Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Ik heb voor 6 euro en een beetje ne grote pot bami goreng ofzo in den delhaize gekocht gisteren. In de wok me wa zoetzure saus en belachelijk lekker. 2 royale porties. Beste ooit.

Misericordiam

Legacy Member
Fuck, ga ik eens een dagske naar huis, steek ik absoluut geen klop uit. Morgen terug gaan naar mijn kot want het is hier te geestig. Een dagske niksen was anderzijds ook wel chillness en na een periode van blok doet dat ook echt deugd. Vandaag ook petekindje gezien :love:. en dat doen ook echt deugd want ik mis dat mormel wel als ik haar een tijd niet zie. Seffes Valkyrie checken en ik ging vanavond wat blokken.

glashelder zei:
Ja ja, dat weet ik :) Het was gewoon een voorbeeldje om aan te tonen dat sociaal werk volgens mij veel meer gericht is op het sociaal-praktische (wat voor instellingen zijn er allemaal, wat zijn de wetten en regels, etc), en sociologie veel theoretischer. Sociaal werk was mijn plan B, dus ik kijk er niet op neer of zo hoor ;)

Da's toch ook theorie? Of ligt dat dan meer aan mijn interpretatie van het woord 'theorie'?

Als je een aantal methoden aangeleerd krijgt die je in een bepaalde situatie kan gebruiken als hulpverlener. Is dat niet niet ook theoretisch? Dan wel meer 'sociaal praktische theorie' of gewoon minder abstracte theorie?

Wat is het onderscheid?

Lorvet

Legacy Member
Ik moet echt nog eens achter een Hugo Clauske gaan bij den Julien, veel te lang geleden :(

Ironpole zei:
Tibia, femur, patella, jaja, boeiend. :woohoo:
Abnormaal contrast als ge weet dat ik net 4 dagen lang fysica-oefeningen heb zitten maken en nu het cardiovasculair stelsel mag blokken :crazy: Gans andere manier van werken.

Natuurkunde II ging redelijk goed; open vragen gingen perfect, meerkeuzes waren redelijk slecht: in al zijn strikvragen getuimeld, redelijk pijnlijk door de giscorrectie, maar normaal een 14'tje ofzo :)

Utred

Legacy Member
Deze middag vree opt gemak om vanavond wa te leren en nu ist Valkyrie op tv:sop:

TheRedDevils

Legacy Member
josilirios zei:
REPOST!!!




Ben gisteren frieten gaan halen, een uur mogen aanschuiven, WATAFACK EN IK HAD HONGER!

Damn, die worsten zijn niet te vreten.
:puke:

Gelukkig heb ik nog wafels en nootjes :p

Subai

Legacy Member
Utred zei:
Deze middag vree opt gemak om vanavond wa te leren en nu ist Valkyrie op tv:sop:

En daarom hebben we een digibox! :applause:

Nu efkes naar den bar gaan, beetje mijn frustraties wegkloppen op nagels! :love:

Utred

Legacy Member
Subai zei:
En daarom hebben we een digibox! :applause:

Nu efkes naar den bar gaan, beetje mijn frustraties wegkloppen op nagels! :love:

Dingen oppakken als ge thuis zijt is voor homo's. En als ik da oppak komt da der toch nooit van om er naar te kijken.

glashelder

Legacy Member
Misericordiam zei:
Da's toch ook theorie? Of ligt dat dan meer aan mijn interpretatie van het woord 'theorie'?

Als je een aantal methoden aangeleerd krijgt die je in een bepaalde situatie kan gebruiken als hulpverlener. Is dat niet niet ook theoretisch? Dan wel meer 'sociaal praktische theorie' of gewoon minder abstracte theorie?

Wat is het onderscheid?

Het is een ander soort theorie. Minder abstract, idd. Het is allebei gewoon van buiten blokken, dus dat is theoretisch, ja. Maar kill911ler leert idd methoden en de mogelijkheden binnen de sociale hulpverlening, ik zie daar niks over. Ik leer puur theorieën en manieren om de wereld/maatschappij te bekijken: functionalisme, marxisme en neomarxisme, structuralisme, rational choice, symbolisch interactionisme,...

Dat is heel interessant en tof, maar als er iemand naar mij komt met schulden kan ik hem moeilijk het functionalisme beginnen uitleggen hé :unsure: (Zou ook een beetje grof zijn :unsure:) Kill911ler kan die persoon wel helpen, ik niet.

Het praktische dat ik zie is puur gericht op wetenschap: hoe start je een onderzoek op, waarmee moet je rekening houden, hoe moet je data analyseren en interpreteren, waar moet je voor op letten,...

Fliblit

Legacy Member
Ik kom slecht van onze facebookgroep. De stomste vragen eerst, niet normaal.

Ironpole

Legacy Member
Lorvet zei:
Ik moet echt nog eens achter een Hugo Clauske gaan bij den Julien, veel te lang geleden :(


Abnormaal contrast als ge weet dat ik net 4 dagen lang fysica-oefeningen heb zitten maken en nu het cardiovasculair stelsel mag blokken :crazy: Gans andere manier van werken.

Natuurkunde II ging redelijk goed; open vragen gingen perfect, meerkeuzes waren redelijk slecht: in al zijn strikvragen getuimeld, redelijk pijnlijk door de giscorrectie, maar normaal een 14'tje ofzo :)

Nice, glad to hear. :) Natuurkunde was bij mij nooit nen hoogvlieger, 12 en 10 voor de twee delen. Maar toch van de eerste keer erdoor, oef. :)

Utred zei:
IK KOM SLECHT VAN DIE EXTRA PAGINA
Autist. :s

Exorikos

Legacy Member
Saphira zei:
kben 'n fantasy-fan... :unsure:

Ik dacht met een klassieker kan je niks fout doen... :( Ik ben onlangs wel begonnen aan The Wheel of Time en zit nu halfweg het eerste boek.

Arifiene zei:
Wrong girl mate :D.
Was da ni coldplayke?

glashelder zei:
Je verwart saphira met coldplayke. Classy.

Ik verwarde niemand! Ik wist dat niet eens van coldplayke... Ik volg vooral deze thread en kom slechts sporadische in de andere algemene fora. :p

coldplayke zei:

Woehoew! :unsure:

EDIT: M-M-M-M-MULTIQUOTE! [/UT-stem]

Lorvet

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik dacht met een klassieker kan je niks fout doen... :( Ik ben onlangs wel begonnen aan The Wheel of Time en zit nu halfweg het eerste boek.
Nog 12,5 te gaan!

En wat hebben jullie toch tegen Miracoli spaghetti? Lekkerste kant-en-klaar maaltijd die je kunt hebben imo

Exorikos

Legacy Member
Saphira zei:
Waarom is mij verwarren met coldplay classy, glashelder? :(

Dat was ironisch? :p

Lorvet zei:
Nog 12,5 te gaan!

En wat hebben jullie toch tegen Miracoli spaghetti? Lekkerste kant-en-klaar maaltijd die je kunt hebben imo

Ik dacht dat ze het laatste boek gingen uitbrengen in drie boeken nu de auteur in 2007 gestorven is? Dan zijn het er 14,5. Volgens Wikipedia nog zeker 13,5. :p

EDIT: Blijkbaar was hij zelfs van opleiding fysicus! Wat een held! :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan