Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Saphira zei:
Waarom is mij verwarren met coldplay classy, glashelder? :(

Het is toch niet bepaald classy om 2 vrouwen te verwarren met elkaar als je indruk wil maken op de één? :p

Saphira

Legacy Member
glashelder zei:
Het is toch niet bepaald classy om 2 vrouwen te verwarren met elkaar als je indruk wil maken op de één? :p

kwas ni mee... My mind is too tired :sad:

freakykiller

Legacy Member
Hmmm fysica, uiteindelijk veel beter dan verwacht. Maar ik ben toch niet zeker van de overwinning. Mijn meerkeuzes zijn denk'k wel goed, en de open vragen ook, enkel fout gemaakt bij de 3e vraag dus daar verlies ik wel 2 punten. Al bij al is de kans groter er door te zijn dan niet :woohoo:. Beter of Natuurkunde I in 1e zit alvast vorig jaar !

WolCoM

Legacy Member
Zojuist voor 1e keer de reportage van panorama van pukkel bekeken. Miljaar, khad het toch wel ff moeilijk. Tzal wel ad examens liggen zeker. :)

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
Deze middag vree opt gemak om vanavond wa te leren en nu ist Valkyrie op tv:sop:

Al gezien, goeie film, maar nu naar Knowing aan 't kijken en 't is spannend. :sop:

NotoriousP zei:
Ik wil niet weten wat een alpha helix is! Kut biovak.

Kom kom, das basic biochemie! Wacht tot ge aan de pathways komt, dan gaat ge pas vloeken! :p

Matt.

Legacy Member
Aan 't opnemen, vannacht wel uitkijken want anders ook weer niet veel gedaan vandaag. Vanmiddag naar Villa Politica gekeken en de fout gemaakt om niet meteen erna de tv af te zetten want 't was een onnozele maar best wel grappige film. :sop:
Nu studeren dus!

Insanitarium

Legacy Member
Insanitarium zei:
Zijn er eigenlijk mensen hier die de verkorte bachelor van rechten aan de KUL hebben gedaan?
Zoja, valt deze wat mee? Want als ik kijk naar de samenstelling van de vakken van het eerste jaar lijken dat juist allemaal de grote kloefers te zijn :D

En is er bij jullie rechtsvakken veel blokwerk? Want voor de rechtsvakken die ik tot nu toe heb gehad, was dit eigenlijk gewoon het systeem begrijpen en inzicht hebben hoe dit functioneert..

K.U.Leuven - Onderwijsaanbod - Bachelor of Laws in de rechten (verkort programma)

Iemand? :)

NotoriousP

Legacy Member
Matt. zei:
Kom kom, das basic biochemie! Wacht tot ge aan de pathways komt, dan gaat ge pas vloeken! :p

Normaal gezien is dit mijn enigste biovak, hoop ik...

Ken wel de structuren van de 20 aminozuren al vanbuiten, jeuj! :unsure:

Matt.

Legacy Member
NotoriousP zei:
Normaal gezien is dit mijn enigste biovak, hoop ik...

Ken wel de structuren van de 20 aminozuren al vanbuiten, jeuj! :unsure:

Ik kom hier juist aan een slide met volgende tekst: "understanding molecular structure is critical to the understanding of biology because structure determines function", en de volgende slides gaat over alphahelices, betasheets. :p De slide daarna wordt echt interessant, want dan ziet ge bv. dat morfine structurele gelijkenis vertoont met natuurlijke endorfines, waardoor ze op een gelijkaardige manier binden aan receptoren in de synaps en dus zo pijnstillend werken!
Zeg nu nog eens dat het niet interessant is. :unsure:

TheRedDevils

Legacy Member
Wiskunde is wel chlll, maar 2 dagen voor maar kzit nu al in(over) de helft en nog niet zo veel geleerd :D

Aaargh, valse volgende pagina :angry:

Matt.

Legacy Member
Ge (allé, of anderen) moet maar ni spammen zodat ze posts moeten verwijderen, dan zullen we da ni voorhebben die valse pagina. :p
Nog 150 slides voor vandaag, zitten wel een aantal pittige tussen.

Exorikos

Legacy Member
Deze thread is eigenlijk een schande. Bij mijn weten hebben ze nog nooit posts gedeletet in de vorige edities... Het was te verwachten met een thread van gilbereke.

TheRedDevils

Legacy Member
Matt. zei:
Ge (allé, of anderen) moet maar ni spammen zodat ze posts moeten verwijderen, dan zullen we da ni voorhebben die valse pagina. :p
Nog 150 slides voor vandaag, zitten wel een aantal pittige tussen.

Das door personen die hun eigen posts verwijderen, niet? :s
Waarom zouden de mods ier posts verwijderen, da doen ze nooit.

edraket

Legacy Member
NOG PAAR UURTJES KNALLEN. ZITTEN ZO DICHT BIJ HET VERSTAAN VAN IETS MEGA ESSENTIEELS. KUT GEVOEL. MEGA DICHT ENAL

Utred

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Das door personen die hun eigen posts verwijderen, niet? :s
Waarom zouden de mods ier posts verwijderen, da doen ze nooit.

Mods hebben tetten verwijderd denk ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan