een zwaar kutvak. En Haeck kan aan geen kanten les geven met zijn wannabe cursus, bleh.

thommich

Legacy Member
joshetei zei:
vakken als dat vond ik echt de hel, ge hebt het zeker over constructies 2, zo saai dat dat is! Ben al geslaagd voor alle examens vd bachelor maar ik moet dat stom werfverslag nog maken :sad:

Mja, vind ik ook niet echt leuke vakken. 't Lijkt aan de ene kant allemaal zo logisch, maar als ze het dan vragen zit'k te gokken.

't Feit dat ik dit vak ni voorbereid heb in de blok helpt ook ni natuurlijk. Snel wat verderwerken dus.

Werfverslag maak ik ook pas in tweede zit btw, heb een andere werf moeten zoeken.

En die fuckers van i4s houden ons hier aan het lijntje éh. Al van donderdag geen internet, elke dag gebeld en elke dag zeggen ze: "morgen komt de technieker"...

mla

Legacy Member
Godmiljaar, nu ben ik aant twijfelen ofdat ik daarstraks de definitieve versie van mijn antwoorden heb afgegeven of mijn kladblad. Ze zien er alle twee hetzelfde uit en ik moest met de rapte afgeven dus ik heb er niet op gelet :ironic:
Alléja nu niet dat het veel uitmaakt want de kans dat ik erdoor ben is vrij klein, maar ge weet maar nooit.
Kvind het systeem op de HUB trouwens toch niet goed hoor.
Ze komen rond om het examen één voor één uit te delen, waardoor ge zeker 10 min kwijtspeelt aangezien het nogal lang duurt voor iedereen binnen is en op zijn plaats zit. Leg die examenvragen toch gewoon op voorhand klaar?

tuesadorable

Legacy Member
Valt toch mee? Als iedereen zijn mond houdt is dat wel verdeeld op enkele minuten...

Bon, gasten, SPSS vraagje. Ik wil dummies maken van een waarde 'type job'. Daar zijn dus verschillende onderverdelingen, zoals arbeider, bediende, kaderlid, ... . Maar als ik dus één keer via 'recode into different variables' die waarde 'type job' instel naar een dummy (bijvoorbeeld, bediende) gaat dat niet een tweede keer (voor bijvoorbeeld kaderlid). Want ja, 'type job' staat al aan de rechterkant en kan niet opnieuw geselecteerd worden. Wat zie ik over het hoofd?

Matt.

Legacy Member
Dat programma van Jeroen Meus over zijn patatten is inderdaad best geniaal. Waarom ontdek ik dat nu pas? :p

Plutus

Legacy Member
tuesadorable zei:
Valt toch mee? Als iedereen zijn mond houdt is dat wel verdeeld op enkele minuten...

Bon, gasten, SPSS vraagje. Ik wil dummies maken van een waarde 'type job'. Daar zijn dus verschillende onderverdelingen, zoals arbeider, bediende, kaderlid, ... . Maar als ik dus één keer via 'recode into different variables' die waarde 'type job' instel naar een dummy (bijvoorbeeld, bediende) gaat dat niet een tweede keer (voor bijvoorbeeld kaderlid). Want ja, 'type job' staat al aan de rechterkant en kan niet opnieuw geselecteerd worden. Wat zie ik over het hoofd?
Waarvoor is het precies, een bepaalde analyse ofzo?

TheRedDevils

Legacy Member
Ik zou nog eens de slides moeten overlezen maar kzit hier de hele tijd niets te doen.
ARGH :sop:

freakykiller

Legacy Member
thommich zei:
Aha, keb mijne vélo al terug.

Als ik van een examen kom is mijn hersenactiviteit zo altijd nét genoeg om de primaire instincten nog aan te sturen. Gisteren op terugweg van het examen dus bij de winkel gestopt achter chips. Blijkbaar dan te voet naar m'n kot verdergegaan.

En dus NIET meer herinneren éh.

Goed, dan kan ik nu EINDELIJK starten met platte daken te leren...

Zalig :D, dat soort gedoe kom ik vaak tegen !

WolCoM

Legacy Member
Jah, keer beginnen aan 250 slides radiologie. Zal ook wel niet meer afraken vnv vrees ik. :(

tuesadorable

Legacy Member
Manu zei:
Waarvoor is het precies, een bepaalde analyse ofzo?

Ja, we moeten meervoudige lineaire regressie toepassen, maar daar dit een kwalitatieve variabele is moet dat eerst omgezet worden... Naar dummies dus.

Lorvet

Legacy Member
Abnormaal productief dagje gehad; in de voormiddag een goed examen gemaakt, thuis gegeten en rond 14u beginnen werken met in totaal zo'n 2 uur pauze tot nu. En nu ben ik moe.

Tsubasa

Legacy Member
Man man, ben echt aan't balen dat ik niet voor wiskunde heb gekozen. Achteraf gezien zoveel logischer. Ik denk echt dat het een 4 op 6 wordt. Gewoon plain and simple verkeerd aangepakt. Heb nog wat dagen voor dit vak: gewoon bepaalde stukken herhalen en oefeningen doen en hopen op geluk met de vragen! Ga blij zijn dat ik binnenkort eerst accounting moet doen voor de 24ste. Dat ligt mij veel beter!

Plutus

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ja, we moeten meervoudige lineaire regressie toepassen, maar daar dit een kwalitatieve variabele is moet dat eerst omgezet worden... Naar dummies dus.
Lineaire regressie, dat wordt handmatig voor zover ik weet :p ik vroeg het maar omdat bij logistische regressie SPSS de dummies voor u kan maken. Dit is wat m'n prof dit semester zei (komt recht van de slides):

Remark:
For classical linear regression you have to make the dummy variables yourself in SPSS
For logistic regression you can let SPSS make the dummy variables for you
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan