Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
9,5 is al meer dan genoegPinkyNTheBrain zei:ik ben tevreden met 10 of hoger.
Subai zei:Eens kakken en dan nog 2uurkes verder doen. Heb ik toch nog iets gedaan vandaag...

Merci!Duckwhisperer zei:Bij ons was dat ook in 2 delen.
1ste deel boek vanbuiten kennen. Paar theorie vragen en paar casusvragen. Dat deel viel goed mee.
En dan het openboek deel, da was kut. Dingen die nergens instonden en waar ik maar weinig van wist. Stond wel op niet veel punten dit deel.
Al bij al had iedereen een goed resultaat verwacht. Bleek echter dat de scores veel lager waren dan jaar voorheen (nog met Vandelanotte). Ik had een 10 en had een 13 verwacht.
Naar schijnt was het in 2de zit wel makkelijker. Wel een kutvak omdat het mij niet interesseert.
@vincort: we zitten in de Curva Sud (bij de ultra's). Gij?
Edit burntface: onthoud dat Wit-Rusland niet bij EVRM is!
joshetei zei:vakken als dat vond ik echt de hel, ge hebt het zeker over constructies 2, zo saai dat dat is! Ben al geslaagd voor alle examens vd bachelor maar ik moet dat stom werfverslag nog makenad:
Waarvoor is het precies, een bepaalde analyse ofzo?tuesadorable zei:Valt toch mee? Als iedereen zijn mond houdt is dat wel verdeeld op enkele minuten...
Bon, gasten, SPSS vraagje. Ik wil dummies maken van een waarde 'type job'. Daar zijn dus verschillende onderverdelingen, zoals arbeider, bediende, kaderlid, ... . Maar als ik dus één keer via 'recode into different variables' die waarde 'type job' instel naar een dummy (bijvoorbeeld, bediende) gaat dat niet een tweede keer (voor bijvoorbeeld kaderlid). Want ja, 'type job' staat al aan de rechterkant en kan niet opnieuw geselecteerd worden. Wat zie ik over het hoofd?
thommich zei:Aha, keb mijne vélo al terug.
Als ik van een examen kom is mijn hersenactiviteit zo altijd nét genoeg om de primaire instincten nog aan te sturen. Gisteren op terugweg van het examen dus bij de winkel gestopt achter chips. Blijkbaar dan te voet naar m'n kot verdergegaan.
En dus NIET meer herinneren éh.
Goed, dan kan ik nu EINDELIJK starten met platte daken te leren...
, dat soort gedoe kom ik vaak tegen !Manu zei:Waarvoor is het precies, een bepaalde analyse ofzo?
Lineaire regressie, dat wordt handmatig voor zover ik weettuesadorable zei:Ja, we moeten meervoudige lineaire regressie toepassen, maar daar dit een kwalitatieve variabele is moet dat eerst omgezet worden... Naar dummies dus.
ik vroeg het maar omdat bij logistische regressie SPSS de dummies voor u kan maken. Dit is wat m'n prof dit semester zei (komt recht van de slides):