phixiuZ
Legacy Member
Bekos zei:Prolog >>>>> Haskell
prolog

, hopelijk is introductie tot haskell wat beter volgend semesterVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bekos zei:Prolog >>>>> Haskell

, hopelijk is introductie tot haskell wat beter volgend semester
Ik merk gewoon dat ik op examens zo wel weet wat een begrip inhoudt en het kan uitleggen en dan wel in de juiste richting zit, maar als ik dan later de exacte definitie eens check (wat ik uit principe nooit doe, maar nu was het eerder per ongeluk) blijkt dat ik een cruciaal stuk van de definitie niet heb opgeschreven en eigenlijk ook nooit onthouden heb.
ad:phixiuZ zei:prolog, hopelijk is introductie tot haskell wat beter volgend semester
Zelfs als ik naar de oplossingen van de oefeningen kijk moet ik soms nog even nadenken over hoe die ene regel nu precies in elkaar zit. 
TheRedDevils zei:Ben je daarnet gaan lopen?![]()
Gisteren gaan lopen, dagje lopen, dagje niet lopen é. Zou beter gaan lopen, teveel energie precies. Maar 4 keer lopen in 6 dagen na 10 jaar "lui zijn" is vragen om miserie!
).josilirios zei:utred 't is JEROEN MEUS!
Den ene keer lag de komkommer vooraan op de arm, dan achteraan en dan weer vooraan. Fail. 
Lorvet zei:Ik vraag me altijd af wie die roosters opstelt en ons soms van die kutspreidingen geeft. Ik ben 5 dagen vroeger klaar dan de meeste van mijn jaar, maar nu heb ik wel 3 examens op 7 dagenVolgend semester is het ook maar een rare soep heb ik al gezien.

Fliblit zei:Downtime en ghostpages, wat gebeurt er![]()
Cyberkef zei:De downtime tijdens het drukke voetbalgebeuren was een gevolg van het gesplitste reputationsysteem. Dit heb ik nu afgezet en we zijn aan het bekijken wat we eraan kunnen veranderen om dit in de toekomst te voorkomen![]()