Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Iemand

Legacy Member
tommie314 zei:
'k Heb ne PM naar Saphira gestuurd met haar Facebookprofiel erin. Ze is nu gans aant flippen omdat ze mij ne pscyhopaat had genoemd.

Hahaha :D, wel een schoon profiel. :)

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
Hoe ver zit ge al?

Straks H5 nog afwerken en dan DV's ook bekijken. Morgen dan de rest.
Imo kan je in zo'n twee dagen echt niet veel meer doen aan wiskunde, of je kent het of voorhand, of je kent het niet :p.

Jij?


Trouwens, als je een taak (in dit geval: mag) maken voor een vak, die meetelt voor de eindscore, is die prof dan niet verplicht die score mee te delen voor het examen?

Onze prof economie liet dit net weten: 'Ik zal de punten voor de QoL-studie niet voor het examen bekend maken. Op het ogenblik van de feed-back na het examen, kunnen we praten ivm de inhoud van en punten voor dit werk.'..

Matt.

Legacy Member
Booyah, 2km aan 10km/h, improving en ik voelde me nochtans ziekjes vandaag! :cool: Mijn luchtpijp is precies wel één grote slijmboel. :sop:

Tsubasa

Legacy Member
tommie314 zei:
'k Heb ne PM naar Saphira gestuurd met haar Facebookprofiel erin. Ze is nu gans aant flippen omdat ze mij ne pscyhopaat had genoemd.

Is't wat de moeite?

Lospeed

Legacy Member
De afgelopen dagen serieus gefaald, vanaf morgen er weer eens goed invliegen voor het examen van vrijdag. Nu 3-4 dagen zitten slacken bij een vak waar ik dan maar 2 dagen voor krijg, maar ben nu zelfs nog niet rond dus op die 2 dagen sowieso ook niet, volledig MC dus wordt een groot gokfeest. :unsure:
Vrijdag een vak van het 1e jaar dus nu wel alles op alles zetten om dat in orde te brengen. :)

Insanitarium

Legacy Member
tommie314 zei:
'k Heb ne PM naar Saphira gestuurd met haar Facebookprofiel erin. Ze is nu gans aant flippen omdat ze mij ne pscyhopaat had genoemd.

Antisociale phdstoornis != psychopathie :P

(Er is een sterkere ik-vorming bij de antisociale phdstoornis dan bij psychopathie.)

Ik voel mij zo'n geek.

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Straks H5 nog afwerken en dan DV's ook bekijken. Morgen dan de rest.
Imo kan je in zo'n twee dagen echt niet veel meer doen aan wiskunde, of je kent het of voorhand, of je kent het niet :p.

Jij?

Aah gij springt van het ene naar het andere? :p Ik zou vandaag H1 t.e.m. H6 gezien willen krijgen nu nog 3 oef op H4 en dan aan H5 beginnen :p Morgen H7 tot H9 + herhalen. Trouwens bij die DV ligt dat aan mij of vinde gij da ook nog moeilijk bij die laatste oefeningen die vraagstukken om de begin vergelijking juist op te stellen?

OxYg3N

Legacy Member
Dat gevoel niks meer te weten van wat ge hebt geleerd is zo irritant tijdens de examens! Maandag de eerste!

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
Aah gij springt van het ene naar het andere? :p Ik zou vandaag H1 t.e.m. H6 gezien willen krijgen nu nog 3 oef op H4 en dan aan H5 beginnen :p Morgen H7 tot H9 + herhalen. Trouwens bij die DV ligt dat aan mij of vinde gij da ook nog moeilijk bij die laatste oefeningen die vraagstukken om de begin vergelijking juist op te stellen?

Yep, dat vind ik echt niet makkelijke..

Jah, H4 en H5 lopen vlotter verder op H2 vind ik, H3 verstoort dat wat, dus dat ga ik straks bekijken :p

NotoriousP

Legacy Member
Daarom sta ik dus altijd smorgens vroeg op om zaken vanbuiten te blokken voor een exaam.

Matt. zei:
Booyah, 2km aan 10km/h, improving en ik voelde me nochtans ziekjes vandaag! :cool: Mijn luchtpijp is precies wel één grote slijmboel. :sop:

Ben jij dan zo lui geweest de voorbije jaren? Ik liep 10 kilometer aan die snelheid toen ik 12 was. :p

Subai

Legacy Member
Matt. zei:

"Override" :evil:

OT: vandaag de ballen gedaan! Wel al eens de cursus doorbladerd en bekeken aan hoeveel pagina's ik moet komen per dag om er eens volledig door te gaan. Normaalgezien doe ik zo'n dingen nooit ze, maar het leek mij nu wel handig wegens een crappy cursus met allemaal cursieve teksten tussen die je niet moet kennen (1 ervan wel) :)

Vanaf morgen vliegen we erin! Tzal nodig zijn begot...

Saphira

Legacy Member
Exorikos zei:
Je besteedt steeds minder tijd aan je echte vrienden in deze thread om op andere duistere plaatsen te vertoeven!

ik vertoef toch nog altijd in deze draad? :o
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan