Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Misericordiam

Legacy Member
Snowyflake zei:
Ik lees zelf de helft niet eens als ik herhaal .. Ik kijk naar de kernwoorden en som alles wat erond hoort op in mijn hoofd en pas als ik iets niet meer weet lees ik het bijhorende stukje :) Zo blijft er veel meer plakken :D

Da's ook al actiever dan gewoon alles eens snel doornemen.

Ga ik toch ook eens proberen.

Tsubasa

Legacy Member
Ok. Doelstelling opgesteld en de concentratie is terug. Met wat geluk op het examen haal ik het nog voor dit vak. KOMAAN DIE 5 OP 6 MOET LUKKEN VERDOMME.

Ben echt al dagen over hetzelfde aan't klagen in dit klaagtopic! Serieus tijd voor iets anders... Nog twee dagen.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Allez terug op kot.

Oplader van laptop gemaakt + hier op kot staan mijn boxen :love: zalig geluid eindelijk terug.

Sqarzz

Legacy Member
coldplayke zei:
Europese literatuur van 800 v.C. tot 1800 n.C.
Ik ken het normaal gezien wel, maar ik dacht op mijn proefexamen ook dat ik wel beter zou hebben en toen had ik een 12.7...

Klinkt als een saai vak. Is dat ook eenbeetje met u eigen mening en interpretatie of vooral vanbuiten blokken?

TheRedDevils

Legacy Member
Examen viel nog mee, de theorievraag die ik niet wilde vroeg hij natuurlijk :unsure:
Kon een deel opschrijven maar ook niet alles.
Laatste 2 oefeningen perfect opgelost denk ik, dus zal er wel door zijn aangezien er 4 vragen waren.

3 down, 3 to go!

libaros

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Examen viel nog mee, de theorievraag die ik niet wilde vroeg hij natuurlijk :unsure:
Kon een deel opschrijven maar ook niet alles.
Laatste 2 oefeningen perfect opgelost denk ik, dus zal er wel door zijn aangezien er 4 vragen waren.

Vorig jaar ben ik vertrokken met de gedachte 'hoe groot is de kans dat van alle bewijzen ik dat bewijs krijg?'

Guess what happened:doh:

TheRedDevils

Legacy Member
libaros zei:
Vorig jaar ben ik vertrokken met de gedachte 'hoe groot is de kans dat van alle bewijzen ik dat bewijs krijg?'

Guess what happened:doh:

:D
Ja echt wel klote eigenlijk, 1 theorievraag en net die...
Ahja, eigen schuld. Had dat maar nog eens goed moeten bekeken hebben. Maar dan dacht ik : ik kan de rest toch goed genoeg...

OxYg3N

Legacy Member
TheRedDevils zei:
:D
Ja echt wel klote eigenlijk, 1 theorievraag en net die...
Ahja, eigen schuld. Had dat maar nog eens goed moeten bekeken hebben. Maar dan dacht ik : ik kan de rest toch goed genoeg...

Ja das altijd zo met die nest. Hetgene ge niet wilt krijgt ge dan weer natuurlijk :p Had ik maandag ook, ok ik kende het wel deels, maar het was toch de afleiding die het minste "beheerste" zal ik maar zeggen. Deze wordt dan natuurlijk gevraagd!

Greenie

Legacy Member
TheRedDevils zei:
:D
Ja echt wel klote eigenlijk, 1 theorievraag en net die...
Ahja, eigen schuld. Had dat maar nog eens goed moeten bekeken hebben. Maar dan dacht ik : ik kan de rest toch goed genoeg...

Had hetzelfde gisteren :(
8/20, gelukkig nog op te halen met oefensessie maandag

Nas

Legacy Member
Stand van zaken: politicologie was eigenlijk makkelijk. Had ik een dag eerder begonnen of in het jaar misschien een beetje meer gedaan, was ik er gegarandeerd door.
Eerste grote vraag zo half en half, de tweede quasi juist en de derde 100% zeker juist.
Van de termen twee niet ingevuld, eentje half.
Actua en parate kennis was nog het beste deel van het examen.

Nu weet ik toch al dat het zeker haalbaar is. Deze zomer extra zetje doen!

Baats

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Examen viel nog mee, de theorievraag die ik niet wilde vroeg hij natuurlijk :unsure:
Kon een deel opschrijven maar ook niet alles.
Laatste 2 oefeningen perfect opgelost denk ik, dus zal er wel door zijn aangezien er 4 vragen waren.

3 down, 3 to go!

Theorievraag kon ik ook niet perfect, wel nog genoeg rond gezeverd..
Dan die uiteindelijke steady state van personeel niet volledig gevonden, de rest wel.

In orde dus.

Nu 1.5 dagen zwaar gaan met Financiële Analyse :/

crunx

Legacy Member
Nas zei:
Stand van zaken: politicologie was eigenlijk makkelijk. Had ik een dag eerder begonnen of in het jaar misschien een beetje meer gedaan, was ik er gegarandeerd door.
Eerste grote vraag zo half en half, de tweede quasi juist en de derde 100% zeker juist.
Van de termen twee niet ingevuld, eentje half.
Actua en parate kennis was nog het beste deel van het examen.

Nu weet ik toch al dat het zeker haalbaar is. Deze zomer extra zetje doen!

Wel spijtig dan. Is dat van Carl Devos? In Leuven is politicologie net het "gemakkelijkste" vak.

Vincort

Legacy Member
Nas zei:
Stand van zaken: politicologie was eigenlijk makkelijk. Had ik een dag eerder begonnen of in het jaar misschien een beetje meer gedaan, was ik er gegarandeerd door.
Eerste grote vraag zo half en half, de tweede quasi juist en de derde 100% zeker juist.
Van de termen twee niet ingevuld, eentje half.
Actua en parate kennis was nog het beste deel van het examen.

Nu weet ik toch al dat het zeker haalbaar is. Deze zomer extra zetje doen!

Als ge 2.4/3 grote vragen juist hebt, dan slaagt ge toch?

xversex

Legacy Member
Stralingsfysica ging goed, was niet zo moeilijk.

Milieufysica zal opt randeke zijn, hopelijk is het de goede kant van het randeke:unsure:

Lorvet

Legacy Member
crunx zei:
Wel spijtig dan. Is dat van Carl Devos? In Leuven is politicologie net het "gemakkelijkste" vak.

Tis idd van Devos, voor zover ik weet is dat het moeilijkste vak dat de Pol&Soc te verwerken krijgt (toch in het 1ste jaar).

En die oefeningen beginnen mij hier zwaar de keel uit te hangen. Altijd de exponentiële / nde-macht van een matrix uitrekenen met diagonaliseren = 2 blzen per deelvraagje :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan