Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Joeshoe

Legacy Member
Wa is da hier jong. :s De pikante pitasalade van den delhaize is opeens een heel ander recept. De originele was lijk de beste charcuterie ooit. :cry:

glashelder

Legacy Member
Ik kan echt niet meer leren. Weet niet wat het is. Ouderdom of zo? :p Ik merk gewoon dat ik op examens zo wel weet wat een begrip inhoudt en het kan uitleggen en dan wel in de juiste richting zit, maar als ik dan later de exacte definitie eens check (wat ik uit principe nooit doe, maar nu was het eerder per ongeluk) blijkt dat ik een cruciaal stuk van de definitie niet heb opgeschreven en eigenlijk ook nooit onthouden heb.

't Is precies of dat ik nog maar de helft onthou van wat ik leer/lees. Misschien doe ik ook gewoon te weinig moeite, met het idee dat een 16 halen nu ook weer niet zó nodig is. Blugh, vroeger was ik zo'n strever :sad:

Nunak

Legacy Member
phixiuZ zei:
prolog :puke::puke:, hopelijk is introductie tot haskell wat beter volgend semester

Ik vind prolog eigenlijk nog wel chill eens je het door hebt. Haskell daarentegen :s Zelfs als ik naar de oplossingen van de oefeningen kijk moet ik soms nog even nadenken over hoe die ene regel nu precies in elkaar zit. :p

Matt.

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Ben je daarnet gaan lopen? :unsure:

Grapjas. :p Gisteren gaan lopen, dagje lopen, dagje niet lopen é. Zou beter gaan lopen, teveel energie precies. Maar 4 keer lopen in 6 dagen na 10 jaar "lui zijn" is vragen om miserie!

Het GIT-probleem wordt er precies niet beter op bij ons. Van de 26 mensen die ingeschreven zijn voor de afstudeerrichting(=3de bachelor dus) die ik gedaan heb, zijn er welgeteld 5 die een modeltraject volgen, en nog een 5-tal met één of twee vakken cumul (dus 10 mensen die als alles goed gaat volgend jaar kunnen beginnen aan hun master, terwijl wij nu met 40 zitten :wtf:).

Ironpole

Legacy Member
josilirios zei:
utred 't is JEROEN MEUS!

Heb een fout in de continuïteit gezien. :x Den ene keer lag de komkommer vooraan op de arm, dan achteraan en dan weer vooraan. Fail. :(

-----

Legacy Member
Lorvet zei:
Ik vraag me altijd af wie die roosters opstelt en ons soms van die kutspreidingen geeft. Ik ben 5 dagen vroeger klaar dan de meeste van mijn jaar, maar nu heb ik wel 3 examens op 7 dagen :( Volgend semester is het ook maar een rare soep heb ik al gezien.

De komende 10 dagen heb ik er zes :(

Nas

Legacy Member
'k Ben al ongeveer zeker van 1 vraag van Devos. Ongetwijfeld eentje uit het Vlinderakkoord :p

WolCoM

Legacy Member
Forum is stervende :sad:

Sjans dat hem 9 levens heeft, mihihihhihahahaihihi :unsure:

insomnia

Legacy Member
Cyberkef zei:
De downtime tijdens het drukke voetbalgebeuren was een gevolg van het gesplitste reputationsysteem. Dit heb ik nu afgezet en we zijn aan het bekijken wat we eraan kunnen veranderen om dit in de toekomst te voorkomen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan