Snowyflake
Legacy Member
Baats zei:impractical.jokers.s01e06
Ideale blokpauze![]()
Hoe ver zit ge al?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baats zei:impractical.jokers.s01e06
Ideale blokpauze![]()
tommie314 zei:'k Heb ne PM naar Saphira gestuurd met haar Facebookprofiel erin. Ze is nu gans aant flippen omdat ze mij ne pscyhopaat had genoemd.
, wel een schoon profiel. 
Snowyflake zei:Hoe ver zit ge al?
.tommie314 zei:'k Heb ne PM naar Saphira gestuurd met haar Facebookprofiel erin. Ze is nu gans aant flippen omdat ze mij ne pscyhopaat had genoemd.


tommie314 zei:'k Heb ne PM naar Saphira gestuurd met haar Facebookprofiel erin. Ze is nu gans aant flippen omdat ze mij ne pscyhopaat had genoemd.

Iemand zei:Hahaha, wel een schoon profiel.
![]()
hoe kan 'n profiel nu mooi zijn 
Iemand zei:Da picthaz
Lyx3
Baats zei:Straks H5 nog afwerken en dan DV's ook bekijken. Morgen dan de rest.
Imo kan je in zo'n twee dagen echt niet veel meer doen aan wiskunde, of je kent het of voorhand, of je kent het niet.
Jij?
Ik zou vandaag H1 t.e.m. H6 gezien willen krijgen nu nog 3 oef op H4 en dan aan H5 beginnen
Morgen H7 tot H9 + herhalen. Trouwens bij die DV ligt dat aan mij of vinde gij da ook nog moeilijk bij die laatste oefeningen die vraagstukken om de begin vergelijking juist op te stellen?Snowyflake zei:Aah gij springt van het ene naar het andere?Ik zou vandaag H1 t.e.m. H6 gezien willen krijgen nu nog 3 oef op H4 en dan aan H5 beginnen
Morgen H7 tot H9 + herhalen. Trouwens bij die DV ligt dat aan mij of vinde gij da ook nog moeilijk bij die laatste oefeningen die vraagstukken om de begin vergelijking juist op te stellen?

Matt. zei:Booyah, 2km aan 10km/h, improving en ik voelde me nochtans ziekjes vandaag!Mijn luchtpijp is precies wel één grote slijmboel.
![]()

Matt. zei:


Exorikos zei:Al de aandacht is Saphira naar haar kopje gestegen helaas.
Saphira zei:
Exorikos zei:Je besteedt steeds minder tijd aan je echte vrienden in deze thread om op andere duistere plaatsen te vertoeven!
