Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
Er worden hier te weinig foto's gepost.

@Snowyflake : nee, Handels- en Financiële Verrichtingen

Snowyflake

Legacy Member
glashelder zei:
Ik dus twee stylo's en een latje. En dan zie je mensen rond me met van die doorzichtige pennenzakken met blijkbaar stiften en fluo's en potloden en gommetjes en 34 verschillende kleuren stylo's en wtf, wat zijn die in hemelsnaam van plan.

Ik ben zo enen, heb meestal geen plaats meer om mijn examen te leggen door alle rommel op mijn bank :p

Matt.

Legacy Member
"Heel goed, dat zal geen probleem vormen", ook de eerste keer dqt ik dat hoor op een mondeling examen. ::cool::unsure: Chance dat ik m'n kostuum niet aan had, prof geeft altijd in kostuum les, maar vandaag zat hij daar in zijne werkbroek en fleece. De max van ne kerel, altijd averechts doen. :')

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Allez hup, nog maar wat vennootschapsbelasting :cool:

Ain't nuttin' to it but to do it!

xversex

Legacy Member
Pffftt... 1dag voor 2vakken op dezelfde dag is toch echt veel te weinig :sad:

thommich

Legacy Member
Aha, keb mijne vélo al terug.

Als ik van een examen kom is mijn hersenactiviteit zo altijd nét genoeg om de primaire instincten nog aan te sturen. Gisteren op terugweg van het examen dus bij de winkel gestopt achter chips. Blijkbaar dan te voet naar m'n kot verdergegaan.

En dus NIET meer herinneren éh.

Goed, dan kan ik nu EINDELIJK starten met platte daken te leren...

josilirios

Legacy Member
thommich zei:
Aha, keb mijne vélo al terug.

Als ik van een examen kom is mijn hersenactiviteit zo altijd nét genoeg om de primaire instincten nog aan te sturen. Gisteren op terugweg van het examen dus bij de winkel gestopt achter chips. Blijkbaar dan te voet naar m'n kot verdergegaan.

En dus NIET meer herinneren éh.

Goed, dan kan ik nu EINDELIJK starten met platte daken te leren...
:rofl:

Mss. Slash

Legacy Member
Hmm een week tijd voor statistiek.. En ik heb geen druk (ook al kan ik dat stomme vak niet) en vandaag nog niets gedaan :s (behalve gekuist... )

Baats

Legacy Member
Ik zie mijn eerste buis aankomen.. Kutvervangdocent die eigenlijk totaal niet weet wat hij doet met als gevolg dat de cursus ook op de ballen trekt, wat een bucht.

Edit; Fuck this, 'k ga gewoon mijn examen van vrijdag beginnen leren.

Exorikos

Legacy Member
Wat een rotdag... Eerst Phil Bosmans dood en nu ook nog Piet Römer (Baantjer). :(

Tsubasa

Legacy Member
Zit gij daar echt mee in? :unsure:

Das erg en al, maar verder gaat dat toch niet?

glashelder

Legacy Member
Hmmm, moet die teksten over armoede en welvaartsstaten nog eens opnieuw lezen, maar da's ook zo'n depressief gedoe :unsure:

crunx zei:
Volgens Durkheim niet nee, maar Weber & andere pipo's kijken wel naar het individu.
Alhoewel al die theorieën ongeveer hetzelfde zeggen maar dan op een andere manier -.- Hangt af van de reïficerende manier van denken.

True, was dan ook meer mijn persoonlijke mening, want zonder groep/maatschappij eindig je dus zoals die feral childs. En goh ja, Weber. Die vertrekt wel vanuit het individu, idd, maar verder betrekt hij er wel andere mensen bij (anders zou het geen sociologie zijn :p).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan