TheRedDevils
Legacy Member
Baats zei:Nieuwjaarsreceptie? Normaal op St. Baafs..
Jep, tzal da zijn

Hoe vlot wiskunde bij u? Kmoet niet meer veel doen, enkel nog eens die DV en dubbelintegralen. En dan die theorie herhalen, dat zal niet veel werk zijn. 5 bewijzen en een paar definities.
ad:






