Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Joeshoe

Legacy Member
Een dag (en nacht) voor het examen en ik begin zenuwen te krijgen. Het werd tijd, kan ik eindelijk tegoei leren :p

Th1x4nG

Legacy Member
De klik is gekomen hier, maar het echte ownen zal toch maar pas gaan in augustus als ik nog maar een dag heb... Also, jaarrekeningen bezien op uw scherm zuigt echt apenkloten. En geen inktezel hebben om dat allemaal af te printen ook.

Misericordiam

Legacy Member
Wel vandaag kan tellen als een historisch dieptepunt qua studeren. In heel mijn studiecarrière heb ik nog nooit een uur geleerd op een hele dag. Ik dacht dat 2.5 uur twee weken geleden mijn dieptepunt was. Ik hoef me alleszins geen zorgen te maken want er is toch nog tijd genoeg. Ik heb ook geen planning wat dus maakt dat ik geen achterstand kan heben voor dit vak. Chillness.

Anyway, zalig dagske gehad thuis en morgen ga ik toch wat blokken en 's avonds vertrek'k naar Gent want daar studeer ik toch veel beter.

Th1x4nG

Legacy Member
Mijn twee weken aan een stuk met gemiddeld een uur per dag is wel wat erger denk ik. Maar ja, daar ondervind ik nu wel een beetje schade van. :)

glashelder

Legacy Member
Bekos zei:
Ik stop ermee voor vandaag. 1 van de beste blokdagen tot nu toe :)

Hier toch ook wel. Scheelt dat het eindelijk eens een léuk vak is, na kwantitatieve analyse en economie.

_ns_

Legacy Member
Insanitarium zei:
Bedankt :)

Ik dacht eraan om verbintenissenrecht al op te nemen via een creditcontract volgend semester, omdat ik dan vrij weinig examens heb (vanwege mijn stage).
Momenteel heb ik nog enkel maar een inleidend vak tot het recht, strafrecht, sociaal recht en enkele rechtsvakken die specifiek criminologisch georiënteerd zijn opgenomen.

Het vak waar ik vooral wat voor vrees is staats- en administratief recht, aangezien ik vrienden heb die daar een tweetal weken aan zaten en dan nog net niet of maar net wel er door op waren.

Verbintenissenrecht zou eigenlijk ook wat een test moeten zijn voor mezelf of ik erin slaag om zo'n grote hoeveelheden leerstof in een korte tijdspanne te verwerken.

Staats/administratief is inderdaad een enorme klepper, niet alleen omdat het een cluster is, maar gewoon wegens het insane MC-examen (eerste zit 5%?).

Verbintenissen is trouwens echt goed te doen. 't Zou iig een pluspunt zijn als ge dat vak al hebt gehad, zal u veel kopzorgen besparen bij GBO.

Saphira

Legacy Member
Vandaag terug 'n volledig dagje herhalen om dan morgen mijn eerste examen te maken en de dag erna een praktijkexamen van amper 10 minuten te doen, wat meteen ook mijn laatste is...

Tsubasa

Legacy Member
Zo slecht als dat het gisteren was, zo goed zal het vandaag zijn. Het moet! Door gisteren nog geen 2u te leren wel weer wat stress opgebouwd -> heel de tijd inbeelden dat ik geen 5 op 6 haal ondanks het laten vallen van een vak. :p

Edit: En beginnen! Dju toch!

s0123986

Legacy Member
Vandaag is het van moeten. Gisteren een enorme faaldag waardoor ik nu te weinig tijd zal hebben om te goei te herhalen en mijn oefeningen te bekijken. 't zal nipt worden
morgen op het examen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan