glashelder
Legacy Member
En nu vind ik het niet de moeite om te beginnen want straks moet ik toch gaan eten en da's lastig als je gestoord wordt, dus dan verschuif ik het tot ná het eten maar dan wil ik ook eerst nog even ontspannen voor ik begin en dan maak ik hetzelfde mee als 's middags en dan is het 21u30 als ik begin 
En zo word je dus een nachtblokker, kindertjes.

En zo word je dus een nachtblokker, kindertjes.
Da's toch echt een sector waar ik later in wil werken, R&D bij een telco of een bedrijf als Alcatel-Lucent. Allez later, binnen een dik anderhalf jaar is eigenlijk akelig dichtbij al. 
Ik zal iets met electronica gaan doen, nah. 
