Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Ik dus twee stylo's en een latje. En dan zie je mensen rond me met van die doorzichtige pennenzakken met blijkbaar stiften en fluo's en potloden en gommetjes en 34 verschillende kleuren stylo's en wtf, wat zijn die in hemelsnaam van plan.

Tibokio

Legacy Member
glashelder zei:
Ik dus twee stylo's en een latje. En dan zie je mensen rond me met van die doorzichtige pennenzakken met blijkbaar stiften en fluo's en potloden en gommetjes en 34 verschillende kleuren stylo's en wtf, wat zijn die in hemelsnaam van plan.

Een pen + tintenkiller hier :cool:

Ik denk dat die mensen die veel brol meenemen dat gewoon doen als een soort extra "steun".

'Ik heb veel bij, dus ik ben goed voorbereid!'

kil911ler

Legacy Member
Ik heb altijd zo een diepvrieszakje mee (old habit van in't middelbaar) met daarin een stuk of 3-4 blauwe stylo's, een groenen, een roden en een zwarten (vo schema's wa duidelijker te maken indien nodig :unsure:) en dan een vulpotlood en een gom en ofc... mijne geodriehoek :cool:

Utred

Legacy Member
Ik heb de helft van de tijd niet eens mijn rugzak mee naar het examen:cool:
1e stylo ftw

mla

Legacy Member
allé kben weeral buizen aant verzamelen voor de verandering ffs.
en dit is dan mijn allerlaatste kans ook nog. mischien gewoon accepteren dat ik er het verstand niet voor heb ofzo, want ik had deze keer weldegelijk geleerd.
Ik heb in ieder geval al geen zak goesting meer in de komende examens, en tzijn er nog 5..

Tibokio

Legacy Member
Waarom hebben zo veel mensen hier opeens allemaal kil911ler zijn avatar? :unsure:

edit: nu is 't weer anders? :wtf: nvm

TheRedDevils

Legacy Member
glashelder zei:
Ik dus twee stylo's en een latje. En dan zie je mensen rond me met van die doorzichtige pennenzakken met blijkbaar stiften en fluo's en potloden en gommetjes en 34 verschillende kleuren stylo's en wtf, wat zijn die in hemelsnaam van plan.

Ik gisteren voor wiskunde ook 2 stylo's en een geodriehoek :D
Kheb hem dan nog niet eens nodig gehad, de grafiek was al voorgetekend :/

Misericordiam

Legacy Member
Ik vermijd het zelfs om mijn jas mee te nemen zodat ik niet naar voor moet gaan en ik mij gewoon ergens kan neerploffen.

En mijn arsenaal in mijn broekzak: studentenkaart, typex en twee stylo's.

thommich

Legacy Member
thommich zei:
GVD, mijne vélo is weg! Sjans dat'k pas morgen examen heb en het nu al zie. 't Zijn zeker weer die mongolen van student en mobiliteit zelf geweest die hem zijn komen oppikken. Hij was nochtans met beide sloten toe, maar niet aan het fietsrek vastgemaakt. (als je ziet hoe druk die fietsrekken zijn, kun je dat imho niet eisen maar goed)

En die pakken natuurlijk niet op over de middag... grmbl:doh:

The Fuck? Zij hebben mijne vélo ni meegedaan.

Wie schoept er nu zo'n gele stadsfietsen? Mag nu PV laten opmaken en heel de reutemeteut. Goed moment zeg.

Tibokio

Legacy Member
kil911ler zei:
Zie ergernistopic, tis een klein experiment :unsure:

Aah, haha, oké. Raar dat er infra's worden gegeven omdat iemand dezelfde avatar heeft :wtf: er is toch niks objectiefs meer aan die straf dan.

En, al mensen die infractions hebben gekregen?

glashelder

Legacy Member
Was het niet gewoon dezelfde avatar als een mod, en daarom die infraction? Omdat het mij redelijk logisch lijkt dat er geen verwarring mag ontstaan en je je niet mag voordoen als mod.

Ik heb wel altijd mijn handtas en mijn jas mee, maar ja, ik kom dan ook niet van achter den hoek hé :sop: Ben 3 uur onderweg, dus dan heb je al snel iets om te drinken mee, je portefeuille, alles wat je nodig hebt, iets van deo, sleutels, gsm, etc.

Estrebian

Legacy Member
Dit weekend behoorlijk goed gestudeerd voor mijn examen van gisteren, maar nu al anderhalve dag niets gedaan. Ik ga der toch maar eens aan beginnen :unsure:

crunx

Legacy Member
glashelder zei:
Maar aangezien de mens steeds in groep leeft, bestaat de mens op individueel niveau niet :D

Hier, de mens op individueel niveau: Feral child - Wikipedia, the free encyclopedia

Volgens Durkheim niet nee, maar Weber & andere pipo's kijken wel naar het individu.
Alhoewel al die theorieën ongeveer hetzelfde zeggen maar dan op een andere manier -.- Hangt af van de reïficerende manier van denken.

GemaneDude

Legacy Member
coldplayke zei:
Morgen Europese, en ik ben nog altijd te moe om iets te onthouden -.-'
En...what... 1 seconde geleden een geweershot in onze straat :wtf:

Ik heb daarstraks ook een knal gehoord. :wtf:
Dat moet ook ergens rond dat tijdstip gebeurt zijn. :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan