Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
NotoriousP zei:
Ben jij dan zo lui geweest de voorbije jaren? Ik liep 10 kilometer aan die snelheid toen ik 12 was. :p

Stoer. Ja, ik ben lui geweest. Net zoals het merendeel van de Belgische bevolking.

Saphira

Legacy Member
Exorikos zei:
Alleen voor metaphore... :sad: Hoewel ik dat begrijp! :love:

aha! ik dacht het al dat je mijn liefde ooit zou begrijpen (al is het maar om zijn operaties later bij te kunnen wonen :D)

Exorikos

Legacy Member
Saphira zei:
aha! ik dacht het al dat je mijn liefde ooit zou begrijpen (al is het maar om zijn operaties later bij te kunnen wonen :D)

Toch houd je altijd een speciaal plekje in mijn hart.

Sowieso sta ik nu hoger aangeschreven bij je nu ik eindelijk boeken van Dostojewski heb!

Hellrabbit

Legacy Member
Exorikos zei:
Toch houd je altijd een speciaal plekje in mijn hart.

Sowieso sta ik nu hoger aangeschreven bij je nu ik eindelijk boeken van Dostojewski heb!

Nu nog leren lezen

Saphira

Legacy Member
Exorikos zei:
Toch houd je altijd een speciaal plekje in mijn hart.

Sowieso sta ik nu hoger aangeschreven bij je nu ik eindelijk boeken van Dostojewski heb!

kben 'n fantasy-fan... :unsure:

Utred

Legacy Member
Kvraag mij af hoeveel ik nog zou kunnen lopen na 2 jaar niets van sport. Kben al moe van de St Pietersnieuwstraat op te fietsen, kutding van een straat.

Arifiene

Legacy Member
Exorikos zei:
Toch houd je altijd een speciaal plekje in mijn hart.

Sowieso sta ik nu hoger aangeschreven bij je nu ik eindelijk boeken van Dostojewski heb!

Wrong girl mate :D.
Was da ni coldplayke?

glashelder

Legacy Member
Exorikos zei:
Toch houd je altijd een speciaal plekje in mijn hart.

Sowieso sta ik nu hoger aangeschreven bij je nu ik eindelijk boeken van Dostojewski heb!

Je verwart saphira met coldplayke. Classy.

Matt.

Legacy Member
josilirios zei:

:cool:

Gewoon wat terug erin komen zeker... 10+ jaar geen sport gedaan (L.O. in het middelbaar, de occasionele tennis-/squashwedstrijd en het vele wandelen niet meegerekend). Maar goed, ik hoop dat het snel verbetert, maar as said, voor de rest ben ik gezond, en heb ik de postuur van een Keniaanse marathonloper, dus zou geen probleem mogen zijn! :unsure:

Schummi88

Legacy Member
devi zei:
Dat gevoel niks meer te weten van wat ge hebt geleerd is zo irritant tijdens de examens! Maandag de eerste!

Zwijg me er van. Ik heb maandag en woensdag examen en ik heb dat gevoel nu. Om gek van te worden :p.

TheRedDevils

Legacy Member
Crap, ging net achter frieten en het schiet me te binnen dat ze vandaag gesloten zijn :doh:
Dan maar Cuisine du Chef : 'Boerenbraadworst met wortelstamppot' :unsure:

josilirios

Legacy Member
Gatsby zei:

REPOST!!!


TheRedDevils zei:
Crap, ging net achter frieten en het schiet me te binnen dat ze vandaag gesloten zijn :doh:
Dan maar Cuisine du Chef : 'Boerenbraadworst met wortelstamppot' :unsure:

Ben gisteren frieten gaan halen, een uur mogen aanschuiven, WATAFACK EN IK HAD HONGER!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan