Nunak
Legacy Member
Utred zei:Mods hebben tetten verwijderd denk ik.
En wij posten juist tetten om de mods wat minder gefrustreerd te maken



Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Utred zei:Mods hebben tetten verwijderd denk ik.



Nog superveel werk voor maandag (alle oefeningen van de helft van het vak + nog keiveel leerstof van de andere helft eerste keer bekijken + dat proefexamen maken)
Utred zei:Mods hebben tetten verwijderd denk ik.
Greenie zei:Ge zout ook een poging kunnen doen in 2de zit voor 16
eigenlijk geen idee of je met 2de zit nog onderscheiding krijgt.
Th1x4nG zei:FuckNog superveel werk voor maandag (alle oefeningen van de helft van het vak + nog keiveel leerstof van de andere helft eerste keer bekijken + dat proefexamen maken)
Als ik nu heel hard doorga, kan ik wellicht wel 10 of 11 halen, maar ik wil helemaal ni nog es een 10. Ik ga voor onderscheiding op mijn bachelor.![]()
2/4 at best dus deze examenreeks, aangezien ik het derde vak ook al laat vallen.
Matt. zei:Ik kom hier juist aan een slide met volgende tekst: "understanding molecular structure is critical to the understanding of biology because structure determines function", en de volgende slides gaat over alphahelices, betasheets.De slide daarna wordt echt interessant, want dan ziet ge bv. dat morfine structurele gelijkenis vertoont met natuurlijke endorfines, waardoor ze op een gelijkaardige manier binden aan receptoren in de synaps en dus zo pijnstillend werken!
Zeg nu nog eens dat het niet interessant is.![]()

Suckt wel als uw studiemateriaal enkel uit review papers bestaat.Exorikos zei:Ik dacht dat ze het laatste boek gingen uitbrengen in drie boeken nu de auteur in 2007 gestorven is? Dan zijn het er 14,5. Volgens Wikipedia nog zeker 13,5.
EDIT: Blijkbaar was hij zelfs van opleiding fysicus! Wat een held!![]()


josilirios zei:Onderscheiding op bachelor is toch nutteloos? Dacht dat alleen master telde?

Drew zei:Ik heb het eerste uur al een infra gekregen voor 'levering tetten'![]()

Th1x4nG zei:Maar, het bedrijf da u komt een jobvoorstel doen in het masterjaar TEW, kent op da moment alleen uw graad van de bachelor, en dan zal da wel voor iets tellen.
En ja, een beetje voor mezelf, ik weet gewoon dak beter ben dan al die mensen die daar zitten, dus het mag gewoon ni lijken da ik maar hakken over de sloot door die richting ben geraakt?![]()
Insanitarium zei:
edraket zei:Experten in inverse fourier/laplace gezocht! Met ervaring in Maple er nog eens bovenop!
?Insanitarium zei:
tom1 zei:Gewoon die regelkes uitvoeren aja, toch niks moeilijk aan?