Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
De Nederlandstalige wiki gaat niet offline toch? :)

Utred zei:
FAK IK WIST NIE DA JEROEN MEUS EEN PROGRAMMA OVER PATATTEN HAD

Op Canvas. 't Was vandaag de laatste aflevering blijkbaar. :p Maar ge vindt dat nog wel ergens online of zo.

TheRedDevils

Legacy Member
Voila, heb alle slides nog eens overlopen. Heb het gevoel dat ik het ken :p
Succes aan alle nachtblokkers!
Hier een motivatie!

Lukieezzz

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Voila, heb alle slides nog eens overlopen. Heb het gevoel dat ik het ken :p
Succes aan alle nachtblokkers!
Hier een motivatie!

Zo'n foto is meer afleiding dan motivatie.
Als ik nu eens leuke dingen met haar mocht doen na goed studeren, was het pas een motivatie!:p

Cadiuro

Legacy Member
Bah, had vroeger uit mijn bed moeten komen... Zit nog zo'n tien pagina's achter op mijn planning (een goe uur, pakt), maar ben echt moe en de letterkes hebben allemaal ni veel betekenis meer. Serietje kijken en slapen, morgen wat vroeger opstaan om in te halen.

Niet echt een ondermaatse dag echter, in de namiddag ergens een dipje gehad waardoor ik van een pagina of vijf echt niet kan zeggen wat er instaat, maar dat moet wel goed komen.

Also, ik haat chauffages - heb voor de eerste keer dit jaar de verwarming op mijn kot aangezet, kwam buiten om te gaan wandelen en had meteen koud :sop: Af die handel en niet meer terug aan

Utred

Legacy Member
Kut kheb mijne nek verkeerd gedraaid ofzo en nu kan ik mijn hoofd nie meer naar rechts draaien.

Nas

Legacy Member
Matt. zei:
Op Canvas. 't Was vandaag de laatste aflevering blijkbaar. :p Maar ge vindt dat nog wel ergens online of zo.
Ja, maar enkel via net/ooit gemist, niet op de site van Canvas.

Helaas kunnen we “De patat‡ niet integraal op canvas.be plaatsen, daartoe hebben we de rechten niet.

freakykiller

Legacy Member
Cadiuro zei:
Bah, had vroeger uit mijn bed moeten komen... Zit nog zo'n tien pagina's achter op mijn planning (een goe uur, pakt), maar ben echt moe en de letterkes hebben allemaal ni veel betekenis meer. Serietje kijken en slapen, morgen wat vroeger opstaan om in te halen.

Niet echt een ondermaatse dag echter, in de namiddag ergens een dipje gehad waardoor ik van een pagina of vijf echt niet kan zeggen wat er instaat, maar dat moet wel goed komen.

Also, ik haat chauffages - heb voor de eerste keer dit jaar de verwarming op mijn kot aangezet, kwam buiten om te gaan wandelen en had meteen koud :sop: Af die handel en niet meer terug aan
Seriously ik snap da toch nie :p, kruip dan gewoon direct in uw bed zodat ge geen tijd verliest ofzo. Te moe om te leren maar niet te moe om een serie'ke te checken. Als ik moe ben, dan is dat moe in de zin van als ik nie oplet val ik in slaap !

Joeshoe

Legacy Member
Maar een dik anderhalf uur nodig gehad om heel de cursus van morgen te herhalen en ondertussen nog wat samen te vatten. Of ik onderschat het gelijk zot, of het is veel te simpel. Ik hoop het tweede, maar ik vrees het eerste. :unsure:

Burrid

Legacy Member
Oei oei oei oei, het keuzevak "Zaadplanten, fylogenie en taxonomie" in de master biologie zal volgend semester enkel gevolgd worden door: 3 geologen.

De biologen bekeken ons al raar als we in het eerste semester vakken van hun volgden, professoren hadden het nog nooit meegemaakt. Dit zal nog vreemder overkomen haha.

Benieuwd hoe de lessen zullen zijn. Er zijn alleszins al verschillende rondleidingen in de plantentuin als ik de studiefiche bekijk.

Nas

Legacy Member
Joeshoe zei:
Maar een dik anderhalf uur nodig gehad om heel de cursus van morgen te herhalen en ondertussen nog wat samen te vatten. Of ik onderschat het gelijk zot, of het is veel te simpel. Ik hoop het tweede, maar ik vrees het eerste. :unsure:
Lol, ik heb er minstens dubbel zo veel nodig om het eens vluchtig te herbekijken :lol:

Lospeed

Legacy Member
Late night studying 1 (voor deze examenperiode, maar vermoed dat er morgen en overmorgen een deel 2 en 3 kunnen bijkomen als ik op dit tempo en met deze motivatie verder doe :p)

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Lol, ik heb er minstens dubbel zo veel nodig om het eens vluchtig te herbekijken :lol:

Hmmm, herhalen (dus echt gewoon lezen en doorbladeren) van politicologie was 2 blokken van 2 uur, bij mij :p Leerstelsels ook, trouwens.

Misericordiam

Legacy Member
glashelder zei:
Hmmm, herhalen (dus echt gewoon lezen en doorbladeren) van politicologie was 2 blokken van 2 uur, bij mij :p Leerstelsels ook, trouwens.

Zo hebben ze mij in de sessies toch nooit leren herhalen. Jij hebt wel een vrij goed geheugen waar alles snel blijft plakken.

Bij mij is herhalen sommige stukken meerdere keren opnieuw lezen en andere stukken wat vluchtiger natuurlijk (prioriteiten enzo). Als ik zoals jou snel zou doorbladeren, dan zou het in mijn geval niet veel effect hebben.

Nou, Nas gaat het wel ondervinden wat voor hem werkt en wat niet.

:)

heheheh

Legacy Member
Om 8:30 examen bedrijfskunde en moet nog de helft van de oefenzittingen doornemen + wat theorie. In sneltempo ben ik hopelijk tegen 4 uur klaar.
Eigen schuld wel een beetje aangezien ik pas om 17 uur begonnen ben en niets in het semester en in de blok ervoor heb gedaan. Ben benieuwt wat het gaat geven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan