Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

josilirios

Legacy Member
Baats zei:
Ik zie mijn eerste buis aankomen.. Kutvervangdocent die eigenlijk totaal niet weet wat hij doet met als gevolg dat de cursus ook op de ballen trekt, wat een bucht.

Edit; Fuck this, 'k ga gewoon mijn examen van vrijdag beginnen leren.

Ge gaat het ooit moeten doen he... ( kan misschien motivatie zijn om u der toch voor in te zetten? :p)

joshetei

Legacy Member
thommich zei:
Goed, dan kan ik nu EINDELIJK starten met platte daken te leren...

vakken als dat vond ik echt de hel, ge hebt het zeker over constructies 2, zo saai dat dat is! Ben al geslaagd voor alle examens vd bachelor maar ik moet dat stom werfverslag nog maken :sad:

TheRedDevils

Legacy Member
Baats zei:
Een bokszak nu zou zwaar deugd doen :angry:

:D

En hij zet dan een VOORBEELDvraag online die niet op te lossen is zonder rekenmachine (die fundamentele vermenigvuldigen met New.R^T) en dan zegt hij opeens : Ik zal wel een gemakkelijkere op het examen zetten. Zet dan een andere vraag erop hé, klootzak :unsure:

Edit : kan iemand dit eens oplossen : L(b,l,h, λ) = b l h + λ (15 l b + 24 h b + 32 l h - 10000)

(gewoon om te kijken als de formule klopt, normaal zou ik dit met de hand moeten oplossen..)

s0123986

Legacy Member
Ik krijg echt niks gedaan vandaag. Na 4 uur nog maar 18 pagina's :cry:
Gelukkig is het nog een chill vak en komt het nog wel goed. Maar bon, nog wat verder doen om toch nog iets gedaan te krijgen vandaag.

josilirios

Legacy Member
Normaalgezien ging ik vandaag niets doen en morgen alle oefeningen eens bekijken voor openboekexamen donderdag (met klein gedeelte theorie dat ik niet ging doen for it is i teh lazy cunt). Maar nu heeft een vriend een samenvatting theorie doorgestuurd en zal ik dat maar bekijken vanavond :(

Tsubasa

Legacy Member
FUUUUCK, was ik maar voor wiskunde gegaan en niet dit. Damn you, hindsight!

En waarom wil ik per se 134 SP in 2j doen. (jaja, zijn er maar 14 meer als gewoonlijk :p, maar zijn wel de zwaarste vakken en sommige kleppers krijgen maar 3 SP, wa echt niet klopt).

Ma goed, kan nog altijd wat spreiden als het te veel is en een lekker chill derde jaartje hebben :p. Kan ik mijn Frans opfrissen + volle vakantie want toch tijd in't jaar voor studentenwerk (100 dagen: eerste en tweede semester). Zou toch + 8000 euro zijn, praktisch onbelast (2,5% zeker).

Klinkt eigenlijk nog niet zo slecht. Goed, minder als een jaarinkomen, maar andere voordelen :unsure:.

Duckwhisperer

Legacy Member
Europees, chill examen. :cool:
Volgende is arbeidsrecht, het interessantste maar ook het moeilijkste!

Bovendien ook tripke gepland:
3feb naar manchester.
4feb Man. City - Fullham
5feb na Rome -> AS Roma - Inter
7feb terug naar huis
:D

Burntfaceman

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
Europees, chill examen. :cool:
Volgende is arbeidsrecht, het interessantste maar ook het moeilijkste!

Bovendien ook tripke gepland:
3feb naar manchester.
4feb Man. City - Fullham
5feb na Rome -> AS Roma - Inter
7feb terug naar huis
:D

Hoe was mensenrechten vorig jaar? Kheb het morgen maar, kan er me niet echt een beeld van vormen wat ik er moet van verwachten. (Tis oa deels open boek)

Duckwhisperer

Legacy Member
Burntfaceman zei:
Hoe was mensenrechten vorig jaar? Kheb het morgen maar, kan er me niet echt een beeld van vormen wat ik er moet van verwachten. (Tis oa deels open boek)

Bij ons was dat ook in 2 delen.
1ste deel boek vanbuiten kennen. Paar theorie vragen en paar casusvragen. Dat deel viel goed mee.
En dan het openboek deel, da was kut. Dingen die nergens instonden en waar ik maar weinig van wist. Stond wel op niet veel punten dit deel.
Al bij al had iedereen een goed resultaat verwacht. Bleek echter dat de scores veel lager waren dan jaar voorheen (nog met Vandelanotte). Ik had een 10 en had een 13 verwacht.
Naar schijnt was het in 2de zit wel makkelijker. Wel een kutvak omdat het mij niet interesseert.

@vincort: we zitten in de Curva Sud (bij de ultra's :cool:). Gij?

Edit burntface: onthoud dat Wit-Rusland niet bij EVRM is!

joshetei

Legacy Member
Tsubasa zei:
FUUUUCK, was ik maar voor wiskunde gegaan en niet dit. Damn you, hindsight!

En waarom wil ik per se 134 SP in 2j doen. (jaja, zijn er maar 14 meer als gewoonlijk :p, maar zijn wel de zwaarste vakken en sommige kleppers krijgen maar 3 SP, wa echt niet klopt).

Ma goed, kan nog altijd wat spreiden als het te veel is en een lekker chill derde jaartje hebben :p. Kan ik mijn Frans opfrissen + volle vakantie want toch tijd in't jaar voor studentenwerk (100 dagen: eerste en tweede semester). Zou toch + 8000 euro zijn, praktisch onbelast (2,5% zeker).

Klinkt eigenlijk nog niet zo slecht. Goed, minder als een jaarinkomen, maar andere voordelen :unsure:.

als uw ouders niet gescheiden zijn zal dat toch kinnekloppen worden ze :p

Subai

Legacy Member
Goe! We hebben ons herpakt. We zijn namelijk eindelijk terug begonnen... Je weet nooit dat je erdoor bent voor een examen, maar het blijft een pokkevak. Gelukkig zijn de examens erna wel doenbaar dus voor die gaan we absoluut 100%!

glashelder

Legacy Member
Hoe slaag ik er toch steeds in om iedere dag weer de hele middag niks te doen? Serieus, 2 minuten geleden dacht ik nog "oooh, 't is nog maar 13u30, kan nog wel eventjes dit en dat doen en daarna begin ik!"

En nu is het 17u :sop:

Subai

Legacy Member
glashelder zei:
Hoe slaag ik er toch steeds in om iedere dag weer de hele middag niks te doen? Serieus, 2 minuten geleden dacht ik nog "oooh, 't is nog maar 13u30, kan nog wel eventjes dit en dat doen en daarna begin ik!"

En nu is het 17u :sop:

Heel herkenbaar :) Troost u met het feit dat je zeker niet alleen bent.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan