xversex
Legacy Member
heheheh zei:Om 8:30 examen bedrijfskunde en moet nog de helft van de oefenzittingen doornemen + wat theorie. In sneltempo ben ik hopelijk tegen 4 uur klaar.
Eigen schuld wel een beetje aangezien ik pas om 17 uur begonnen ben en niets in het semester en in de blok ervoor heb gedaan. Ben benieuwd wat het gaat geven.
Wat een joekel van een dt-fout zeg

OT: kheb er op 6u tijd zowat 100 blz stralingsfysica doorgedraaid, door het er zo snel in te stampen voelk mij precies wa licht in mijn hoofd (high)
Stralingsfysica zal wrs lukken, maar kvrees toch wel wa voor milieufysica. Vooral het stuk rond (mechanische)trillingen hebk niet echt grondig bekeken. Tzal opt randeke zijn wrs



