Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Schummi88

Legacy Member
Soms denk ik toch echt bij mezelf: "Idioot, waarom wil je zonodig een 2e diploma behalen". Zeker als ik op sommige momenten totaal geen zin meer heb om te studeren :p. Nog 1,5 jaar doorbijten, niets op een mensenleven ;).

Matt.

Legacy Member
En het percentage ouwe zakken, want Florida loopt wrs vol ouwe vrijers. :unsure:
Nu ge het over "obese" mensen hebt, nog zo'n gallerij van de Standaard:
FOTOSPECIAL. Naakte dames gaan strijd aan met 'anorexiamod... - De Standaard
Wat een stoeme one-liner: 'Twintig jaar geleden woog het gemiddelde model 8 procent minder dan de gemiddelde vrouw. Nu is dat 23 procent.' Twintig jaar geleden waren er ook meer dan de helft minder obese (da's BMI>30 he) mensen, dus misschien zijn de mensen dikker geworden ipv de modellen magerder...

mla

Legacy Member
Weet er iemand hoe ge met een grafisch rekenmachine X kunt halen uit (500*((1-(1/(1+X))^12)/X)*(1+X))-5560?
Als ik dat met equation solver doe krijg ik error:no sign chng...
Dus is er een andere manier om X eruit te halen? want ik ken geen zak van grafische rekenmachines.

Ironpole

Legacy Member
mla zei:
Weet er iemand hoe ge met een grafisch rekenmachine X kunt halen uit (500*((1-(1/(1+X))^12)/X)*(1+X))-5560?
Als ik dat met equation solver doe krijg ik error:no sign chng...
Dus is er een andere manier om X eruit te halen? want ik ken geen zak van grafische rekenmachines.

x=10,12

Ik steek die in een functie, kijk dan in mijn tabel door random waarden te testen of ik een tekenverandering zie. Als ik dat inderdaad tegenkom dan plot ik de functie tussen die twee waarden en laat het nulpunt berekenen tussen grenzen waartussen ik zie dat het nulpunt ligt.

Lospeed

Legacy Member
Om er terug wat in te komen na mijn 3 dagen "vakantie" (:unsure:) tijdens de voetbal mijn plantennamen en familienamen wat leren. Dan zal ik die direct al kunnen (er zijn er veel hetzelfde als vorig jaar) en dat zijn toch wel 10 of 20 gratis punten dan. :)
Vanaf morgen dan 4 dagen blokwerk voor cyclussen, structuren, metamorfose, enz...

En hopelijk krijg ik eens meer dan een 8 ervoor.
Eerste zit vorig jaar kon ik het niet goed. --> 8
Tweede zit kon ik het wel goed --> 8
:sop:

mla

Legacy Member
Ironpole zei:
x=10,12

Ik steek die in een functie, kijk dan in mijn tabel door random waarden te testen of ik een tekenverandering zie. Als ik dat inderdaad tegenkom dan plot ik de functie tussen die twee waarden en laat het nulpunt berekenen tussen grenzen waartussen ik zie dat het nulpunt ligt.

Merci, maar het is niet 10,12 :p. In de oplossing uit de les staat er X= 0,1838, maar als ik het zelf uitreken kom ik ondertussen 0,01416 uit :/

Ironpole

Legacy Member
mla zei:
Merci, maar het is niet 10,12 :p. In de oplossing uit de les staat er X= 0,1838, maar als ik het zelf uitreken kom ik ondertussen 0,01416 uit :/

Ah, kuch, ja haakje fout hier. x=0,01416101. :)

Misericordiam

Legacy Member
Iemand zei:
Samevatting afdrukken van 154 pagina's, inkt op vanaf pagina 79. FML
Cartridge die niet past ook, grrr.

Gelukkig komt mijn lief mij alles brengen. Laserpower :love:

Girlfriend power, Mitch.


:naughty:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan