Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Conradus

Legacy Member
Morrissey zei:
Iets meer dan 6000. (als zijn ouders nog steeds getrouwd zijn)

en een hele hoop inkomsten worden daar niet voor meegeteld (eerste deel van vakantiewerk bv)

Morrissey

Legacy Member
Conradus zei:
en een hele hoop inkomsten worden daar niet voor meegeteld (eerste deel van vakantiewerk bv)

Welja, voor 2011 mocht je iets van een 6100 (bij benadering) verdienen om nog ten laste te zijn. ( Een bedrag van 2400 euro is vrijgesteld bij vakantiewerk, en daar gaan nog eens 20 % kosten af)

Ik wil het ook tot op de euro uitrekenen, maar het is iets rond de 6100 ja.

Th1x4nG

Legacy Member
Morrissey zei:
Welja, voor 2011 mocht je iets van een 6100 (bij benadering) verdienen om nog ten laste te zijn. ( Een bedrag van 2400 euro is vrijgesteld bij vakantiewerk, en daar gaan nog eens 20 % kosten af)

Ik wil het ook tot op de euro uitrekenen, maar het is iets rond de 6100 ja.

:unsure:

Het basisbedrag van de belastingvrije som voor het aanslagjaar 2012 (inkomsten van het jaar 2011) is gelijk aan 6.430 euro. Dat basisbedrag wordt verhoogd tot 6.830 euro als je belastbaar inkomen niet meer bedraagt dan 24.410 euro. Voor de belastbare inkomens die net de minimumgrens overtreffen, bestaat er een afbouwregeling.

joshetei

Legacy Member
Th1x4nG zei:
:unsure:

Het basisbedrag van de belastingvrije som voor het aanslagjaar 2012 (inkomsten van het jaar 2011) is gelijk aan 6.430 euro. Dat basisbedrag wordt verhoogd tot 6.830 euro als je belastbaar inkomen niet meer bedraagt dan 24.410 euro. Voor de belastbare inkomens die net de minimumgrens overtreffen, bestaat er een afbouwregeling.

:unsure::unsure::unsure::unsure: daar gaat het ook totaal niet over in z'n post

Morrissey

Legacy Member
Th1x4nG zei:
:unsure:

Het basisbedrag van de belastingvrije som voor het aanslagjaar 2012 (inkomsten van het jaar 2011) is gelijk aan 6.430 euro. Dat basisbedrag wordt verhoogd tot 6.830 euro als je belastbaar inkomen niet meer bedraagt dan 24.410 euro. Voor de belastbare inkomens die net de minimumgrens overtreffen, bestaat er een afbouwregeling.

Heeft daar niks, maar dan ook niks mee te maken. Die 6100(+-) is om te bepalen of het inwonende kind nog ten laste is van zijn ouders. Dat basisbedrag (6.430 BVS) is een deel van uw loon waar je niet op zal belast worden.

Th1x4nG

Legacy Member
Morrissey zei:
Gisteren examen van gehad, 19/20 gehaald :unsure:

Mondeling? Of hoe weet ge uw punten direct? Of gewoon zo overtuigd van alles behalve 1 ding da dan ni juist blijkt te zijn.

Zo ownen doe ik mijn examens nooit, maar 'k heb dan ook nog maar 2 vakken gehad die me cava interesseren. :unsure:

Morrissey

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Mondeling? Of hoe weet ge uw punten direct? Of gewoon zo overtuigd van alles behalve 1 ding da dan ni juist blijkt te zijn.

99,999999 % zeker. Alle oefeningen snapte ik perfect, en was echt kinderspel vond ik, en qua theorie ging het ook vrij goed. 1 vraag heb ik moeten gokken, en fout gegokt, van de rest ben ik zeker. Alé, het kan een 18 ook zijn als ik ergens iets fout berekend heb, maar het zou mij verbazen :p.

En het rare is dat iedereen het bijzonder moeilijk vond, en de slaagpercentages de laatste jaren rond de 30 % schommelden :unsure:.

Estrebian

Legacy Member
Baats zei:
Ik zie mijn eerste buis aankomen.. Kutvervangdocent die eigenlijk totaal niet weet wat hij doet met als gevolg dat de cursus ook op de ballen trekt, wat een bucht.

Edit; Fuck this, 'k ga gewoon mijn examen van vrijdag beginnen leren.

'K heb dat ook nog gehad, bij financiële analyse. Dag ervoor zelfs niet meer geleerd, toch nog naar het examen geweest en een 10 gehaald :unsure:

Plutus

Legacy Member
Morrissey zei:
99,999999 % zeker. Alle oefeningen snapte ik perfect, en was echt kinderspel vond ik, en qua theorie ging het ook vrij goed. 1 vraag heb ik moeten gokken, en fout gegokt, van de rest ben ik zeker. Alé, het kan een 18 ook zijn als ik ergens iets fout berekend heb, maar het zou mij verbazen :p.

En het rare is dat iedereen het bijzonder moeilijk vond, en de slaagpercentages de laatste jaren rond de 30 % schommelden :unsure:.
2e bach, mondeling fiscaal recht. Drie hoofdvragen volledig juist, geen bijvragen gekregen (als hij iets niet hoort of een fout hoort stelt hij bijvragen om te kijken of je het al dan niet kent), kortom perfect examen dus.
Uitslag: 14 :unsure:

Morrissey

Legacy Member
Prof? :unsure:

Nuja, 19 zou gek zijn, maar ik ben tevreden met alles boven de 15.

Plutus

Legacy Member
Morrissey zei:
Prof? :unsure:

Nuja, 19 zou gek zijn, maar ik ben tevreden met alles boven de 15.
Maes, zult ge in BM niet hebben :p
Nuja 't is niet altijd zo natuurlijk, kans is groot dat ge effectief uw 18-19 haalt. Na mijn examen management accounting II in 3e bach kon ik ook perfect voorspellen dat het een enorm hoge score zou zijn, ondanks mijn 'ervaring' het jaar ervoor. En effectief, het was een 19.

Mondeling is gewoon zoveel subjectiever dan schriftelijk denk ik, valt onmogelijk in te schatten :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan