Joeshoe
Legacy Member
Saphira zei:kraad je echt wel de aankoop van ratjes aan![]()
Tzou mijn concentratie nu niet ten goede komen denk ik. Tenzij ik er heel de tijd zo wil bijzitten.

Na de examens!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Saphira zei:kraad je echt wel de aankoop van ratjes aan![]()

coldplayke zei:Ik heb tussen bijna al mijn examens maar 1 dag, en dan voor het makkelijkste vak 4 dagen :doh:
Morrissey zei:Al bezig van de 9e, tot den 3e![]()

tommie314 zei:Dus jij hebt 20 examens?
Tibokio zei:Iemand van de rechtenboys een idee in welke gevallen de Raad van State een prejudiciële vraag moet stellen aan het Grondwettelijk Hof? Zij mogen toch toetsen aan elke hogere norm, dus ook de grondwet?
Iemand zei:Grondwettoetsing is voorbehouden aan GWH.
Ze moeten naar mijn aanvoelen vraag stellen wanneer er onzekerheid is over de conformiteit, des te meer ze reeds als cassatierechter optreden.
Staat normaal wel in de rvs-wetten gecombineerd met wetten arbitragehof, nu gwh.
.
. Is gelijk een paar pagina's op 380Tsubasa zei:Hier echt geen zin om verder te doen. Hoe kunt ge nu iets snappen als er methodes worden gebruikt die ge nog nooit gezien hebt om het uit te leggen.
Tja, heb echt geen tijd om die wiskunde allemaal op internet op te zoeken en te leren. Gewoon hopen dat hij dit (klein) stukje niet vraagt. Anders ga ik der echt wel zitten van FML. Is gelijk een paar pagina's op 380
Altijd. Tibokio zei:Oké, merci. Zal het eens opzoeken.
Maar stel dat er pakweg een koninklijk besluit in strijd is met de grondwet. Dan mogen ze toch dat KB nietig verklaren wegens machtsoverschrijding (schending van een hogere norm)? Dat is toch toetsing aan de GW?
edraket zei:
Matt. zei:Manmanman, 'k zou beter gaan werken. Dit gaat zo niet vooruit.![]()
