Matt.
Legacy Member
NotoriousP zei:Ben jij dan zo lui geweest de voorbije jaren? Ik liep 10 kilometer aan die snelheid toen ik 12 was.![]()
Stoer. Ja, ik ben lui geweest. Net zoals het merendeel van de Belgische bevolking.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NotoriousP zei:Ben jij dan zo lui geweest de voorbije jaren? Ik liep 10 kilometer aan die snelheid toen ik 12 was.![]()
Saphira zei:ik vertoef toch nog altijd in deze draad?![]()
ad: Hoewel ik dat begrijp! 
Jawadde, drekt meer dan verdrievoudigdMatt. zei:Booyah, 2km aan 10km/h, improving en ik voelde me nochtans ziekjes vandaag!Mijn luchtpijp is precies wel één grote slijmboel.
![]()
Exorikos zei:Alleen voor metaphore...ad: Hoewel ik dat begrijp!
![]()
)Saphira zei:aha! ik dacht het al dat je mijn liefde ooit zou begrijpen (al is het maar om zijn operaties later bij te kunnen wonen)
Exorikos zei:Toch houd je altijd een speciaal plekje in mijn hart.
Sowieso sta ik nu hoger aangeschreven bij je nu ik eindelijk boeken van Dostojewski heb!
Exorikos zei:Toch houd je altijd een speciaal plekje in mijn hart.
Sowieso sta ik nu hoger aangeschreven bij je nu ik eindelijk boeken van Dostojewski heb!

Exorikos zei:Toch houd je altijd een speciaal plekje in mijn hart.
Sowieso sta ik nu hoger aangeschreven bij je nu ik eindelijk boeken van Dostojewski heb!
.Exorikos zei:Toch houd je altijd een speciaal plekje in mijn hart.
Sowieso sta ik nu hoger aangeschreven bij je nu ik eindelijk boeken van Dostojewski heb!
josilirios zei:


Exorikos zei:Sowieso sta ik nu hoger aangeschreven bij je nu ik eindelijk boeken van Dostojewski heb!

devi zei:Dat gevoel niks meer te weten van wat ge hebt geleerd is zo irritant tijdens de examens! Maandag de eerste!
.Gatsby zei:https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/264723_2144153840726_1152637173_2549290_3561115_n.jpg
Zo'n artikels zijn echt niet bevorderlijk tijdens het studeren.
TheRedDevils zei:Crap, ging net achter frieten en het schiet me te binnen dat ze vandaag gesloten zijn :doh:
Dan maar Cuisine du Chef : 'Boerenbraadworst met wortelstamppot'![]()